to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:22 | 05.07.2022

Πολιτική

Ζαχαριάδης – Θεοδωράκης: Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων αποτελεί εθνικό στόχο

«Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων αποτελεί εθνικό στόχο ο οποίος πρέπει να υπηρετηθεί με συνέπεια από όλες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας»


Αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία αποτελούμενη από τον Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτή Τομεάρχη Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Γιαννούλη, τον Βουλευτή Β1 Βορείου Τομέα και Τομεάρχη Εσωτερικών Κώστα Ζαχαριάδη και τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης Γρηγόρη  Θεοδωράκη συναντήθηκε στη Βουλή με τον Πρόεδρο Γιώργο Κουβίδη και τον Γενικό Γραμματέα Μανώλη Σταυρουλάκη του Πανελλαδικού  Συλλόγου «ΣΟΣ ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ».

Τα τροχαία  ατυχήματα αποτελούν πραγματική μάστιγα για την ανθρωπότητα καθώς 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν ετησίως τη ζωή τους σε οδικά ατυχήματα παγκοσμίως. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα  είναι ακόμη χειρότερα, ιδίως στα οδικά ατυχήματα με  μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα όπου το  ποσοστό νεκρών ανέρχεται σε 36% και είναι διπλάσιο από εκείνο της ΕΕ (μέση τιμή ΕΕ: 18%).

Είναι προφανές ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Απαιτούνται άμεσα  στοχευμένες και συμπληρωματικές δράσεις, μεταξύ άλλων,  στην  κατεύθυνση  βελτίωσης του επιπέδου ασφαλείας  του οδικού δικτύου, του επιπέδου ασφαλείας των οχημάτων, στην ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων για τους παραβάτες του ΚΟΚ, στον  βέλτιστο συντονισμό των επιχειρησιακών μονάδων απεμπλοκής και διάσωσης  σε περίπτωση ατυχήματος, στην κατεύθυνση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών με στόχο την αλλαγή της οδηγικής  κουλτούρας και συμπεριφοράς. Απαιτείται επίσης έμπρακτη και πολύπλευρη στήριξη  της πολιτείας στους τραυματίες και τα μέλη των οικογενειών των  θυμάτων από οδικά ατυχήματα. Κυρίως, απαιτείται η ύπαρξη ενός  ισχυρού κεντρικού, συντονιστικού  φορέα οδικής ασφάλειας με ξεκάθαρες αρμοδιότητες και ευθύνες.

Παρά τους φιλόδοξους στόχους  του Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας «Ελλάδα 2030», από τη συζήτηση αναδείχθηκε η αναντιστοιχία λόγων και έργων της κυβέρνησης της ΝΔ και η υπαναχώρησή της σε κρίσιμα ζητήματα όπως στο  θέμα των διαφημιστικών πινακίδων,  στο ζήτημα της ανάγκης μείωσης των αυτοκινήτων στα κέντρα των πόλεων και της δημιουργίας φιλικών συνθηκών για πεζούς και ποδηλάτες κ.α.

Όμως η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων  αποτελεί εθνικό στόχο ο οποίος πρέπει να υπηρετηθεί με συνέπεια από όλες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας. Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ως υπεύθυνη αντιπολίτευση και αυριανή κυβέρνηση θέτει  ως ύψιστη προτεραιότητα  το ζήτημα της διαρκούς βελτίωσης του επιπέδου  οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα μακριά από μικροκομματικές πρακτικές και λογικές διαχείρισης του πολιτικού  κόστους. Το οφείλουμε στους πολίτες αυτής της χώρας,  το οφείλουμε στις επόμενες γενιές.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)