to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Κινούμενη άμμος τα χρέη των ΜΜΕ

    16.01.2017 - 20:02

    Τα... χειρότερα για τον ΔΟΛ (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη) και το MEGA (Τηλέτυπος) μπορεί να αποφεύχθηκαν, σε αυτήν τη φάση τουλάχιστον, αλλά η κατάσταση σχεδόν στο σύνολο των μεγάλων ομίλων μίντια είναι... εκρηκτική.
  • Οι «τρύπες» στα «πόθεν έσχες», η δόση, οι ενστάσεις και η Δικαιοσύνη

    19.09.2016 - 14:49

    Μπορεί πολλοί να θεωρούν ότι μπαίνουμε στην τελική ευθεία για το νέο τηλεοπτικό τοπίο αλλά, όπως φαίνεται, το συγκεκριμένο σίριαλ -που κινείται από την κωμωδία στο δράμα ενώ πρόσφατα έγινε και... βουκολικό (αγροτεμάχια και βοσκοτόπια)- έχει ακόμα πολλά επεισόδια.
  • Τα Ιουλιανά κι η Αποστασία με τη ματιά ενός φωτορεπόρτερ

    10.07.2016 - 12:40

    Αστυνομικές δυνάμεις έξω από το Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της 4ης Αυγούστου 1965- Δεξιά: ο φωτορεπόρτερ Αριστοτέλης Σαρρηκώστας | ΦΩΤ: Συλλογή Αρ. Σαρρηκώστα / Αρχείο ΕΡΤ
  • Κινούμενη άμμος τα χρέη των ΜΜΕ

    18.10.2015 - 01:07

    Έχουν απολύσει πάνω από το 40% των εργαζομένων που διέθεταν πριν από μια πενταετία και συνεχίζουν, έχουν προχωρήσει σε περικοπές αμοιβών, που σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ξεπερνούν και το 50%, και ετοιμάζονται και για νέες, αλλά παρ’ όλα αυτά αδυνατούν να βρουν την ισορροπία τους σε ένα περιβάλλον που μοιάζει τα τελευταία χρόνια με κινούμενη άμμο.
  • Αδιέξοδο μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης στο MEGA

    06.10.2015 - 18:49

    Σε αδιέξοδο κατέληξε η συνάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του MEGA Νίκου Πεφάνη με τους δημοσιογράφους του τηλεοπτικού σταθμού οι οποίοι αρνούνται τις νέες μειώσεις στις αποδοχές τους κατά 10%, 15% και 20%, ανάλογα με το ύψος του μισθού, που ανακοίνωσε η διοίκηση.
  • Διαφημιστική δαπάνη: Τετράμηνο θετικό αλλά μόνο για τα κανάλια…

    17.05.2015 - 14:43

    Τόσο στο τετράμηνο του 2015 όσο και τον Απρίλιο που μας πέρασε αύξηση στα διαφημιστικά έσοδα εμφανίζουν μόνον οι τηλεοπτικοί σταθμοί, καθώς εφημερίδες, περιοδικά, αλλά και ραδιόφωνα παρουσιάζουν μείωση από τις αρχές της χρονιάς η οποία συνεχίζεται.
  • Τα πάνω κάτω στα δελτία ειδήσεων λόγω πολιτικών γεγονότων

    15.03.2015 - 12:35

    Ο χρόνος που καθηλωνόμασταν μπροστά στις μικρές οθόνες μας τον περασμένο Φλεβάρη αυξήθηκε απότομα κατά 23 λεπτά, όπως γράφαμε πριν από λίγες μέρες, καθώς ο μέσος ημερήσιος χρόνος παρακολούθησης έφτασε τις πέντε ώρες και 15 λεπτά, όταν πέρσι ήταν τέσσερις ώρες και 52 λεπτά, αλλά όπως φαίνεται οι διαρκείς πολιτικές εξελίξεις έχουν αλλάξει για τα καλά συνολικά τον «καμβά» στους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.
  • Αρμαγεδδών στον ΑΝΤ1

    03.03.2015 - 12:44

    Περικοπές προσωπικού που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα αγγίξουν συνολικά ίσως και τις 140 με 160 απολύσεις μέσα στο επόμενο πεντάμηνο περιλαμβάνουν όπως φαίνεται τα σχέδια της… τρόικας παλιών και νέων στελεχών (Ελλήνων και ξένων) στον όμιλο του ΑΝΤ1.
  • Και επίσημα τα θέματα των ΜΜΕ στον Νίκο Παππά

    31.01.2015 - 17:14

    Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μεταβίβασε τις αρμοδιότητες για τα θέματα των ΜΜΕ στον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά, με το ΦΕΚ (αριθμ.207). Ήδη στα χέρια του βρίσκεται ο φάκελος που αφορά τόσο τη δημόσια ραδιοτηλεόραση όσο και τα ιδιωτικά κανάλια καθώς το επόμενο διάστημα αναμένονται οι πρώτες κινήσεις στον συγκεκριμένο τομέα.
  • Τα παράνομα της ΝΕΡΙΤ

    25.11.2014 - 19:07

    Nέα παράταση δόθηκε έως και την 1η Δεκεμβρίου 2014 (18.00) για την υποβολή υποψηφιοτήτων σχετικά με την πλήρωση των θέσεων των επτά μελών του Ε.Σ. της ΝΕΡΙΤ.
  • ΝΕΡΙΤ: Όταν πρυτανεύουν «ανίσχυρα ψεύδη»

    13.10.2014 - 17:14

    Η χρήση της λέξης «αμειβόμενη» εντός παρενθέσεως σε ανακοίνωση του Εποπτικού Συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ για το ασυμβίβαστο του προέδρου του, Θεόδωρου Φορτσάκη, αλλοιώνει πλήρως τις προβλέψεις του νόμου και της σχετικής εγκυκλίου και εκθέτει ανεπανόρθωτα τα μέλη του.
  • Σημάδια ανάκαμψης από τη διαφήμιση…

    29.06.2014 - 17:41

    Επειτα από μια γεμάτη τετραετία πτώσης, με την κατρακύλα να δημιουργεί «ασφυξία» στην αγορά των μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά και των διαφημιστικών εταιρειών, φαίνονται πλέον τα πρώτα σημάδια βελτίωσης.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)