to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:16 | 08.01.2024

Διεθνή

Βρέθηκε μέρος του αεροσκάφους της Alaska Airlines που αποκολλήθηκε εν πτήσει

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ διέταξε ο στόλος των αεροσκαφών Boeing MAX 9, που διαχειρίζονται και άλλοι αερομεταφορείς, να παραμείνουν καθηλωμένα στο έδαφος έως ότου η ρυθμιστική αρχή ανακοινώσει ότι είναι ασφαλή.


Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB) ανακοίνωσε αργά την Κυριακή ότι το «βασικό εξάρτημα που λείπει» από το αεροσκάφος Boeing (BA.N) 737 MAX 9 που έκανε αναγκαστική προσγείωση της Alaska Airlines (ALK.N) ανακτήθηκε από την πίσω αυλή ενός σπιτιού στα προάστια.

Η πόρτα αποκολλήθηκε από την αριστερή πλευρά του αεροσκάφους της Alaska Airlines την Παρασκευή μετά την απογείωση από το Πόρτλαντ του Όρεγκον, καθ' οδόν προς το Οντάριο της Καλιφόρνια, προκαλώντας αποσυμπίεση στο αεροπλάνο και αναγκάζοντας τους πιλότους να γυρίσουν πίσω και να προσγειωθούν με ασφάλεια με τους 171 επιβάτες και το έξιμελές πλήρωμα που επέβαιναν στο αεροσκάφος.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) διέταξε το Σάββατο την προσωρινή καθήλωση στο έδαφος 171 αεροσκαφών Boeing MAX 9 που είναι εγκατεστημένα με τον ίδιο πίνακα, ο οποίος ζυγίζει περίπου 60 κιλά (27 kg) και καλύπτει μια προαιρετική πόρτα εξόδου που χρησιμοποιείται κυρίως από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.

Η πόρτα που έλειπε ανακτήθηκε την Κυριακή από έναν δάσκαλο σχολείου του Πόρτλαντ που αναγνωρίστηκε μόνο ως "Μπομπ" στη γειτονιά Σίνταρ Χιλς, ο οποίος τη βρήκε στην αυλή του, δήλωσε η πρόεδρος του NTSB Τζένιφερ Χόμεντι, λέγοντας ότι είναι "πολύ ανακουφισμένη" που βρέθηκε.

Νωρίτερα είχε δηλώσει στους δημοσιογράφους ότι το εξάρτημα του αεροσκάφους ήταν ένα "βασικό στοιχείο που λείπει" για να προσδιοριστεί γιατί συνέβη το ατύχημα.

«Η ομάδα μας θα θελήσει να εξετάσει τα πάντα στην πόρτα - όλα τα εξαρτήματα της πόρτας για να δει να δει να δει τα σημάδια των μαρτύρων, να δει τυχόν μεταφορά χρώματος, σε τι κατάσταση ήταν η πόρτα όταν βρέθηκε. Αυτό μπορεί να τους πει πολλά για το τι συνέβη», δήλωσε.

Ο Χόμεντι δήλωσε ότι η λυχνία αποτυχίας αυτόματης συμπίεσης άναψε στο ίδιο αεροσκάφος της Alaska Airlines στις 7 Δεκεμβρίου, στις 3 Ιανουαρίου και στις 4 Ιανουαρίου, αλλά δεν ήταν σαφές αν υπήρχε κάποια σχέση μεταξύ αυτών των περιστατικών και του ατυχήματος.

Η Alaska Airlines έλαβε απόφαση μετά τις προειδοποιήσεις να περιορίσει το αεροσκάφος από το να πραγματοποιεί μακρινές πτήσεις πάνω από το νερό προς τη Χαβάη, ώστε να μπορεί να επιστρέψει γρήγορα σε ένα αεροδρόμιο αν χρειαστεί, δήλωσε ο Homendy.

Ο αερομεταφορέας με έδρα το Σιάτλ δήλωσε νωρίτερα σε απάντηση σε ερωτήσεις σχετικά με τις προειδοποιητικές λυχνίες ότι οι αναγραφές του συστήματος πίεσης του αεροσκάφους ήταν τυπικές στις εμπορικές αεροπορικές επιχειρήσεις με μεγάλα αεροπλάνα.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι "σε κάθε περίπτωση, η εγγραφή αξιολογήθηκε πλήρως και επιλύθηκε σύμφωνα με τις εγκεκριμένες διαδικασίες συντήρησης και σε πλήρη συμμόρφωση με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς της FAA".

Η FAA δήλωσε την Κυριακή ότι ο επηρεαζόμενος στόλος των αεροσκαφών Boeing MAX 9, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που διαχειρίζονται άλλοι αερομεταφορείς όπως η United Airlines (UAL.O), θα παραμείνει καθηλωμένος στο έδαφος έως ότου η ρυθμιστική αρχή ικανοποιηθεί ότι είναι ασφαλή.

Oι απαιτούμενες επιθεωρήσεις θα διαρκούσαν τέσσερις έως οκτώ ώρες, γεγονός που οδήγησε πολλούς στον κλάδο να υποθέσουν ότι τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να επιστρέψουν πολύ γρήγορα σε λειτουργία.

Πηγή: Reuters

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)