to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:36 | 01.08.2018

Κοινωνία

Οι δράσεις του ΕΦΚΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις πληγείσες περιοχές

Πληροφόρηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555)


Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Διοίκηση του ΕΦΚΑ, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον Φορέα, προχώρησε – εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά Υποκαταστήματα του - στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555). Η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση  [email protected].

tags: ΕΦΚΑ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)