to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:56 | 09.09.2021

Αθλητισμός

Rally Acropolis: Όσα πρέπει να ξέρετε για την επιστροφή του «ράλι των θεών»

Το θρυλικό Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε στο πρόγραμμα του WRC και από 9-12 Σεπτεμβρίου θα έχουμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε στην Ελλάδα τα κορυφαία αυτοκίνητα και τους καλύτερους οδηγούς παγκοσμίως.


Συνολικά 55 πληρώματα, από 24 χώρες θα δοκιμαστούν στις σκληρές ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, με μόνο ερωτηματικό αν θα υπάρξει αντικαταστάτης για το Ford Fiesta R2 του Σούνινεν, που παραιτήθηκε από την M-Sport.

Ειδικότερα άρθρα για το RA:

Ειδικές Διαδρομές Ράλι Ακρόπολις 2021 – Προσβάσεις Θεατών

Διακόπτεται σταδιακά η κυκλοφορία στο κέντρο για την πρώτη ειδική διαδρομή του φετινού Rally Acropolis

Οι διεκδικητές της κορυφής του WRC

Η Toyota Gazoo WRT, όπως σε κάθε αγώνα του θεσμού, αναμένεται με τέσσερα Yaris WRC για τους Οζιέ-Ινγκράσια, Έβανς-Μάρτιν, Ροβάνπερα-Άλτουνεν και Κατσούτα-Ουίλιαμς. Με ίδιο αριθμό αυτοκινήτων θα παραταχθεί και η Hyundai Motorsport, με τους Τάνακ-Γιαρβεόγια και Νεβίλ-Βιντέγκε να πλαισιώνονται αυτήν τη φορά από τους Σόρντο-Ροζάντα, ενώ το τέταρτο i20 WRC θα οδηγήσει ο Λουμπέ με συνοδηγό τον Λαμπουρντέ, για λογαριασμό της 2C Competition. Από πλευράς M-Sport Ford τα δύο Ford Fiesta WRC θα οδηγήσουν οι Γκρίνσμιθ-Πάτερσον και Φουρμό-Τζαμούλ, ενώ η βρετανική ομάδα θα φέρει στη χώρα μας ακόμα ένα ίδιο αυτοκίνητο για τους Σερδερίδη-Μικλότ.

Μεγάλα ονόματα στην WRC-2

Εντυπωσιακή είναι η λίστα συμμετοχών στην κατηγορία WRC-2, με τη μάχη να αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, καθώς στη σχετική βαθμολογία η διαφορά μεταξύ των τριών πρώτων είναι πολύ μικρή! Ο επικεφαλής, Αντρέας Μίκελσεν θα οδηγήσει ένα Skoda Fabia Rally2, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα εκκινήσει και ο Μάρκο Μπουλάτσια. Τη νίκη θα διεκδικήσει και ο Μαντς Όστμπεργκ με το Citroen C3, ενώ, εκτός απροόπτου στη μάχη της κορυφής θα δούμε τους Γκριαζίν με Ford Fiesta Rally2, αλλά και τον Όλιβερ Σόλμπεργκ με το νέο Hyundai i20N! Μάλιστα, στις ειδικές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, το νέο αγωνιστικό προδιαγραφών Rally2 της Hyundai θα κάνει την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση σε χωμάτινες ειδικές!

Έλληνες που κυνηγούν το όνειρο στην WRC-3

Στην κατηγορία WRC-3, προηγείται ο Ροσέλ (Citroen C3) στη βαθμολογία, στο κατόπι του όμως βρίσκεται ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ευρώπης, Καγιετάν Καγιετάνοβις (Skoda Fabia Evo).

Αυτοί θα έχουν να αντιμετωπίσουν κορυφαία ελληνικά πληρώματα, με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC-3. Πιο πολλά υποσχόμενη είναι η συμμετοχή των Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου, που εξασφάλισαν ένα ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N. Ταυτόχρονα, οι Παναγιώτης Χατζητσοπάνης - Νίκος Πετρόπουλος, επιστρέφουν στη δράση με ένα τελευταίων προδιαγραφών Ford Fiesta Rally2!

