Το υπουργείο προχώρησε στην αποδρομολόγηση σκαφών καθώς δεν ασφαλίστηκαν σε τρίτους όπως επιτάσσει το σχετικό προεδρικό διάταγμα. Εχουν δρομολογηθεί δύο άλλα πλοία και αναμένονται περισσότερα.
Η ιστορία ξεκίνησε όταν η ευρωπαϊκή ένωση πέρασε οδηγία που επιβάλει αποζημειώσεις σε περίπτωση ατυχήματος προς επιβάτες ή περιβαλλοντικά θιγόμενους από πλοίο σε περίπτωση ατυχήματος.
Οι δύο κοινοπραξίες ζήτησαν δίμηνη προθεσμία που εξαντλήθηκε ενώ ζήτησαν νέα παράταση λόγω προσφυγής στα δικαστήρια, που δεν δέχτηκε ο Μαροσούλης.
Προσπαθώντας να εκβιάσουν περαπέρα προχώρησαν σε 50 απολύσεις από χτες το βράδυ. Ο δήμος Σαλαμίνας πρότεινε επίσης παράταση που δεν έγινε δεκτή, ενώ κάποιοι ανακάλυψαν την παλιά πρόταση-να περάσει η εκμετάλλευση της γραμμής στο δήμο.