to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας: Στον 38ο παράλληλο

Ο 38ος παράλληλος είναι το βόρειο γεωγραφικό πλάτος το οποίο έχει καθοριστεί ως το όριο το οποίο χωρίζει τη Βόρεια από τη Νότια Κορέα. Ο Κιμ Κι Ντουκ σκηνοθετεί “Το δίχτυ”, μια θαυμάσια ανθρωποκεντρική πολιτική ταινία που μας μεταφέρει στο πιο θερμό θέατρο του Ψυχρού Πολέμου.


Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και με πολύ καλές κριτικές έρχονται δύο ακόμη ταινίες από την Ασία. Πρόκειται για τις “Έας δράκος έρχεται” του ιρανού Μάνι Χαγκίγκι και “Ο μαθητευόμενος” του μαλαισιανού Μπου Τζανφένγκ. 
 
Ο καναδός Νέιθαν Μορλάντο με τα “Άγρια όνειρα” ψηλαφίζει τα όρια μεταξύ του νόμιμου και του ηθικού ενώ ο βέλγος Γιοακίμ Λαφός, στο “Όταν τελειώσει ο έρωτας” αφηγείται την ιστορία ενός διαζυγίου. Η δωρεά οργάνων είναι το θέμα που απασχολεί την Κατέλ Κιγιεβερέ στις “Δυο καρδιές”.
 
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Τζόσουα Οπενχάιμερ, “Η πράξη του φόνου” για τις σφαγές των κομμουνιστών στην Ινδονησία.
Προβάλλονται επίσης, το κινούμενοι σχέδιο “Στην κορυφή του κόσμου”, οι “Άγγελοι” και οι “Φύλακες του Γαλαξία 2”
 
 
ΤΟ ΔΙΧΤΥ
GEAMUL
Σκηνοθεσία: Κιμ Κι Ντουκ
Πρωταγωνιστούν: Ράιο Σέουνγκ Μπουμ, Λι Γουόν Γκουν, Κιμ Γιουνγκ Μιν, Τσόι Γκούι Χουά 
 
Η ταινία μιλά για έναν άνθρωπο ο οποίος χωρίς να το καταλάβει πέφτει θύμα του παραλογισμού της πολιτικής αντιπαράθεσης.
 
Ένας ψαράς από τη Βόρεια Κορέα, ο οποίος ζει ήσυχα με τη γυναίκα του και την κόρη τους, περνά καθημερινά τον έλεγχο των συνοριακών αρχών για να ψαρέψει με τη βάρκα του στα νερά ενός ποταμού που χωρίζει την πατρίδα του από το Νότια Κορέα. Μια μέρα και ενώ μαζεύει τα ψάρια που έπιασε, το δίχτυ μπλέκεται στην προπέλα της βάρκας και άθελά του περνάει τα σύνορα. Οι νοτιοκορεατικές αρχές τον συλλαμβάνουν και τον κατηγορούν για κατασκοπία. Ανακρίνεται και βασανίζεται αλλά δεν αποδεικνύεται τίποτε εναντίον του αποφασίζεται να επιστραφεί στην πατρίδα του. Όμως οι αρχές της Νότιας Κορέας θέλουν να εκμεταλλευτούν το γεγονός και να τον χρησιμοποιήσουν για προπαγανδιστικούς λόγους παρουσιάζοντάς τον ως φυγά από το βορρά και προσπαθούν να τον δελεάσουν ώστε να μείνει στο νότο. «Πήγες ποτέ στην πατρίδα μου; Πως γνωρίζεις ότι είμαι δυστυχισμένος;» απαντά εκείνος. Όμως εάν από τη μια υπάρχει η επίφαση της ελευθερίας, από την άλλη υπάρχει η υποχρεωτική ευτυχία! Έτσι ενώ η βορειοκορεατική πλευρά προσπαθεί να εκμεταλλευτεί για δικό της λογαριασμό την έντονη επιθυμία του ψαρά να επιστρέψει στην πατρίδα του, παράλληλα τον υποπτεύεται!  Και ο απλός αυτός άνθρωπος ο οποίος από ένα παιχνίδι της τύχης μπλέχτηκε στη διαμάχη των δύο κόσμων, βρίσκεται στο επίκεντρο του ψυχροπολεμικού παραλογισμού και των εκατέρωθεν φανατισμών και βεβαιοτήτων, ενώ ο ίδιος το μόνο που θέλει είναι να είναι με την οικογένειά του.
 