Ραντεβού λοιπόν στις συναρπαστικές ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικά όλες τις συμμετοχές

Ράλι Ακρόπολις 2021 Συμμετοχές

Ράλι Ακρόπολις 2021 Συμμετοχές

Βαθμολογίες WRC

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ακολουθεί τη βαθμοδότηση της FIA για τις διοργανώσεις που διοργανώνει, δηλαδή ο νικητής του αγώνα παίρνει 25 βαθμούς, ο 2ος παίρνει 18 βαθμούς, ο 3ος παίρνει 15 βαθμούς κ.ο.κ. Επιπλέον βαθμοί δίνονται στους πέντε πρώτους χρόνους στην Power Stage κάθε αγώνα, δηλαδή 5 βαθμοί στον πρώτο, 4 βαθμοί στον δεύτερο κ.ο.κ.

Στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών της φετινής σεζόν προηγείται ο Σεμπαστιέν Οζιέ της Toyota με 162 βαθμούς και ακολουθεί ο Έλφιν Έβανς, επίσης με Toyota, ενώ τρίτος είναι ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai. Στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών η Toyota Gazoo Racing βρίσκεται στην πρώτη θέση, μπροστά από τη Hyundai WRT.

Πρωτάθλημα Οδηγών

Θ. ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ 1 Sébastien Ogier 162 2 Elfyn Evans 124 3 Thierry Neuville 124 4 Kalle Rovanperä 99 5 Ott Tänak 87 6 Takamoto Katsuta 66 7 Craig Breen 60 8 Gus Greensmith 34 9 Daniel Sordo 31 10 Adrien Fourmaux 30 11 Teemu Suninen 17 12 Mads Østberg 13 13 Yohan Rossel 12 14 Jari Huttunen 11 15 Andreas Mikkelsen 8 16 Esapekka Lappi 7 17 Pierre-Louis Loubet 6 18 Onkar Rai 6 19 Oliver Solberg 6 20 Pieter-Jan-Michiel Cracco 4 21 Karan Patel 4 22 Pepe López 4 23 Alexey Lukyanuk 4 24 Vincent Verschueren 2 25 Carl Tundo 2 26 Jan Solans 2 27 Marco Bulacia Wilkinson 1 28 Nikolay Gryazin 1

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θ. ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ 1 Toyota Gazoo Racing World Rally Team 348 2 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 307 3 M-Sport Ford World Rally Team 135 4 Hyundai 2C Competition 44
 

Όσα δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Το Rally Acropolis 2021 είναι εδώ, κι οι άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά στις ειδικές διαδρομές μιλούν για αυτή τη μοναδική πρόκληση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

Το Ράλι Ακρόπολις είναι πλέον μία ανάσα μακριά από την εκκίνησή του, και τα πληρώματα, όπως επίσης κι οι επικεφαλής των κορυφαίων ομάδων, μίλησαν για την επιστροφή του «ράλι των θεών» για πρώτη φορά μετά το 2013.

  • Jari Matti Latvala, αγωνιστικός διευθυντής Toyota Gazoo Racing WRT

«Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις βρισκόταν στο ημερολόγιο ήμουν ο νικητής και πρόκειται για αγώνα που μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς την οδήγησή σου, γιατί η επιφάνεια σε ορισμένα σημεία είναι τραχιά και υπάρχει μεγάλη φθορά ελαστικών. Μερικές από τις ειδικές διαδρομές κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, οπότε θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς. Γνωρίζουμε πως οι διοργανωτές έχουν δουλέψει αρκετά στους δρόμους και η κατάσταση των διαδρομών φαίνεται πολύ καλύτερη από ό,τι στο παρελθόν. Όμως, υπάρχει πολύ μαλακό χώμα στην επιφάνεια, οπότε το να ανοίγεις το δρόμο θα είναι μια πρόκληση».

