Το RT που έχει την έδρα του στο Σαν Φρανσίσκο ξόδεψε 274.100 δολάρια για διαφημίσεις στο Twitter και προώθησε 1.823 αναρτήσεις που είχαν στόχο την αμερικανική αγορά.
Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης, οι επικεφαλής του οποίου κατέθεσαν χθες Πέμπτη ενώπιον Αμερικανών βουλευτών, έχει κλείσει περίπου 200 λογαριασμούς που συνδέονται με τη Ρωσία, καθώς ελέγχει τις καταγγελίες ότι η Μόσχα χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο για να εμπλακεί στην προεκλογική εκστρατεία στις ΗΠΑ.
Και το Facebook έχει ήδη κλείσει λογαριασμούς που ενεργοποιήθηκαν από τη Ρωσία και χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση μηνυμάτων πολιτικού περιεχομένου μέσω της αγοράς διαφημίσεων στον ιστότοπο. Δεχόμενος πιέσεις ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι θα αποκαλύψει στο Κογκρέσο το περιεχόμενο των μηνυμάτων αυτών.
«Από τους περίπου 450 λογαριασμούς που επέδειξε το Facebook στο πλαίσιο των (εσωτερικών) ερευνών, καταλήξαμε ότι 22 εξ αυτών είχαν αντίστοιχους λογαριασμούς στο Twitter», επεσήμανε το Twitter χθες.
«Επιπλέον, εκτός από αυτούς τους λογαριασμούς, εντοπίσαμε ακόμη 179 που συνδέονταν», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι έχει κλείσει κάποιους από αυτούς.
«Το Twitter αποκάλυψε τρομακτικές πληροφορίες στο Κογκρέσο: ξοδέψαμε χρήματα στις διαφημιστικές μας εκστρατείες. Όπως ακριβώς κάνουν όλοι οι συνηθισμένοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί του κόσμου», τόνισε η Μαρκαρίτα Σιμόνιαν, διευθύντρια σύνταξης του RT.
«Τώρα πρέπει να πάμε πιο μακριά και να παραδεχθούμε: ξοδέψαμε χρήματα για διαφημίσεις σε αεροδρόμια, ταξί, γιγαντοαφίσες, το Διαδίκτυο, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Οι διαφημίσεις μας έχουν μεταδοθεί ακόμη και από το CNN», πρόσθεσε.
«Για κάποιο λόγο δεν σκεφτήκαμε ότι σε μια ανεπτυγμένη δημοκρατία, η διαφήμιση κανονικών μέσων ενημέρωσης μπορεί να θεωρηθεί ύποπτη και βλαπτική δραστηριότητα», κατέληξε η Σιμόνιαν.
Πηγή: ΑΠΕ