Συγκλονιστικό πολιτικό θρίλερ με δραματική εξέλιξη που βλέπεται με κομμένη την ανάσα. Ο Κιμ Κι Ντουκ σκηνοθετεί μια ανθρωποκεντρική ταινία τοποθετώντας τον ήρωά του μέσα σε ένα σκηνικό τρόμου. Απολύτως σαφές και εύστοχο πολιτικό σχόλιο για την κατάσταση πολέμου η οποία επικρατεί στη χερσόνησο της Κορέας. Είναι η δραματική ιστορία των ανθρώπων η οποία κρύβεται πίσω από τις πολιτικές και τα σύνορα τα οποία μόνον η τύχη καθορίζει τη μεριά που θα βρεθείς. Είναι όπως ακριβώς λέει ο σκηνοθέτης: «Ανεξάρτητα από τη θέληση του καθενός, οι άνθρωποι κολλάνε την πολιτική ιδεολογία των τόπων που γεννιούνται. Μέσω του ψαρά που υποφέρει ταξιδεύοντας στη Νότια Κορέα και ύστερα πίσω στη Βόρεια Κορέα λόγω της χαλασμένης του βάρκας, βλέπουμε πώς ο άνθρωπος θυσιάζεται λόγω της διαιρεμένης κορεάτικης χερσονήσου. Και πώς η διαίρεση προκαλεί μεγάλη θλίψη».
 
Ο Κιμ Κι Ντουκ στέκεται στο μέσο μια διαμάχης και η ταινία του γίνεται ακόμη πιο επίκαιρη σε μια εποχή που η Βόρεια Κορέα έχει στοχοποιηθεί ως το απόλυτο κακό. Γιατί δείχνει και την άλλη πλευρά, εκείνη του «ελεύθερου κόσμου» και το πώς μπορεί ένα απλός άνθρωπος να συντριβεί στο όνομα της Δημοκρατίας (;). Γιατί, μπορεί να εμπεδώσαμε τα περί του «απόλυτου κακού» της Πιονγκ Γιανγκ αλλά ίσως πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά χωρίς τα φίλτρα της προερχόμενης από τη Σεούλ και την Ουάσινγκτον προπαγάνδας.
 
ΑΓΡΙΑ ΟΝΕΙΡΑ
MEAN DREAMS
Σκηνοθεσία: Νέιθαν Μορλάντο
Πρωταγωνιστούν: Μπιλ Πάξτον, Σόφι Νελίζ, Τζος Ουίγκινς, Κολμ Φεόρε
 
Ο νεαρός Γιόνας ζει με τους γονείς του σε ένα αγρόκτημα και βοηθά τον πατέρα του στις δουλειές. Όταν στο κοντινό σπίτι μετακομίζει ο αστυνόμος Γουέιν Κάραγουεϊ με την κόρη του Κάσεϊ, ο Γιόνας βρίσκει στο πρόσωπο της κοπέλας τη συντροφιά που τόσο του έλειπε. Όμως ο πατέρας της δε βλέπει με καλό μάτι τη σχέση της κόρης του με το νεαρό. Όταν ο Γιόνας θα γίνει μάρτυρας βίαιης συμπεριφοράς του Γουέιν προς την κόρη του και θα προσπαθήσει να την υπερασπιστεί, δοκιμάζει και ο ίδιος τη βία του αστυνομικού. Όμως ο Γουέιν εκτός από βίαιος είναι μπλεγμένος και σε διακίνηση ναρκωτικών, μαζί με τον τοπικό αρχηγό της αστυνομίας. Όταν ο Γιόνας κλέβει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό από το διεφθαρμένο γείτονα του, προϊόν εμπορίας ναρκωτικών, θεωρεί πως μπορεί να σώσει την Κάσεϊ και τα δυο παιδιά το σκάνε.
 
Όμως οι διεφθαρμένοι αστυνομικοί είναι αποφασισμένοι να πάρουν πίσω τα χρήματά τους και τους κυνηγούν.
 
Να πως αντιστρέφονται οι έννοιες των λέξεων και πως ο παράνομος (κλέφτης και φυγάς) μπορεί να βρίσκεται από την πλευρά του Καλού και να δικαιώνεται ηθικά. Αντίθετα ο εκπρόσωπος του νόμου βρίσκεται από την πλευρά του Κακού και του ανήθικου.
 
Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του καναδού σκηνοθέτη (η προηγούμενη ήταν ο «Έντουιν Μπόιντ» το 2011) είναι ένα δραματικό θρίλερ το οποίο θέτει τα ζητήματα που προαναφέρονται αλλά εκείνο που ενδιαφέρει είναι το πώς το κάνει. Γιατί το σινεμά δεν είναι Κοινωνιολογία ούτε Ψυχολογία αλλά είναι η τέχνη ο οποία συνδυάζει τον προβληματισμό και την άποψη με την απόλαυση και την ψυχαγωγία.
 
Κι όταν ο σκηνοθέτης συνδυάζει όλα αυτά με την καλλιτεχνική δημιουργία τότε μπορούμε να πούμε πως πέτυχε αυτό που ήθελε. Ο Νέιθαν Μορλάντο χωρίς αμφιβολία καταφέρνει να παρασύρει με την αφήγησή του, να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον με την πλοκή, τις ανατροπές και την ένταση και κυρίως να πείσει, με τους χαρακτήρες του.
 
Οι δυο νέοι είναι τα θηράματα ενός κυνηγιού. Οι δυο αστυνομικοί αντιπροσωπεύουν την εξουσία η οποία θεωρεί τα προνόμιά της ως κεκτημένα τα οποία δεν είναι δυνατόν να αμφισβητηθούν. Κι όταν κάποιος, πιο αδύναμος τολμήσει να θίξει την καθεστηκυία τάξη πρέπει να τιμωρηθεί!
 
Ουσιαστικοί διάλογοι και όχι πολυλογίες, αξιοποίηση του χώρου-τοπίου ώστε να βοηθηθεί η δραματουργία και η αίσθηση της καταδίωξης, υποδειγματικές ερμηνείες.
Στέρεα υλικά τα οποία συνθέτουν μια ταινία δομημένη σωστά και ισορροπημένα, η οποία δεν υπερβάλει, ούτε υποβάλει. Το σασπένς δεν εκβιάζεται, αποτελεί στοιχείο ενός σεναρίου που έχει γραφτεί με σαφήνεια, χωρίς κενά και άλματα. Η ταινία σε κερδίζει, ο σκηνοθέτης διαχειρίζεται το θέμα του με σοβαρότητα, δεν προσπαθεί να εκμαιεύσει τίποτε, απλώς αφηγείται μια ιστορία και ξέρει να το κάνει με τον καλύτερο τρόπο.
 
Στ ρόλο του αστυνόμου Γουέιν Κάραγουεϊ, είναι ο Μπιλ Πάξτον, ο οποίος πέθανε στις 26 Φεβρουαρίου 2017, σε ηλικία 62 ετών.
 
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ
L`ECONOMIE DU COUPLE
Σκηνοθεσία: Γιοακίμ Λαφός 
Πρωταγωνιστούν: Μπερενίς Μπεζό, Σεντρίκ Καν, Μαρτ Κέλερ
 
Οι σχέσεις, ο έρωτας, ο γάμος, η οικογένεια, ο χωρισμός. Εάν υποθέσουμε ότι αυτή είναι μία σειρά πραγμάτων που συμβαίνουν με μία σχετική συχνότητα, τότε έχουμε το περίγραμμα της ταινίας. Βέβαια συνήθως υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες όπως γονείς, παιδιά, διατροφή, περιουσιακά στοιχεία κτλ.
 
Τι συμβαίνει, λοιπόν, όταν ένα ζευγάρι με δύο παιδιά έχει φτάσει στο διαζύγιο αλλά, εξ ανάγκης, ζει κάτω από την ίδια στέγη;
 
Απάντηση δε δίδεται φυσικά, ούτε και υπάρχει αλλά μπορεί να επιλεγεί μία περίπτωση, του τι, ενδεχομένως, θα μπορούσε να συμβεί. Ο βέλγος σκηνοθέτης αναλαμβάνει να εξετάσει μία από αυτές τις περιπτώσεις.
 