  • Andrea Adamo, αγωνιστικός διευθυντής Hyundai Shell Mobis WRT

«Καλωσορίζουμε την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του WRC και ανυπομονούμε για την πρώτη συμμετοχή σε αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα. Θα είναι μια σκληρή πρόκληση για ομάδες και πληρώματα, όμως έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ειδικές διαδρομές. Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που προσεγγίσαμε τους πρόσφατους αγώνες. Καταφέραμε να αποδώσουμε σε υψηλό επίπεδο και να πετύχουμε αποτελέσματα που είναι πιο αντιπροσωπευτικά της δυναμικής μας. Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και σκοπεύουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε στην Ελλάδα».

  • Richard Millener, αγωνιστικός διευθυντής M-Sport Ford

«Ακόμη ένα νέο ράλλυ για τους Gus (Greensmith) και Adrien (Fourmaux). Περιμένουμε πιο γρήγορες διαδρομές και πιο μαλακές συνθήκες σε σύγκριση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν.

Ξεκινάμε τον αγώνα με το συνηθισμένο πλάνο μας. O Gus στοχεύει στην πρώτη πεντάδα και αυτό είναι ρεαλιστικό. Ο Adrien θα εστιάσει πρώτα να επιστρέψει σε γρήγορο ρυθμό, μετά από την έξοδό του στο Ypres, προτού στοχεύσει σε έναν καλό τερματισμό.

Ως ομάδα, έχουμε απολαύσει πολλές επιτυχίες στο Ακρόπολις και ανυπομονούμε για τη συμμετοχή μας σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα για το WRC».

  • Sébastien Ogier (Toyota Yaris WRC)

«Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC και μας έχει λείψει τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα πρόκειται για μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλλυ όπου το να είσαι πρώτος στο δρόμο θα είναι απαιτητικό, όμως είναι καλό που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα, και θα κάνουμε τα πάντα ώστε να διατηρήσουμε αυτήν τη διαφορά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας».

  • Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC)

«Έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις μια φορά στο παρελθόν, το 2012, όμως ήταν με δικίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς θα είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία τώρα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο ράλλυ για εμένα, αν και ο Scott (Martin) διαθέτει περισσότερη εμπειρία. Ο αγώνας περιλαμβάνει πολλές ειδικές διαδρομές που θα χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά, κάτι ασυνήθιστο και σημαίνει πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε πολύ καθάρισμα του δρόμου».

  • Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Όταν συμμετείχα το 2012 και 2013, ήταν ένα από τα πιο σκληρά ράλλυ - μαζί με την Αργεντινή τότε. Πάντοτε μου άρεσε. Κάναμε δοκιμές στην Ελλάδα για να προετοιμαστούμε για το Ράλλυ Τουρκίας, οπότε έχουμε γνώση της επιφάνειας. Η στρατηγική θα είναι πολύ σημαντική, αλλά αυτό μας αρέσει. Έχουμε υψηλές προσδοκίες για ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα και ανυπομονούμε».

  • Kalle Rovanperä (Toyota Yaris WRC)

«Είναι ωραίο να συμμετέχεις σε ακόμη έναν κλασικό αγώνα του WRC. Γνωρίζω ότι στο παρελθόν το Ακρόπολις ήταν πάντα ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Φέτος φαίνεται πως οι δρόμοι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση και νομίζω ότι θα είναι ένας αρκετά ενδιαφέρων αγώνας. Καθώς πολλές ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται μόνο μια φορά, θα είναι πραγματικά σημαντικό να έχουμε καλό στήσιμο για τις συνθήκες του πρώτου περάσματος, όταν θα είναι λίγο πιο γλιστερά, οπότε αυτός ήταν ο βασικός μας στόχος στις δοκιμές πριν από τον αγώνα».

