to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:03 | 04.09.2017

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Σ. Παναγιωτίδης: «Δεν θα γίνει αύξηση εισιτήριου, δεν θα απολυθεί κανένας εργαζόμενος, δεν θα περάσει σε χέρια ιδιώτη ο ΟΑΣΘ»

Για τρία «δεν» έκανε λόγο μιλώντας Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, αναφέροντας συγκεκριμένα: «Δεν θα γίνει αύξηση εισιτήριου, δεν θα απολυθεί κανένας εργαζόμενος, δεν θα περάσει σε χέρια ιδιώτη ο ΟΑΣΘ». Προανήγγειλε δε πως θα βγουν στο φως της δημοσιότητας στοιχεία σχετικά με το «πάρτυ που γινόταν» στον ΟΑΣΘ και σημείωσε πως υπολογίζεται πως σε πρώτη φάση η λειτουργία του ΟΑΣΘ θα στοιχίζει στο δημόσιο τουλάχιστον 20 εκατομμύρια λιγότερο ετησίως.


Όσον αφορά τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, σημείωσε πως «η εικόνα είναι σαφώς καλύτερη από την ημέρα που παραλάβαμε», σημειώνοντας πως πλέον κυκλοφορούν 380 λεωφορεία και στόχος, ο οποίος όπως τόνισε είναι «απολύτως εφικτός», είναι μέσα στην εβδομάδα να κυκλοφορούν πάνω από 400. Μάλιστα ο αριθμός των λεωφορείων που πλέον κυκλοφορούν είναι αυξημένος κατά 60% σε σχέση με την ημέρα που ανέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, καθώς τότε κυκλοφορούσαν μόλις 240-245, ενώ κανονικά μέσα στο καλοκαίρι έπρεπε να κυκλοφορούν 419 και τα υπόλοιπα λεωφορεία ήταν ακινητοποιημένα στα δύο αμαξοστάσια με βλάβες.

«Θα έπρεπε κάποιος να ασχοληθεί με αυτό, κάποιος που να τον ενδιαφέρει το πώς θα εξυπηρετηθεί ο κόσμος και όχι το πώς θα βάλει στο παντελόνι του παραπάνω χρήματα από τις αμοιβές. Άρα με αυτό το κριτήριο άμα το δούμε, δεν κάναμε τίποτα περισσότερο παρά από αυτό που έπρεπε να γίνει. Δηλαδή το να γίνει μία καταγραφή των άμεσων προβλημάτων σε ανταλλακτικά και σε προμήθειες, να γίνει εκταμίευση χρημάτων και ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με το πόσες παραγγελίες είναι άμεσες και πόσα λεωφορεία πρέπει να βγουν στον δρόμο», σημείωσε.

Αναφερόμενος στα ακινητοποιημένα λεωφορεία επισήμανε πως είχαν μία «γκάμα βλαβών»: υπήρχαν λεωφορεία που ήθελαν ανταλλακτικά 200-300 ευρώ και υπήρχαν λεωφορεία που είχαν βλάβες που έφταναν τα 5.000 ευρώ. Ο ίδιος επέκρινε την στάση της προηγούμενης διοίκησης του ΟΑΣΘ, σημειώνοντας πως «απαξίωνε όχι μόνο το μεταφορικό του έργο, απαξίωνε και τον ίδιο τον Οργανισμό». Παράλληλα έκανε λόγο για ένα στόλο λεωφορείων «παρατημένο και ακινητοποιημένο» και τόνισε πως «μαθηματικά ήταν σίγουρο ότι κάποια στιγμή στο τέλος του καλοκαιριού, αρχές Σεπτέμβρη τα 240, θα κατέληγαν 140». Καταλόγισε δε στην προηγούμενη διοίκηση πως «δεν ήταν τυχαία αυτή η επιδίωξη, είχαν σκοπό στην έκθεση να έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα μετακίνησης των πολιτών».

Ερωτηθείς σχετικά με τα δεδουλευμένα των εργαζομένων, ο κ. Παναγιωτίδης υπογράμμισε πως «η πρώτη ενέργεια ήταν να γίνει άμεσα η αποπληρωμή των οφειλομένων μισθών» και υπενθύμισε πως ήδη στις 14/8 πληρώθηκε «μέσα από μεγάλες προσπάθειες» ο καθυστερούμενος μισθός του Ιουνίου. Ανακοίνωσε δε πως την Τετάρτη οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν τους μισθούς και του Ιουλίου και του Αυγούστου, σημειώνοντας πως «αρχίζουμε και μπαίνουμε σε μία κανονικότητα πλέον πληρωμών». Παράλληλα, ανέφερε πως έχουν γίνει ήδη δύο συναντήσεις μεταξύ διοίκησης και σωματείου όπου κατατέθηκαν και από τις δύο πλευρές προτάσεις για την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας, αναφέροντας πως «υπάρχει καλό κλίμα συνεννόησης και συζήτησης» και εκτίμησε πως εντός του Σεπτεμβρίου θα υπάρξει κατάληξη.

Σε σχετική ερώτηση για τα ρέστα που δεν δίνουν τα μηχανήματα των λεωφορείων, ο κ. Παναγιωτίδης σημείωσε πως υπάρχει πρόθεση από την πλευρά της νέας διοίκησης αυτό να αλλάξει άμεσα και στην κατεύθυνση αυτή αναζητούνται οι τεχνικές λύσεις. Επίσης έκανε λόγο για μία «μοναδική πρωτοτυπία του ΟΑΣΘ», σημειώνοντας πως από την αρχή η παραγγελία των μηχανημάτων ήταν να μην δίνουν ρέστα, ενώ θα μπορούσαν να είχαν επιλεγεί μηχανήματα που δίνουν ρέστα και αυτό απέφερε σαν κέρδη στον ΟΑΣΘ ένα ποσό περίπου 500.000 ευρώ τον χρόνο.

Τέλος, με αφορμή το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», ο κ. Παναγιωτίδης έκανε λόγο για «παραποιημένα στοιχεία» και για «κατευθυνόμενη δημοσιογραφία». Όπως υπογράμμισε, το νέο ΔΣ έχει μηνιαίες απολαβές 7.200 ευρώ μικτά ενώ το απερχόμενο είχε 34.329,24 ευρώ, που σημαίνει πως θα υπάρχει μία εξοικονόμηση τουλάχιστον 300.000 ευρώ ετησίως. Παράλληλα σημείωσε πως οι μηνιαίες μικτές απολαβές του πρώην προέδρου του ΟΑΣΘ ήταν 7.560,71 ευρώ, ποσό μεγαλύτερο από τις μηνιαίες απολαβές του συνόλου των μελών του νέου ΔΣ του ΟΑΣΘ και μάλιστα «σε μία παγκόσμια πρωτοτυπία» όπως ανέφερε ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού διατηρούσε σταθερές τις καθαρές του αποδοχές. Αναφέρθηκε δε στην πρώτη απόφαση που έλαβε το νέο ΔΣ του ΟΑΣΘ με βάση την οποία, δεν θα πληρώνεται το ΔΣ του ΟΑΣΘ, εάν δεν έχουν πληρωθεί όλοι οι εργαζόμενοι.

 

Ακούστε στο Κόκκινο

tags: ΟΑΣΘ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)