Η Μαρί και ο Μπορίς χωρίζουν μετά από 15 χρόνια γάμου. Η Μαργκό και η Ζαντ είναι τα δίδυμα κοριτσάκια τους. Ο χώρος που ζουν είναι ένα σπίτι το οποίο έχει αγοραστεί με τα χρήματα της Μαρί αλλά ο Μπορίς το έχει ανακαινίσει και με προσωπική εργασία. Προς το παρόν ο Μπορίς δεν μπορεί να νοικιάσει δικό του σπίτι και έτσι το διαξευγμένο ζευγάρι με τα παιδιά τους, ζουν στο ίδιο σπίτι. Βέβαια η καθημερινότητα κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν είναι καθόλου εύκολη. Κι όταν συζητούν για το πώς θα χωριστεί η περιουσία αλλά πολύ περισσότερο πως θα μοιραστούν την επιμέλεια των παιδιών η κατάσταση μυρίζει μπαρούτι.
 
Ο σκηνοθέτης αφηγείται μια καθημερινότητα, κάτι πολύ συνηθισμένο. Ένας παντρεμένο ζευγάρι με παιδιά το οποίο χωρίζει. Καθόλου άγνωστη κατάσταση. Είναι περιπτώσεις που, πολύ συχνά, το δίκιο δε βρίσκεται από τη μια ή από την άλλη πλευρά, είναι μοιρασμένο εξίσου. Απλά κάτι τελείωσε, κάτι το οποίο δεν προσπάθησαν ή δεν κατάφεραν να διατηρήσουν ζωντανό.
 
Ο Λαφός, λοιπόν, πολύ σοφά δεν παίρνει θέση. Βάζει όμως στο επίκεντρο τα παιδιά, επειδή εκείνα είναι τα πραγματικά θύματα. Η Μαργκό και η Ζαντ θέλουν να βλέπουν τους γονείς μαζί, προσπαθούν με τις μικρές τους δυνάμεις να το καταφέρουν., αλλά οι μεγάλοι είναι εκείνοι που τελικά αποφασίζουν. Η ταινία δεν είναι βαριά, δεν «πλακώνει» το θεατή. Αντίθετα κρατά μια διάθεση ελαφρότητας, χωρίς βέβαια να διακωμωδεί το πολύ σοβαρό θέμα που διαπραγματεύεται. Μοιάζει σαν «Οδηγός πώς να χωρίσετε πολιτισμένα». Όλα γίνονται στο χώρο ενός σπιτιού, οι διάλογοι είναι ρεαλιστικοί, οι ερμηνείες αρκετά ικανοποιητικές. Δεν είναι η μεγάλη ταινία, δεν έχει κάποια ιδιαίτερη πρωτοτυπία αλλά είναι συνεπής απέναντι στο στόχο της και βλέπεται ευχάριστα.
 
ΕΝΑΣ ΔΡΑΚΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ!
EJHDEHA VARED MISHAVAD!
Σκηνοθεσία: Μάνι Χαγκίγκι
Πρωταγωνιστούν: Χομαγιούν Γκανιζαντέχ, Αμίρ Τζαντίντι, Εχσάν Γκονταρζί, Ναντέρ Φαλάχ, Αλί Μπαγκερί
 
Το 1965 τρεις άνδρες επισκέπτονται το νησί Κεσμ στο Ιράν. Σκοπός της επίσκεψής τους είναι να ανακαλύψουν τους λόγους για τους οποίους αυτοκτόνησε ένας πολιτικός κρατούμενος. Οι έρευνές τους οδηγούν στο συμπέρασμα πως δεν πρόκειται για αυτοκτονία αλλά πως ο κρατούμενος έχει δολοφονηθεί. Όμως ένας σεισμός δημιουργεί μια νέα κατάσταση καθώς συνδυάζεται με ένα νεκροταφείο και το θάνατο του ιρανού πρωθυπουργού, Χασάν Αλί Μανσούρ, μια μέρα πριν από την αυτοκτονία του κρατούμενου. Ο επιθεωρητής Μπαμπάκ Χαφιζί πρέπει να βρει άκρη στο μυστήριο. Πενήντα χρόνια μετά, ο Χαφιζί ανακρίνεται από την αστυνομία, ο φάκελος ξανανοίγει και σύμφωνα με τα στοιχεία όλοι όσοι τον βοήθησαν έχουν συλληφθεί.
Στην πέμπτη του μεγάλου μήκους ταινία, ο Μάνι Χαγκίκι μας μεταφέρει στα χρόνια της τρομοκρατίας του Σάχη.
 
