to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:59 | 18.05.2023

Πολιτική

Προεκλογικό σόου Μητσοτάκη με «δοκιμαστικό δρομολόγιο» στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Βόλτα με το μετρό, που θα δουν οι Θεσσαλονικείς μετά από ένα χρόνο, έσπευσε να κάνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης συν γυναιξί και τέκνοις καθώς, παντελώς τυχαία, οργανώθηκε σήμερα «δοκιμαστικό δρομολόγιο»


«Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το μετρό μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία. Η κυβέρνηση τήρησε τη δέσμευση της να παραδώσει στους Θεσσαλονικείς όσο πιο άμεσα γίνεται το μετρό προστατεύοντας τα αρχαία»: Να θριαμβολογήσει για το μετρό Θεσσαλονίκης, που, ω του θαύματος, τρεις μόλις ημέρες πριν από τις κάλπες της Κυριακής ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια, έσπευσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης που συνοδευόμενος από κουστωδία υπουργών και αυτοδιοικητών, αλλά και τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι και τα παιδιά του, έκανε τη βόλτα του με τον συρμό.

«Ένα όνειρο των Θεσσαλονικέων γίνεται πράξη. Από την απάτη των μουσαμάδων περνάμε στην δοκιμαστική του λειτουργία. Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της μετρό. Με σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά γίνεται η επανατοποθέτηση των αρχαίων της Βενιζέλου. Το μετρό θα είναι μοναδικό στον κόσμο γιατί θα είναι και μουσείο» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη δήλωσή του στις κάμερες. Ωστόσο, απέφυγε να πει κουβέντα για την ημερομηνία παράδοσης του μετρό στους πολίτες, που δεν προβλέπεται να γίνει, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Ν. Ταχιάο, πριν από τους πρώτους μήνες του 2024.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης ανέβηκε στον συρμό μαζί με Γεραπετρίτη, Καραγιάννη, Ζέρβα και Τζιτζικώστα από τον σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού. Μέχρι και τον σταθμό Συντριβάνι το δρομολόγιο έγινε χειροκίνητα και σε χαμηλή ταχύτητα, καθώς ο σταθμός Βενιζέλου δεν έχει ολοκληρωθεί.

Από τον σταθμό Συντριβάνι και μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας, ο συρμός κινήθηκε με βάση το αυτόματο σύστημα και σε κανονικές ταχύτητες.

Στη συνέχεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης περιηγήθηκε στο αμαξοστάσιο.

Το σημερινό δρομολόγιο τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές αποτελεί πρόκληση για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης μιας και το μετρό θα μπορούσε ήδη να τους εξυπηρετεί. Ωστόσο η κυβέρνηση της ΝΔ ανέτρεψε το χρονοδιάγραμμα συνδέοντας το υπόλοιπο έργο με την απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου.

(Ρεπορτάζ - Βίντεο - Φωτογραφίες: Ιάσων Μπάντιος) - avgi.gr

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης: Φιέστα Μητσοτάκη στο Μετρό σε βάρος των πολιτών

Η σημερινή φιέστα του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μετρό Θεσσαλονίκης τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές επιχειρεί να κρύψει με πλαστά επικοινωνιακά τεχνάσματα την πραγματικότητα που βιώνουν εδώ και χρόνια οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. Γεμάτα αστικά λεωφορεία, κυκλοφοριακό κομφούζιο και λαμαρίνες στους σταθμούς του Μετρό.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να έχει το Μετρό σε λειτουργία, όμως η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επέλεξε να κρατήσει τους κατοίκους της για άλλη μια φορά ομήρους.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παρέδωσε το καλοκαίρι του 2019 ολοκληρωμένο πλέον του 75% του έργου. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κώστας Αχ. Καραμανλής όμως άλλαξαν τον σχεδιασμό, απέσπασαν και κατέστρεψαν τα πολύτιμα αρχαία ευρήματα του σταθμού της Βενιζέλου, συνδέοντας παράλληλα την κατασκευή του σταθμού με το υπόλοιπο έργο.

Τέσσερα χρόνια μετά ο κ. Μητσοτάκης θριαμβολογεί για την ολοκλήρωση ενός έργου που η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε σταματημένο και χρεοκοπημένο και  το προχώρησε όσο δεν το προχώρησαν για 10 χρόνια οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ.

Δηλώνουν αόριστα ότι το Μετρό θα αποδοθεί στους πολίτες στις αρχές του 2024, χωρίς να αναφέρουν ότι δεν έχει προχωρήσει ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου για τη λειτουργία του Μετρό. Εν ολίγοις το Μετρό θα είναι έτοιμο ως κατασκευαστικό έργο, αλλά δεν ξέρουν ακόμα ποιος και με τί όρους θα το λειτουργήσει ως συγκοινωνιακό έργο.

Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα εγκαινιαστεί από την προοδευτική κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και θα λειτουργήσει υπό δημόσιο έλεγχο και με προσιτό εισιτήριο για τους πολίτες.

Διαβάστε ακόμη:

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)