to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Το πιο ξεκαρδιστικό ανέκδοτο από την ΕΕ: Η πυρηνική ενέργεια ως πράσινη ενέργεια

    13.01.2022 - 12:19

    Ο Κώστας Γαβρόγλου γράφει για τον παραλογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πυρηνική ενέργεια που αίφνης "βαφτίζεται" πράσινη.
  • Οι σιωπές που προβληματίζουν

    06.09.2021 - 12:51

    Μας χωρίζει χάος με εκείνο το τμήμα των πανεπιστημιακών το οποίο επιθετικά διεκδικεί το πανεπιστήμιο για ίδιον όφελος και όχι προς όφελος της κοινωνίας
  • Η δημόσια εκπαίδευση ως ενοχλητικός θεσμός

    03.07.2021 - 11:26

    Με αφορμή το νέο νομοσχέδιο για την "αυτονομία" της εκπαίδευσης, ο πρώην Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου διατυπώνει τις σοβαρές επιφυλάξεις του.
  • Καμπάνια αποπροσανατολισμού των πολιτών

    08.02.2021 - 10:56

    Η ΝΔ με ένα σύνολο νόμων στοχεύει στην ανατροπή της ευρύτατης κοινωνικής και ακαδημαϊκής συναίνεσς υπέρ της συνύπαρξης, και τη διαμόρφωση μιας νέας κοινωνικής συμμαχίας, με βάση τον αυταρχισμό και το δόγμα «νόμος και τάξη».
  • Για όσες και όσους συμφωνούν με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

    04.02.2021 - 15:33

    Δεν θυμάμαι να έχει υπάρξει τέτοια γενικευμένη και κατηγορηματική αντίδραση σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας εδώ και πολλές δεκαετίες.
  • Το νομοσχέδιο Κεραμέως και η τραγική πραγματικότητα

    17.01.2021 - 19:34

    Θα προσπάθήσω παρακάτω να απαντήσω σε ορισμένα ερωτήματα τα οποία θέτουν καλοπροαίρετοι πολίτες σε σχέση με το πρόσφατο νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας μαζί με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
  • Το Λύκειο, ο μεγάλος ασθενής

    21.09.2020 - 17:12

    Τέτοια εποχή κάθε χρόνο, πολλά γράφονται για τις εισαγωγικές εξετάσεις, για το «χάλι» των Πανεπιστημίων που δέχονται τόσους πολλούς φοιτητές χωρίς τα ίδια να έχουν λόγο, και προτείνονται λύσεις που είναι είτε ανεδαφικές και ανέφικτες είτε έχουν στόχο τη μετατροπή της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε έναν μηχανισμό αποκλεισμού των πολλών. Υπάρχει, βέβαια, και μια μικρή ομάδα πολιτών και εκπαιδευτικών που επαναλαμβάνει ορισμένα αυτονόητα ελπίζοντας κάποια στιγμή να επικεντρωθεί η συζήτηση σε αυτά τα αυτονόητα.
  • Ήρθε η ώρα της κοινωνικοποίησης των λοιμωξιολόγων

    03.09.2020 - 11:47

    Οι επαναλαμβανόμενες διαβεβαιώσεις της Υπουργού Παιδείας και της Κυβέρνησης ότι όλα είναι υπό έλεγχο ως προς το άνοιγμα των σχολείων και των πανεπιστημίων, έχουν οδηγήσει στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: το αίσθημα ανησυχίας και ανασφάλειας εντείνεται μέρα με τη μέρα και τα ερωτηματικά πληθαίνουν αντί να λιγοστεύουν
  • Δέκα σημεία για το δυσοίωνο (μεθ)αύριο της εκπαίδευσης

    07.04.2020 - 21:14

    Ο νεοφιλελευθερισμός δεν πρόκειται να συνετιστεί λόγω κρίσης
  • Ας δούμε κατάματα την πραγματικότητα των επόμενων μηνών

    20.03.2020 - 14:07

    Διαβάζοντας τα Δελτία Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και τις δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας, μένει κανείς με την εντύπωση ότι απευθύνονται σε μία κοινωνία που έχει «παραλύσει» λόγω κάποιας έντονης χιονοθύελλας, γι αυτό και έκλεισαν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια και σε λίγο καιρό με το λιώσιμο του χιονιού θα επανέλθει η κανονικότητα.
  • Η Αριστερά να αντιμετωπίσει στα σοβαρά την Εκκλησία

    16.03.2020 - 18:27

    Η κριτική στην Εκκλησία είναι εύκολη. Ειδικά η κριτική που προέρχεται από την Αριστερά και τους αριστερούς. Όχι ότι την κάνουμε συστηματικά και με ευστοχία κάθε φορά, αλλά σίγουρα η κριτική στην Εκκλησία αποτελεί μέρος του δημόσιου λόγου της Αριστεράς.
  • «Αξιολόγηση» και (αυτο)γελοιοποίηση της υπουργού

    27.01.2020 - 17:36

    Η κοινοβουλευτική διαδικασία της περασμένης εβδομάδας ήταν άκρως αποκαλυπτική. Μια υπουργός, παρά την πρόθυμη συνδρομή τόσο πολλών δημοσιογράφων και ΜΜΕ, κατάφερε και (αυτο)γελοιοποιήθηκε στη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου για την παιδεία γιατί, απλούστατα, το σύνολο των επιχειρημάτων της είχε βάση ψευδείς ισχυρισμούς.

Σελίδες

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)