  • Ott Tänak (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Το διάστημα από τον τελευταίο αγώνα WRC στην Ελλάδα, πριν από 8 χρόνια, είναι μεγάλο. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας με μεγάλη ιστορία και παράδοση. Είναι ένας αγώνας που ανήκει στο WRC και είναι καλό που επέστρεψε. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα εδώ ήταν το 2012 - πριν από πολύ καιρό, όμως έχω εξαιρετικές αναμνήσεις. Νομίζω πως θα είναι ένας ωραίος αγώνας, αρκετά απαιτητικός, όμως οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ιδιαίτερες και έχουν ροή. Ανυπομονώ να επιστρέψω και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα».

  • Gus Greensmith (Ford Fiesta WRC)

«Το Ακρόπολις βρίσκεται στη λίστα αγώνων που ήθελα να κάνω πριν σταματήσω. Μου αρέσουν οι σκληροί αγώνες και έχω κάνει το καλύτερο δυνατό σε επίπεδο προετοιμασίας, παρακολουθώντας παλιότερα πλάνα για να αποκτήσω μια ιδέα. Πάντως, καθώς υπάρχουν πολλές ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν μία φορά, δε θα είναι τόσο σκληρό όσο τα προηγούμενα χρόνια και επιπλέον, έχουμε καλή σειρά εκκίνησης. Ως εκ τούτου, η Παρασκευή θα είναι μια πολύ καλή ημέρα για εμάς και σχεδιάζω να μεγιστοποιήσω τις ευκαιρίες».

  • Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες. Συνήθως οι βασικές προκλήσεις αφορούν στο βραχώδες οδόστρωμα, που είναι πραγματικά απαιτητικό για τα ελαστικά. Η σειρά εκκίνησής μας είναι πλεονεκτική αν δούμε τη μεγάλη εικόνα. Είναι καλό να ξεκινάς πιο πίσω και θα προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο γίνεται. Θα είναι ο πρώτος αγώνας με τον Cándido (Carrera) δίπλα μου και ελπίζω να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

  • Adrien Fourmaux (Ford Fiesta WRC)

«Όπως τις περισσότερες φορές, είναι ένα νέο ράλλυ για εμένα όμως θυμάμαι πως έπαιζα στο Ακρόπολις στο Playstation όταν ήμουν νεότερος. Ορισμένοι οδηγοί έχουν εμπειρία, όμως ήταν πριν από 8 χρόνια και τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Προσπαθώ να προετοιμαστώ όπως κάνω για άλλα ράλλυ, δουλεύοντας με βίντεο, καθώς και τη φυσική και ψυχολογική μου κατάσταση. Είχαμε ένα ζήτημα στον προηγούμενο αγώνα στο Βέλγιο, οπότε θέλουμε να επιστρέψουμε στη θετική συμπεριφορά που είχαμε από την αρχή της σεζόν και να συνεχίσουμε να συγκεντρώνουμε εμπειρίες».

Οδηγίες ασφαλούς παρακολούθησης του Rally Acropolis

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ

Οι ειδικές διαδρομές θα κλείνουν 3 ώρες πριν από το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Φροντίστε να είστε εγκαίρως στην ειδική διαδρομή, και παρκάρετε

  • Έτσι ώστε να μην εμποδίζεται πιθανή διέλευση ασθενοφόρου οχήματος (ΛΟΓΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ)
  • Με τη φορά που θα ακολουθήσετε φεύγοντας, ώστε να μη χρειάζεται αναστροφή.
  • Μόνο στη μία πλευρά του δρόμου

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Με τα νέα συστήματα ελέγχου ασφαλείας της FIA, το κέντρο του αγώνα, εντός 5 δλ. από το πέρασμα των αυτοκινήτων ασφαλείας, αλλά και των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνει εικόνα υψηλής ανάλυσης και είναι σε θέση να γνωρίζει αν το σημείο που έχετε επιλέξει να παρακολουθήσετε τον αγώνα είναι ασφαλές ή όχι.