Ο σκηνοθέτης λέει: «Συνδυάζει διαφορετικά είδη η ταινία. Υπάρχει λίγο Φίλιπ Μάρλοου, λίγο Ιούλιος Βερν, υπάρχει ο Τεντέν, υπάρχει το γουέστερν και το φιλμ νουάρ. Όλα αυτά έχουν αναμιχθεί. Είναι ένα είδος πειράματος για να δούμε τι συμβαίνει, όταν κάνεις όλη αυτή τη μίξη και έχεις αναφορές σε όλα αυτά τα είδη. Ο Μπέκετ, ο Ιονέσκο και ο Πίντερ ήταν μεγάλες επιρροές για μένα, όταν έκανα αυτό το φιλμ. Έχει να κάνει με την ιδέα της αναζήτησης κάποιου πράγματος που δεν είναι εκεί, με την αναμονή να εμφανιστεί».
 
Ο ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ
APPRENTICE
Σκηνοθεσία: Μπου Τζανφένγκ
Πρωταγωνιστούν: Φιρντάους Ραχμάν, Γουάν Χανάφι Σου, Μαστούρα Αχμάντ, Μπουν Πιν Κοχ, Νίκσον Τσενγκ, Κρίσπιαν Τσαν, Γκέραλντ Τσιου 
 
Ο 28χρονος Αϊμάν ζει με την αδελφή του Σουχάιλα, μετά από το θάνατο των γονιών του. Εργάζεται ως σωφρονιστικός υπάλληλος σε μια μεγάλη φυλακή και εκεί γνωρίζεται με έναν 65χρονο άνδρα, τον Ραχίμ. Ο Ραχίμ ξεχωρίζει τον Αϊμάν για την εξυπνάδα του και μια φιλία αρχίζει να αναπτύσσεται μεταξύ τους. Όμως η δουλειά του Ραχίμ είναι δήμιος και μάλιστα θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους στο επάγγελμα! Όταν μετά από μια προβληματική εκτέλεση ο βοηθός του δήμιου φεύγει ο τελευταίος σκέφτεται πως ο Αϊμάν θα μπορούσε να πάρει τη θέση του βοηθού αλλά και του ιδίου. Θα μπορέσει ο νεαρός να ξεπεράσει τα συνειδησιακά του προβλήματα και να πάρει τη θέση; Ένα πολύ δυνατό φιλμ από τη Μαλαισία.
 
ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ
REPARER LES VIVANTS
Σκηνοθεσία: Κατέλ Κιγιεβερέ 
Πρωταγωνιστούν: Ταχάρ Ραχίμ, Εμανουέλ Σενιέ, Αν Ντορβάλ, Μπουλί Λανέρ, Φίνεγκαν Όλντφιλντ 
 
Ο Σιμόν, φανατικός σέρφερ, ενώ επιστρέφει με τους φίλους τους μετά από μια εξόρμηση στα κύματα, πέφτει θύμα τροχαίου. Μεταφέρεται στο νοσοκομείο και εκεί οι γιατροί διαπιστώνουν, πως το παιδί τους είναι κλινικά νεκρό. Η πρόταση που τους γίνεται για δωρεά των οργάνων του Σιμόν αρχικά απορρίπτεται από τους γονείς του. Στο μεταξύ η Κλερ, μια νέα γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών, περιμένει μια νέα καρδιά για να συνεχίσει να ζει. Τελικά όλα θα πάρουν το δρόμο τους και οι καρδιές του Σιμόν και της Κλερ θα συνδεθούν. 
 
Η ταινία είναι μεταφορά στον κινηματογράφο του μυθιστορήματος της Μαϊλίς ντε Κερανγκάλ
 
Η σκηνοθέτιδα, Κατέλ Κιγιεβρέ, λέει: «Η δωρεά οργάνων βασίζεται στην αρχή της αλληλεγγύης. Στη Γαλλία, από τη στιγμή που δεν έχεις δηλώσει σαφώς ότι είσαι εναντίον, τότε θεωρείσαι πιθανός δότης. Αυτές οι αρχές δομούν τη νοοτροπία της κοινωνίας μας, το πώς ζούμε όλοι μαζί. Η ιδέα ότι μερικές φορές δημιουργούνται κοινότητες που εργάζονται μαζί με στόχο τη διάσωση μιας ζωής είναι πολύ όμορφο και ήθελα να το δείξω. Ελπίζω να έκανα μια ουμανιστική ταινία που θα κάνει τους θεατές να νιώσουν μέρος μιας οικογένειας, μιας ομάδας, μιας κοινωνίας. Είναι, νομίζω, πολύ σημαντικό σε σχέση με όλα αυτά που ζούμε σήμερα. Μια καρδιά σταματά να χτυπά και αυτό, με τρόπο θαυματουργό, παρατείνει τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου. Είναι ένα σπουδαίο ταξίδι, κατά τη διάρκεια του οποίου το άτομο αναγνωρίζει ότι είναι μέρος μιας αλυσίδας, ότι εκείνος ή εκείνη είναι μέρος του όλου. Όλοι συνδεόμαστε».   
 
