to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:48 | 22.04.2022

Πολιτική

Ν. Παππάς: Τεράστια ερωτήματα για τη σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027; - Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;, είναι μερικά από τα ερωτήματα που θέτει ο Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με αφορμή τη σημερινή πρωτοσέλιδη αποκάλυψη της Εφημερίδας των Συντακτών


O Νίκοw Παππάw, τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, τονίζει με αφορμή το πρωτοσέλιδο θέμα της Εφημερίδας των Συντακτών:

Το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΕΦΣΥΝ γεννά τεράστια ερωτηματικά. Αφορά τη σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;

2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;

3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;

4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;

5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;

Τι αποκαλύπτει η εφημερίδα

«Πλούσια «προίκα» δίνει το Ελληνικό Δημόσιο στον ιδιώτη επενδυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», σημειώνει η Εφημερίδα των Συντακτών, κάνοντας λόγο για σύμβαση - Σκάνδαλο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ύψους 750 εκατ. ευρώ

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα:

Η FSI-Trenitalia θα εισπράξει το ζεστό κρατικό χρήμα για μια σειρά επενδύσεων που θα έπρεπε να χρηματοδοτεί η ίδια.

Μεταξύ άλλων:

Για τη μίσθωση -και όχι απόκτηση- 10 νέων τρένων υδρογόνου και 10 ηλεκτρικών. Τα τρένα θα παραληφθούν το 2027, αλλά το Δημόσιο αρχίζει από τώρα τις πληρωμές Για όλα τα δρομολόγια που εκτελεί. Έτσι βαφτίζονται «άγονη γραμμή» το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η γραμμή Αθήνα-Αεροδρόμιο του Προαστιακού...

Η σύμβαση έχει ισχύ 15ετίας και δεσμεύει και τις επόμενες κυβερνήσεις

Παραμένει επτασφράγιστη και, παρά τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δεν προηγήθηκε διαγωνισμός

Από τα «Λευκά Βέλη» στις... λευκές επιταγές, ένα ατελείωτο φιάσκο

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)