Η νέα διαφήμιση της Gillette αποφάσισε να σπάσει τα σεξιστικά στερεότυπα και να υποστηρίξει το κίνημα #MeToo δίνοντας ένα δυνατό μήνυμα κατά του εκφοβισμού, της σεξουαλικής παρενόχλησης και οποιασδήποτε μη πρέπουσας συμπεριφοράς των αντρών απέναντι στις γυναίκες.
«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Η διαφήμιση προτρέπει τους άνδρες να ξυρίσουν την «τοξική αρρενωπότητα» και να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό.
Η διαφήμιση προκάλεσε και αντιδράσεις από ορισμένους...άντρες, όπως ήταν φυσικό! Ακτιβιστές των ανδρικών δικαιωμάτων υποστηρίζουν ότι η διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες. Αρκετοί, κάλεσαν για μποϊκοτάζ της εταιρείας.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
— Piers Morgan (@piersmorgan) 14 Ιανουαρίου 2019
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
Πολλοί βρήκαν την διαφήμιση ιδιοφυή και τις αντιδράσεις αυτές ανεμενόμενες, που φανερώνουν πόσο δρόμο έχει ακόμη η κοινωνία και οι άντρες για να καταλάβουν ότι κάποιες συμπεριφορές προς τις γυναίκες δεν είναι αρρενωπές, αλλά σεξιστικές, προσβλητικές και μη επιτρεπτές.
The comments under the @Gillette toxic masculinity ad is a living document of how desperately society needs things like the Gillette toxic masculinity ad.
— Andrew P Street (@AndrewPStreet) 15 Ιανουαρίου 2019
Seriously: if your masculinity is THAT threatened by an ad that says we should be nicer then you're doing masculinity wrong.