-
-
Στο βωμό της διαφημιστικής καμπάνιας της Benetton (και) οι επιζώντες του Aquarius
19.06.2018 - 22:38
Μία ακόμα προκλητική διαφήμιση της Benetton και τα πυρά της «SOS Méditerranée» -
Αυξάνεται η διαφημιστική δαπάνη, για δεύτερη χρονιά
09.05.2018 - 15:07
Εκτίμηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας - Άνοδος 7% το πρώτο τρίμηνο του 2018 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο *"Η διαφήμιση είναι δείκτης για την οικονομία", τόνισε ο πρόεδρος του ΣΔΕ Γρ. Αντωνιάδης *Προτεραιότητα η ίδρυση της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Διαφήμισης -
Τροπολογία του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για την τιμολόγηση της διαφήμισης στα ΜΜΕ
29.03.2018 - 17:42
Τροπολογία για την τιμολόγηση της διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τη διευκρίνηση ζητημάτων σχετικών με τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου κατέθεσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. -
Πρόστιμα σε δημόσιους οργανισμούς που δεν θα τηρήσουν την αναλογία κρατικής διαφήμισης στα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης
26.01.2018 - 12:16
«Είναι πολύ κρίσιμο στους ανθρώπους στο δημόσιο τομέα που διαχειρίζονται τα διαφημιστικά προγράμματα φορέων του δημοσίου, ότι η αναλογία 70-30 για πρώτη φορά θα εφαρμοστεί. Στείλαμε και σχετική εγκύκλιο, η οποία ακριβώς αυτή την υποχρέωση και υπενθυμίζει ότι θα επιβληθούν πρόστιμα, εάν ένας φορέας δεν τηρεί το 30%», προειδοποίησε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Ν. Παππάς. -
Την απόσυρση προσβλητικού τηλεοπτικού «κοινωνικού μηνύματος» ζητούν οι «Γυναίκες με Αναπηρία»
25.01.2018 - 21:16
«Προσβλητικό και στιγματιστικό» χαρακτηρίζουν τα μέλη της διαδικτυακής ομάδας «Γυναίκες με αναπηρία» τηλεοπτικό κοινωνικό μήνυμα του «Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς» ζητώντας από το ΕΣΡ «την απόσυρση της ρατσιστικής διαφήμισης, η οποία προσβάλλει κατάφωρα τα δικαιώματα των αναπήρων» -
Κατανομή του 30% της διαφημιστικής δαπάνης των φορέων του Δημοσίου στα περιφερειακά Μέσα
06.11.2017 - 15:49
Εγκύκλιος του Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για την κατανομή του 30% της διαφημιστικής δαπάνης των φορέων του Δημοσίου στα περιφερειακά Μέσα -
Το μέλλον της διαφήμισης γράφεται με γκράφιτι... στον ουρανό
07.08.2017 - 09:32
Σηκώνεις τα μάτια στον ουρανό και τον βλέπεις γεμάτο διαφημιστικά μηνύματα. Σε ένα συννεφάκι διαβάζεις τη διαφήμιση ενός φαστ-φουντάδικου και στο διπλανό σύννεφο διαφημίζεται ένα γυμναστήριο. Ιδού το μέλλον της διαφήμισης, χάρη στην πρώτη εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality - AR), που επιτρέπει στον καθένα να «γράφει» μόνος του διαφημιστικά μηνύματα στον ουρανό. -
ΣΥΡΙΖΑ: Οι μεταρρυθμιστικές τομές θα συνεχιστούν παρά την προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τη ΝΔ
04.08.2017 - 19:28
«Με την ψήφιση των τριών νομοσχεδίων, των υπουργείων Παιδείας, Υγείας και Ψηφιακής Πολιτικής, αποδεικνύεται έμπρακτα η δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ για την ανασυγκρότηση του κοινωνικού κράτους, τη στήριξη των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας, τη Δημοκρατία και τη Διαφάνεια» -
Με φόντο το «Survivor»: Κόντρα ΣΚΑΪ-ΑΝΤ1 για τη διαφήμιση
29.03.2017 - 11:37
Συνεχίζεται η μάχη για τα έσοδα από τη διαφήμιση ανάμεσα σε ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1 -
To ακροδεξιό «χέρι» πίσω από τις καμπάνιες φυλετικού μίσους (φωτογραφίες)
22.01.2017 - 09:24
Ο Γερμανός διαφημιστής που κατηγορείται για νεοναζιστική προπαγάνδα -
Οι διαφημίσεις στα social media θα ξεπεράσουν σε αξία τις διαφημίσεις στις εφημερίδες από το 2020
05.12.2016 - 09:04
Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα (social media) σχεδόν θα φθάσει τον διαφημιστικό τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαφημιστικής εταιρείας Zenith Optimedia, μέλους του γιαλλικού ομίλου Publicis.