to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Θεσσαλονίκη: Χωρίς Μετρό, χωρίς Αρχαία και τώρα και χωρίς λεωφορεία

Εκτός κυκλοφορίας βρίσκονται πάνω από 50 λεωφορεία του ΟΑΣΘ που τα έφεραν μεταχειρισμένα από τη Λειψία. Δεν έχουν κλιματισμό, με αποτέλεσμα η λειτουργία τους να είναι αδύνατη το καλοκαίρι.


Η είδηση της άφιξής τους είχε παρουσιαστεί πανηγυρικά σαν η μεγάλη προσφορά του Δήμου στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα αποδεικνύονται… σαπάκια.

Ακύρωσαν τον διαγωνισμό των 700 καινούργιων, υπερσύγχρονων λεωφορείων που είχε προκηρύξει η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επί υπουργίας Χρήστου Σπίρτζη και ο οποίος αν είχε αφεθεί να συνεχίσει, σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί. Ίδια ιστορία με τα λεωφορεία συνέβη στη Θεσσαλονίκη και με το Μετρό.

Ακύρωσαν το καλοκαίρι του 2019 τον σχεδιασμό του Μετρό, που επί των ημερών της προηγούμενης διοίκησης προχωρούσε γρήγορα και για πρώτη φορά έβλεπε ορίζοντα ολοκλήρωσης στο τέλος του 2020.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη, αν εντωμεταξύ η κυβέρνηση της ΝΔ δεν είχε ακυρώσει ό,τι καλό γίνονταν επί ΣΥΡΙΖΑ, θα είχε 12 σταθμούς Μετρό σε λειτουργία, τα Αρχαία της Βενιζέλου στη θέση τους, ακέραια και αυθεντικά και επιπλέον 300 ολοκαίνουργια λεωφορεία με κλιματισμό να κυκλοφορούν στην πόλη.

Αντί αυτών σήμερα στη Θεσσαλονίκη έχουμε ένα έργο Μετρό σταματημένο εδώ και δύο χρόνια και στα 19 εργοτάξια, για το οποίο ακόμη ούτε την ημερομηνία ολοκλήρωσης δεν μπορούν να δώσουν. Εντωμεταξύ, ετοιμάζονται να καταστρέψουν, αποσπώντας και μεταφέροντας αλλού το Βυζαντινό σταυροδρόμι της Θεσσαλονίκης, το πολεοδομικό σύμπλεγμα Decumanus & Cardo.

Κι ακόμη, στη Θεσσαλονίκη σήμερα έχουμε 50 λεωφορεία λιγότερα στους δρόμους και αντίστοιχα 50… σαπάκια στο Αμαξοστάσιο ανενεργά.

Τα ίχνη της ολέθριας πολιτικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην πόλη…

tags: άρθρα

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)