ΑΓΓΕΛΟΙ
FALLEN
Σκηνοθεσία: Σκοτ Χικς
Πρωταγωνιστούν: Άντισον Τίμλιν, Χάρισον Γκίλμπερτσον, Τζέρεμι Ίρβιν
 
Το ομώνυμο μπεστ σέλερ μεταφέρεται στον κινηματογράφο, ενώ αναμένεται και συνέχεια καθώς ακολουθούν ακόμη δύο βιβλία.
 
Ο 17χρονη Λούσι μεταφέρεται από τους γονείς της σε ένα ίδρυμα για προβληματικά παιδιά με την ονομασία «Σπαθί και Σταυρός». Εκεί θα κάνει φιλίες με την Πεν ενώ δύο αγόρια, ο Ντάνιελ και ο Καμ θα τραβήξουν την προσοχή τους. Αυτοί δύο έκπτωτοι άγγελοι οι οποίοι διεκδικούν τον έρωτά της μέσα στους αιώνες.
Μία μετριότατη ταινία του φανταστικού σινεμά.
 
Η ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ
THE ACT OF KILLING
Σκηνοθεσία: Τζόσουα Οπενχάιμερ, Κριστίν Σιν, Ανώνυμος.
 
Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ, το πρώτο μέρος του επίσης συγκλονιστικού «Η όψη της σιωπής» για το οποίο γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα. 
 
Εδώ ο σκηνοθέτης μιλά με μερικούς ανθρώπους από εκείνους που εξολόθρευσαν πάνω από 1 εκατομμύριο κομμουνιστές στην Ινδονησία το 1965. Πολλοί από αυτούς βρίσκονται ακόμη και σήμερα σε υψηλές κυβερνητικές θέσεις. 
 
Οι άνθρωποι εκείνοι αφηγούνται τα εγκλήματά τους συμφωνώντας σε μία ιδέα του σκηνοθέτη. Δηλαδή να πρωταγωνιστήσουν σε μικρά σκετσάκια, στα οποία έχουν γράψει οι ίδιοι το σενάριο και μεταφέροντάς το στο κινηματογραφικό είδος που προτιμούν. Το αποτέλεσμα είναι τρομακτικό και γίνεται ακόμη πιο τρομακτικό συνδυασμένο από τη σουρεαλιστική διάθεση των εγκληματιών.
 
Για λόγους ασφαλείας, εξαιτίας των πολιτικών συνθηκών στην Ινδονησία, ο τρίτος σκηνοθέτης, αλλά και άλλοι συντελεστές της ταινίας παραμένουν ανώνυμοι. 
 
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
TOUT EN HAUT DU MONDE
Σκηνοθεσία: Ρεμί Σαγιέ
 
Η νεαρή αριστοκράτισσα Σάσα, ζει στην Αγία Πετρούπολη το 19ο αιώνα. Ενώ οι γονείς της ετοιμάζονται να την παντρέψουν εκείνη αποφασίζει να αντισταθεί και να φύγει για την Αρκτική. Εκεί θα αναζητήσει τον παππού της, Ολουκίν, διάσημο επιστήμονα και εξερευνητή, ο οποίος έφυγε για να κατακτήσει το Βόρειο Πόλο αλλά δεν έχει επιστρέψει ακόμη.
 
Ταινία κλασικών κινουμένων σχεδίων. 
 
ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ 2
GUARDIANS OF THE GALAXY 2
Σκηνοθεσία: Τζέιμς Γκαν
Πρωταγωνιστούν: Κρις Πρατ, Ζόι Σαλντάνα, Κάρεν Γκίλιαν, Κρις Σάλιβαν, Σιλβέστερ Σταλόνε, Μπράντλεϊ Κούπερ, Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι, Βιν Ντίζελ, Κερτ Ράσελ, Γκλεν Κλόουζ, Ντέιβ Μπαουτίστα
 
Ταινία επιστημονικής φαντασίας, σίκουελ της ταινίας του 2014.  

 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)