to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Έργο «ανάσα» για την Μενεμένη η ανισόπεδη διάβαση στην οδό Αγ. Παρασκευής – Επίσκεψη Χρ. Σπίρτζη

Την εν εξελίξει κατασκευή του έργου για την δημιουργία ανισόπεδης διάβασης των οχημάτων και των πεζών στην οδό Αγ. Παρασκευής, όπου περνάει η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, στην περιοχή της Μενεμένης επισκέφθηκε το πρωί της Τετάρτης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.


Το έργο ολοκληρώνεται και θα παραδοθεί μέσα στο καλοκαίρι, ενώ «είναι ένα σημαντικό έργο και για τη σιδηροδρομική υποδομή, αλλά και για την αναβάθμιση του αστικού ιστού και του δήμου, και της Θεσσαλονίκης γενικότερα» σημείωσε ο κ. Σπίρτζης.

Όπως δήλωσε ο υπουργός «με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης μετά από πάρα πολλά χρόνια θα έχουμε μια αξιόπιστη σύμβαση για τους σιδηρόδρομους, θα έχουμε συνθέσεις με τις κρίσιμες υποδομές της χώρας, όπως είναι τα λιμάνια, και μια αλλαγή τοπίου στις επιβατικές μεταφορές καθώς θα μπορούμε να κάνουμε από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 3 και 20 λεπτά».



Παράλληλα, «θα μπορούμε να αναβαθμίσουμε περιοχές που διέρχονται οι σιδηροδρομικές γραμμές και στις δύο πόλεις, για να μην έχουμε το χάλι που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια, με ισόπεδες διαβάσεις, με πολλά ατυχήματα, και με βαριά πληγωμένο τον αστικό ιστό».

Από την πλευρά του ο προϊστάμενος της διευθύνουσας υπηρεσίας του έργου, Θανάσης Κουτσούλας, δήλωσε ότι το  έργο αφορά στην κατάργηση μιας ισόπεδης διάβασης επί της οδού της Αγ. Παρασκευής, την κατασκευή δύο νέων τεχνικών διαβάσεων, μια για το οχήματα μήκους 90 μέτρων και για τους πεζούς μήκους 80 περίπου μέτρων.

«Θα συνδέσει τον αστικό ιστό της πόλης με την ιδιαίτερα υποβαθμισμένη περιοχή της Μενεμένης, μια ανάσα για τους κατοίκους που θα συνδέει με ασφάλεια την κίνηση των συρμών του σιδηρόδρομου, αλλά και την κίνηση των οχημάτων και των πεζών» σημείωσε ο κ. Κουτσούλας.



Το έργο έχει προϋπολογισμό 11 περίπου εκατομμύρια ευρώ, με χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ, μέσω του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της ΓΑΙΟΣΕ.  Με το έργο καταργείται η Αγ. Παρασκευής για τα αυτοκίνητα, γίνεται νέος κόμβος επί της Μοναστηρίου, και διατηρείται η συνήθεια των πεζών για την διέλευση επί της Αγ. Παρασκευής με υπόγεια διάβαση.

Σημειώνεται ότι η ισόπεδη διάβαση επί της οδού Αγ. Παρασκευής είναι η μοναδική σύνδεση των περιοχών εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, από τον Επιβατικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (οδός Αγίων Πάντων) έως την οδό Αγαμέμνονος (δυτικά του Δενδροποτάμου, στην περιοχή του Δήμου Ευόσμου).


 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)