to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:47 | 03.03.2023

Κοινωνία

«Πάμε κι όπου βγει» και στο Τραμ, ούτε εκεί δεν λειτουργεί η τηλεματική

Ο πρόεδρος των εργαζόμενων στο τραμ της Αθήνας αποκάλυψε ότι το μέσο δουλεύει... χειροκίνητα αφού η τηλεματική είναι εκτός λειτουργίας.


Σε μία πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε την Πέμπτη το βράδυ ο πρόεδρος των εργαζομένων στο τραμ της Αθήνας Χρήστος Τσώλης.

Μεταξύ άλλων,ο κ. Τσώλης, μιλώντας στον Αnt1 υπογράμμισε πως "υφίσταται ζήτημα από το 2019. Η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν μπορεί να δει που βρίσκονται οι συρμοί.Οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα «ψαλίδια» δηλαδή, αλλάζουν ανά πάσα στιγμή".

Συμπλήρωσε ακόμη ότι "τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα της τηλεματικής που εγκαταστάθηκε το 2019" και υπογράμμισε ότι για όλα αυτά είχε ενημερωθεί ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής.

Τέλος τόνισε ότι έχει υποβληθεί μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, ήταν να κληθούν για κατάθεση.

"Ο ανθρώπινος παράγοντας έρχεται μετά και συμβαίνει το μοιραίο. Αυτό είναι το πρόβλημα" υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Τσώλης.

Η ΣΤΑΣΥ απαντά στις καταγγελίες για ζητήματα ασφάλειας του Τραμ

Διευκρινίσεις αλλά και απαντήσεις σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του δικτύου του Τραμ δίνει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ μετά τις καταγγελίες του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής για προβλήματα ασφαλείας στο μέσο.

Σημειώνεται πως το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ με ανακοίνωσή του καταγγέλλει πως η Τηλεματική, τα συστήματα σηματοδότησης, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, είτε υπολειτουργούν, είτε δεν λειτουργούν καθόλου. «Με συρμούς προβληματικούς με εργαζόμενους εξαντλημένους από τα συνεχόμενα δρομολόγια, προσπαθούμε να βγάλουμε εις πέρας ένα συγκοινωνιακό έργο, με τα ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφάλειας» αναφέρει και καλεί «τους αρμόδιους της κυβέρνησης να δώσουν λύση στα χρονίζοντα προβλήματα της γραμμής ΤΡΑΜ».

Η ΣΤΑΣΥ στην ανακοίνωσή της αναφέρει πως το Τραμ κινείται με χαμηλή ταχύτητα στο δρόμο, τηρώντας τον ΚΟΚ και το σύστημα σηματοδότησης οδικής κυκλοφορίας και η κίνηση και ο έλεγχος γίνεται αποκλειστικά από τον ηλεκτροδηγό. Παράλληλα τονίζει πως δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε σύγκριση με άλλα μέσα σταθερής τροχιάς και προσθέτει πως ο ρόλος του συστήματος τηλεματικής στο Τραμ είναι να δίνεται προτεραιότητα στα οχήματα, να ενημερώνει το κέντρο λειτουργίας για τη θέση των οχημάτων και να πληροφορεί τους επιβάτες για την ώρα άφιξης των συρμών. Όσον αφορά την ύπαρξη προβλημάτων, η ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει πως «όταν ανακύπτουν τεχνικά ζητήματα, επιδιορθώνονται άμεσα, ακολουθώντας και στην περίπτωση αυτή τις ισχύουσες διαδικασίες και τους κανονισμούς ασφάλειας».

Πληροφορίες από news247.gr όπου και το σχετικό βίντεο

tags: τραμ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)