to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:52 | 19.04.2017

Πολιτική

Ν. Παππάς: Στρατηγική επιλογή Μητσοτάκη το πάντρεμα της ακροδεξιάς με το νεοφιλελευθερισμό (ηχητικό)

«Ο Σαμαράς έβαλε την Ακροδεξιά στην προθήκη της ΝΔ και ο Μητσοτάκης την προήγαγε στην διοίκηση, σχολίασε μεταξύ άλλων ο Ν. Παππάς μιλώντας στο Κόκκινο


Ο πρόεδρος της ΝΔ «έχει κάνει μία πάρα πολύ σαφή επιλογή, την ακροδεξιά που ο κ. Σαμαράς την έφερε στη ΝΔ και την έβαλε στην προθήκη, ο κ. Μητσοτάκης την έχει βάλει στη διοίκηση της ΝΔ και μάλιστα και με δικαίωμα άσκησης βέτο», τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά (εδώ το ηχητικό).

Πλέον στη Νέα Δημοκρατία η ακροδεξιά όχι μόνο διοικεί αλλά έχει και δικαίωμα άσκησης βέτο, σημείωσε σχολιάζοντας την «καρατόμηση» της Κατερίνας Παπακώστα ο Νίκος Παππάς, χαρακτηρίζοντας στρατηγική επιλογή της ομάδας Μητσοτάκη το πάντρεμα της ακροδεξιάς με το νεοφιλελευθερισμό. «Ο Αντ. Σαμαράς έβαλε την Ακροδεξιά στην προθήκη της ΝΔ και ο Κυρ. Μητσοτάκης την προήγαγε στην διοίκηση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής σχολιάζοντας ότι «ο κ.Μητσοτάκης τώρα καλείται να εξηγήσει και στον παραζαλισμένο κόσμο που παρακολουθεί τη ΝΔ γιατί επιμένει σε αυτή τη στρατηγική και γιατί δεν θα ψηφίσει τα θετικά μέτρα που η δική μας σκληρή διαπραγμάτευση πέτυχε να αποτυπώσει».

Αναφορικά με τις κεντρικές πολιτικές εξελίξεις, ο Ν. Παππάς σημείωσε ότι πλέον «γίνεται ευρύτερα αντιληπτό ότι η Ευρώπη πρέπει να αλλάξει ρότα και οι από καιρό διατυπωμένες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα δικαιώνονται». «Η κυβέρνηση μας κρίνεται από το κατά πόσο η ανάπτυξη είναι διατηρήσιμη, δίκαιη και κτήμα του συνόλου της κοινωνίας», πρόσθεσε ο Ν. Παππάς.

Ο αρμόδιος υπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο Μητρώο Διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης χαρακτηρίζοντάς το «ένα πρώτο βήμα διαφάνειας σε έναν πολύ ταλαιπωρημένο χώρο», έναν χώρο όπου, όπως υπενθύμισε, «δεν ήταν σπάνιο "πειρατές" του Διαδικτύου να έχουν πρόσβαση και σε διαφημιστικά πακέτα».  Με το Μητρώο Διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης ο τομέας της κρατικής διαφήμισης περνά σε νέα φάση και πλέον, η κρατική διαφήμιση θα πηγαίνει σε ιστοσελίδες με ονοματεπώνυμα. 

Ακόμα, ο Ν. Παππάς αναφέρθηκε και στους δύο ελληνικής κατασκευής μικροδορυφόρους, τον UPSat και τον DUTHSat οι οποίοι εκτοξεύθηκαν στο διάστημα από το Κανάβεραλ. Τον Ιούνιο ακολουθεί ο HellasSat3.  «Κατώτερη των περιστάσεων η στάση εκείνων που αποφάσισαν ότι ο θεσμικός τους ρόλος εξαντλείται στο trolling για την Διαστημική Υπηρεσία», σχολίασε χαρακτηριστικά Ν. Παππάς

 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)