to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

8:17 | 08.06.2018

πηγή: typologies.gr

Κοινωνία

«Γκρίζα» διαφήμιση στις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές

Το ζήτημα της έμμεσης προώθησης προϊόντων στις ενημερωτικές εκπομπές εξετάζει το ΕΣΡ.


Οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης βρίσκονται υπό τον έλεγχο της Αρχής για τη διαδομένη πρακτική τους να εμφανίζουν υπό τη μορφή ρεπορτάζ ή αναγγελίας ειδήσεων τη διαφήμιση διαφόρων προϊόντων.

tags: ΕΣΡ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)