Χρησιμοποιώντας το περιβάλλον του επίσημου ιστότοπου του πετρελαϊκού κολοσσού, οι ακτιβιστές ανέβασαν ένα δικό τους site (http://arcticready.com/arctic-ready), στο οποίο με δηλητηριώδη και σαρκαστικό τρόπο αναδεικνύουν τις "περιβαλλοντολογικές" ευαισθησίες της Shell. Αξιοποιώντας το διαφημιστικό σλόγκαν της Shell, "Let's go" και δημιουργώντας δεκάδες ειρωνικές αφίσες, όπως το "μερικοί μιλάνε για καταστροφή (το λιώσιμο των πάγων), εμείς μιλάμε για ευκαιρία, Let's go", η καμπάνια κατάφερε να μπερδέψει χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως, αφού δεν μπορούσαν να κατανοήσουν πώς είναι δυνατόν η ίδια η εταιρία να βγάζει τόσο επιζήμιες για το προφίλ της διαφημίσεις.
Το αλαλούμ πήρε ακόμη μεγαλύτερη έκταση, αφού ακόμα και ενημερωτικά ή ειδησεογραφικά sites (μεταξύ των οποίων και το δικό μας) δεν αντιλήφθηκαν έγκαιρα την προφανή διαφημιστική "απάτη". Οι ακτιβιστές υποστηρίζουν ότι δεν τους ενδιέφερε μόνο να αναδείξουν την επιζήμια για το περιβάλλον συμπεριφορά της Shell, αλλά να δείξουν κιόλας ότι με ελάχιστα χρηματικά και τεχνολογικά μέσα και αρκετή φαντασία, μπορεί να αποκρουστεί η διαφημιστική απόπειρα ωραιοποίησης της αυθαιρεσίας των μεγάλων πετρελαϊκών εταιριών.
Σαν www.left.gr σας ζητάμε συγγνώμη για την ανακριβή χθεσινή ενημέρωση και σας υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε να αποφύγουμε τέτοιου τύπου σφάλματα στο μέλλον.