to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

6:27 | 23.04.2016

Κοινωνία

Αποσύρεται η διαφήμιση των Jumbo

Η ατάκα της Άντζελας Δημητρίου στη διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών, Jumbo, "χτύπα σαν άντρας", προκάλεσε αντιδράσεις.


Προ ημερών, το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη φράση σεξιστική και προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Το ΣΕΕ με απόφασή του, έκρινε ότι το επίμαχο σημείο έπρεπε να κοπεί.

Ωστόσο, την Παρασκευή, η αλυσίδα παιχνιδιών αποφάσισε να αποσύρει οριστικά τη διαφήμισή της και με ανακοίνωσή της αναφέρει η διαφημιστική εταιρία αναφέρει:

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ» Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν». Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν. Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας. Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη. Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε. Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας. Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο. Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

POLLEN Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)