to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Βραβείο της Βουλής των Ελλήνων «Ανθρώπινες Αξίες» στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

    13.11.2017 - 16:50

    Η Βουλή των Ελλήνων απένειμε χθες, Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017, το καθιερωμένο βραβείο της «Ανθρώπινες Αξίες» στο 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Το βραβείο απέσπασε η ταινία του διαγωνιστικού τμήματος «Για την οικογένεια» ( Closeness), του Καντεμίρ Μπαλαγκόφ από τη Ρωσία.
  • Τα βραβεία του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Στα «Κοράκια» ο Χρυσός Αλέξανδρος

    12.11.2017 - 21:13

    Στην ταινία του διάσημου Σουηδού φωτογράφου και κινηματογραφιστή Γιενς Ασούρ, με τίτλο "Κοράκια" - μια δραματική, αγωνιώδη ελεγεία για τα βάρη της οικογένειας και τη δύναμη του αναπόφευκτου, απονεμήθηκε απόψε στη Θεσσαλονίκη το βραβείο καλύτερης ταινίας (Χρυσός Αλέξανδρος - Θόδωρος Αγγελόπουλος) - το οποίο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 8.000 ευρώ.
  • 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Το νεανικό σινεμά του Σταύρου Τσιώλη

    12.11.2017 - 08:33

    Μια ακόμη ταινία από το Σταύρο Τσιώλη ο οποίος ευτυχώς δεν κράτησε το λόγο του και δεν σταμάτησε το σινεμά του 2004, όπως μας είχε ‘απειλήσει’! Έτσι, 13 χρόνια μετά την προηγούμενη ταινία του, επανέρχεται και μας γοητεύει με τη νεανική του ματιά.
  • 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μέλλον και παρελθόν

    07.11.2017 - 09:44

    Πλήθος εικόνων πλημμυρίζουν τα μάτια τις μέρες αυτές καθώς το φεστιβάλ βρίσκεται στην κορύφωσή του. Οι σκηνοθέτες αφηγούνται ιστορίες οι οποίες προκαλούν λιγότερο ή περισσότερο ενδιαφέρον αλλά καμία δεν περνά απαρατήρητη, Κάποιες όμως έχουν κάτι παραπάνω να που, όπως είναι ο «Σοπόρος», η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του τούρκου Σεμίχ Καπλάνογλου και το «1945», του ούγγρου, Φέρεντς Τέρεκ. Δύο ταινίες με την πρώτη να αναφέρεται στο ζοφερό μέλλον και η άλλη στο ένοχο αρελθόπ. Όμως υπάρχουν κι άλλες οι οποίες ξεχώρισαν.
  • Ζαν-Μαρκ Μπαρ: Ένα πλανητικό όραμα θα δώσει λύση στην ανθρωπότητα

    04.11.2017 - 16:56

    Είκοσι εννέα χρόνια έχουν περάσει από το 1988 που ο 28χρονος τότε Ζαν-Μαρκ Μπαρ, υποδύθηκε τον δύτη Ζακ Μαγιόλ στα νερά της Αμοργού και στην ταινία «Απέραντο Γαλάζιο» του Λικ Μπεσόν. Ακόμη και στα 57 του όμως σήμερα, παραμένει γοητευτικός. Ένας χαμογελαστός, με μεστό λόγο, άνθρωπος, που ήρθε στη Θεσσαλονίκη καλεσμένος του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και δεν αρνήθηκε ούτε σε μια από τις γυναίκες που τον περικύκλωσαν, να φωτογραφηθεί μαζί τους.
  • Λυδία Κονιόρδου: «Διαχρονικός φάρος πολιτισμού στα σκοτάδια της εποχής μας» το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

    02.11.2017 - 22:40

    Η υπουργός Πολιτισμού εγκαινίασε απόψε την 58η διοργάνωση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσαλονίκης
  • Ξεκινά απόψε στο 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

    02.11.2017 - 11:54

    Ζωή και όνειρα, άνθρωποι και ελάφια, πόλεις και σφαγεία, ψυχές και σώματα συνυπάρχουν στη βραβευμένη ταινία «Η ψυχή και το σώμα» (On Body and Soul - 2017) της Ουγγαρέζας Ίντικο Ενιέντι που εγκαινιάζει απόψε στις 20.00 στο «Ολύμπιον» την 58η διοργάνωση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
  • Πέντε ταινίες για το δικαίωμα στην εργασία

    31.10.2017 - 09:32

    Προβάλλονται στο πλαίσιο του Αφιερώματος «Αόρατα Χέρια | Invisible Hands», στο 58ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
  • 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Τα φεστιβάλ πρέπει να ρισκάρουν

    23.10.2017 - 14:49

    Με τη φράση “τα φεστιβάλ πρέπει να ρισκάρουν”, η πρόεδρος του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Ελίζ Ζαλαντό, έδωσε το στίγμα της φετινής εκδήλωσης η οποία θα διεξαχθεί από τις 2 έως τις 12 Νοεμβρίου. Από την πλευρά του ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Ορέστης Ανδρεαδάκης, αναφέρθηκε στην “αναζήτηση μια νέας κινηματογραφικής συνθήκης” για να παρουσιάσει το διεθνές διαγωνιστικό τμήμα.

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)