to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

ΕΡΓΟΣΕ: 6+1 golden boys προσλαμβάνονται στην εταιρεία

«Φορέθηκαν καπέλο» για τα σιδηροδρομικά έργα των 4 δισ. ευρώ, αφού τίποτα δεν πήγε καλά με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων την τελευταία 2ετία


Στην πρόσληψη των περίφημων μάνατζερ για τα 6 μεγάλα σιδηροδρομικά έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, αρχικού κόστους 4 δισ. ευρώ, προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ, εγκρίνοντας τα τεύχη δημοπράτησης για τους 6+1 τεχνικούς συμβούλους.

Πρόκειται για τους μάνατζερ που «φορέθηκαν καπέλο» στην ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να έχουν τη συνολική εποπτεία των έργων, με την εταιρεία να πληρώνει το μάρμαρο για το γεγονός ότι τίποτα δεν πήγε καλά με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων την τελευταία διετία. Οι 6 μάνατζερ θα συνδράμουν όλη τη διαγωνιστική διαδικασία των έργων που αφορούν τη σύνδεση 6 λιμένων. Ειδικότερα, πρόκειται για τη σύνδεση των λιμένων της Πάτρας, ύψους 477 εκατ., του Λαυρίου, ύψους 391 εκατ., της Ραφήνας, ύψους 309 εκατ., και του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης, ύψους 53,5 εκατ., με το σιδηροδρομικό δίκτυο, την κατασκευή της νέας γραμμής Θεσσαλονίκη-Τοξότες, ύψους 1,68 δισ., και την αναβάθμιση της σύνδεσης της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, ύψους 1,07 δισ. ευρώ.

Εκτός από τους 6 τεχνικούς συμβούλους, θα προσληφθεί και ένας super project manager, που θα αναλάβει τη συνολική εποπτεία της οριστικής μελέτης και κατασκευής των έργων και θα συνιστά τον τεχνικό σύμβουλο για τις υφιστάμενες και τις νέες εργολαβίες που δημοπρατούνται με τη διαδικασία του μειοδοτικού διαγωνισμού. Σύμφωνα με την ανάληψη δέσμευσης πίστωσης που είχε αναρτηθεί στη Διαύγεια πριν λίγους μήνες, η σύμβασή του θα κοστίσει 8,5 εκατ. ευρώ! Αντίστοιχος σύμβουλος θα «φορεθεί καπέλο» και στα έργα της ΠΑΘΕ/Π, ύψους 513 εκατ. ευρώ, για την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών.

Παράλληλα, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε και τα πρακτικά των 6 έργων του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, σύμφωνα με τα οποία όλοι οι προεπιλεγέντες της πρώτης διαγωνιστικής φάσης πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και τα κριτήρια για τη συμμετοχή τους στον Διάλογο, σύμφωνα με την εταιρεία.  Όπως έγινε γνωστό, οι προεπιλεγέντες της πρώτης διαγωνιστικής φάσης είναι οι κοινοπραξίες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-Μυτιληναίος.

Να θυμίσουμε, τέλος, όπως είναι ήδη ανακοινωμένο, ότι η ΕΡΓΟΣΕ θα διαχωριστεί από τον ΟΣΕ και θα περάσει στο Δημόσιο, με τις δύο εταιρείες να αναμένεται να λειτουργούν με αυτοτέλεια έως το τέλος του 2023, ενώ ο διαχωρισμός θα υλοποιηθεί με νόμο μέχρι τα τέλη του 2022.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)