to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:13 | 21.10.2015

Διεθνή

Σερβία: Πορεία διαμαρτυρίας για το ενδεχόμενο ένταξης του Κοσόβου στην UNESCO

Φοιτητές πανεπιστημιακών σχολών του Βελιγραδίου πραγματοποιούν, σήμερα, στο κέντρο της πόλης, συγκέντρωση σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το ενδεχόμενο ένταξης του Κοσόβου στον Εκπαιδευτικό Επιστημονικό και Πολιτιστικό Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO).


Η Σερβία δεν θα αναγνωρίσει το Κόσοβο και θα συνεχίσει την πορεία ένταξης στην ΕΕ

Οι φοιτητές θέλουν με ειρηνικό και αξιοπρεπή τρόπο να εκφράσουν τη θέση τους, να δείξουν τι σκέφτονται για το ενδεχόμενο ένταξης του Κοσόβου στο συγκεκριμένο οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών, δήλωσε ο φοιτητής Στάνκο Ντεμπελιάκοβιτς.

Οι συμμετέχοντες στη διαμαρτυρία, κρατώντας σημαίες της Σερβίας και πανό με συνθήματα κατά της προσχώρησης του Κοσόβου στην UNESCO, συγκεντρώθηκαν μπροστά από τον ναό του Αγίου Σάββα και θα πραγματοποιήσουν πορεία στο κέντρο της πόλης με σημείο τερματισμού το ναό του Αγίου Μάρκου.

Ο πολιτισμός και η παράδοσή μας στηρίζονται στο Κόσοβο. Διαφωνούμε με το ενδεχόμενο όσοι συμπεριφέρθηκαν με ανάρμοστο και βάναυσο τρόπο απέναντι στον σερβικό πολιτισμό τώρα να τον προστατεύουν, είπε ο Στάνκο Ντεμπελιάκοβιτς.

Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας του Εκτελεστικού Συμβουλίου της UNESCO αναμένεται να διεξαχθεί ψηφοφορία για την πρόταση ένταξης του Κοσόβου στον οργανισμό που κατέθεσε η Αλβανία. Αν η πρόταση εγκριθεί, τότε η τελική απόφαση για την ένταξη του Κοσόβου θα ληφθεί σε συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης.

Στη Γενική Συνέλευση, οι αποφάσεις λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των 195 κρατών - μελών. Τα 111 μέλη της Γενικής Συνέλευσης της UNESCO αναγνώρισαν την ανεξαρτησία του Κοσόβου και τα 84 δεν το έχουν αναγνωρίσει.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)