to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:04 | 09.11.2020

Κοινωνία

Bloco Μαθητών: Κεραμέως Παραιτήσου!

Έντονη διαμαρτυρία του Bloco Μαθητών/τριών για τη σημερινή κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης, όπου μεταξύ άλλων ζητείται παροχή ή πρόσβαση σε εξοπλισμό για όλους, καθηγητές και μαθητές, καθώς και το να μην καταγράφονται παράλληλα οι απουσίες μέχρι να υπάρξουν αυτές οι ελάχιστες προϋποθέσεις.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του Bloco:

«Σήμερα το πρωί, ενώ οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί μας συνδεόμασταν με την νέα πλατφόρμα «webex», το σάιτ ξαφνικά έπεσε και οι μαθητές/τριες για άλλη μια μέρα σημειώσαμε απουσία από το μάθημα - τουλάχιστον μέχρι το υπουργείο να βγει να ενημερώσει σχετικά για την ακύρωσή τους - αυτή τη φορά όχι επειδή κάναμε καταλήψεις (!) αλλά απο την ανευθυνότητα της κυβέρνησης να οργανώσει αποτελεσματικά την διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Αυτό το γεγονός αναδυκνύει την ανικανότητα του Υπουργείου που από τη πρώτη κιόλας μέρα της τηλεκπαίδευσης, χάνει τον έλεγχο και καταδικάζει την εκπαίδευση.

Είναι σαφές ότι το Υπουργείο Παιδείας απέτυχε και απέτυχε διπλά. Γιατί ακόμα και αν η πλατφόρμα δεν έπεφτε, είναι δεδομένο ότι για μια μεγάλη μερίδα μαθητών/τριών θα ήταν αδύνατη η πρόσβαση στο μάθημα. Πολλοί/ες μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί δεν έχουν στο σπίτι τους ούτε σύνδεση στο ίντερνετ ούτε καν υπολογιστές και μικρόφωνα.

Απαιτούμε από το υπουργείο, να παρέχει δωρεάν εξοπλισμό στους/τις μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς που τον έχουν ανάγκη, και παράλληλα οι απουσίες μας να μην καταγράφονται μέχρι και να πραγματοποιηθεί το αίτημα μας!

Ειδικά σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ΌΛΟΙ οι μαθητές έχουμε δικαίωμα στην εκπαίδευση και η ανικανότητα-αδιαφορία του Υπουργείο δε μπορεί να μας το στερήσει!

Κεραμέως Παραιτήσου!».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)