Αν κριθεί πως η ασφάλειά σας βρίσκεται σε κίνδυνο, ενδέχεται να αποφασιστεί ακόμα και η καθυστέρηση μέχρι να μετακινηθείτε σε ασφαλές σημείο ή η ακύρωση της ειδικής διαδρομής.

ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ (NO GO AREA)

  • Για κανένα λόγο μην καθίσετε σε σημείο του δρόμου όπου υπάρχουν απαγορευτικές πινακίδες.
  • Μην κάθεστε στην εξωτερική πλευρά μιας στροφής, σε σημεία με άλματα ή και συνδυασμό των δύο. Τέτοιες καταστάσεις δίνουν ελάχιστο χρονικό περιθώριο στους οδηγούς να διορθώσουν ένα λάθος και σ’ εσάς να μετακινηθείτε.
  • Δεν είναι επικίνδυνη μόνο η εξωτερική πλευρά μίας στροφής. Ακόμα και στην ευθεία ένα αυτοκίνητο μπορεί να βγει εκτός ελέγχου, και με ιδιαιτερα υψηλή ταχύτητα.
  • Επιλέξτε για τις θέσεις απ’ όπου θα παρακολουθήσετε τον αγώνα, όσο το δυνατόν πιο υπερυψωμένο σημείο και σίγουρα μακριά από το δρόμο. Πέτρες μπορεί εύκολα να εκτιναχθούν σε μεγάλη απόσταση.
  • Μην αφήνετε την προσοχή σας να αποσπάται απ’ ό,τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή. Να είστε πάντα έτοιμοι για το αναπάντεχο. Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου κάνουν λάθη, ενώ μια μηχανική βλάβη μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε στιγμή.

30’ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Όταν περνάει το αυτοκίνητο του Εκπροσώπου Ασφαλείας της FIA (Μισέλ Μουτόν) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ για κανένα λόγο να κινείστε μέσα στη διαδρομή. Ο σκοπός αυτής της διέλευσης είναι ο οριστικός έλεγχος των θέσεων των κριτών και των θεατών πριν το τελικό ΟΚ για να ξεκινήσει η ειδική διαδρομή.

Η Εκπροσώπος της FIA συνεργάζεται με το ελικόπτερο ασφαλείας, από το οποίο επιβεβαιώνεται ότι όποιες ενδεχόμενες υποδείξεις ασφαλείας έγιναν από εκείνη έχουν τακτοποιηθεί και είναι όλα είναι έτοιμα λίγο πριν εκκινήσει το 1ο αυτοκίνητο.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μη φύγετε από τη θέση σας πριν περάσει το ουραγό αυτοκίνητο με την καρό σημαία. Ακόμα και μετά το τελευταίο νούμερο στις συμμετοχές μπορεί να υπάρχει αγωνιστικό αυτοκίνητο που καθυστέρησε από μικρή έξοδο ή από μηχανική βλάβη και να συνεχίζει κανονικά τον αγώνα!

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  • Μην ανάψετε φωτιά για κανένα λόγο. Ακόμα και αν θελήσετε να ανάψετε ένα τσιγάρο, κάντε το με τη μέγιστη προσοχή, όπως και για το σβήσιμό του.
  • Σε διάφορα σημεία των ειδικών διαδρομών θα βρείτε κάδους σκουπιδιών και ανακύκλωσης. Αφήστε εκεί τα σκουπίδια που πιθανόν να έχετε η πάρτε τα μαζί σας σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάδος κοντά σας. 
  • Τα δάση μας, η χλωρίδα και η πανίδα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και της χώρας μας. Σεβαστείτε και προστατεύστε τα! Δεν κινούμαστε με το αυτοκίνητο εκτός των ενδεδειγμένων διαδρομών πρόσβασης. 
  • Ο αγώνας τελεί υπό διαδικασία ειδικής πιστοποίησης από τη FIA, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Γι’ αυτόν το λόγο θα γίνει συγκεκριμένος έλεγχος κατά τη διάρκειά του από εντεταλμένο στέλεχος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

Πηγές: gazzetta.gr και caranddriver.gr (1) και (2)

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)