to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Η αλήθεια για το μετρό των Εξαρχείων και η βεντέτα της κυβέρνησης

    10.08.2022 - 16:57

    Τα εναλλακτικά σχέδια που υπήρχαν ώστε να μην αλλοιωθεί ο δημόσιος χώρος και το πράσινο της πλατείας και η επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη
  • Η Cosco, το λιμάνι του Πειραιά και οι μύθοι του

    01.11.2021 - 22:08

    Ο καθηγητής Νίκος Μπελαβίλας επιχειρεί μια συνολική αποτύπωση της κατάστασης με την Cosco στον Πειραιά, τις συνέπειες στην τοπική κοινωνία και οικονομία, τα αδιέξοδα, την πολιτική της σημερινής κυβέρνησης και το διακύβευμα από εδώ και πέρα.
  • Η πρόληψη των καταστροφών είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης, χρόνος υπήρχε

    18.10.2021 - 12:32

    Υπήρχε μια φιλοσοφία που κράτησε μισό αιώνα και παραπάνω, που θεωρούσε τα ρέματα ανθυγιεινούς τόπους, λόγω της ελονοσίας, των λιμναζόντων υδάτων το καλοκαίρι, επειδή μετατρέπονταν σε σκουπιδότοπους και οχετούς αποβλήτων - Συνέντευξη στην Εποχή
  • Για να μην μας πνίξει ξανά ο Κηφισός

    27.08.2021 - 19:21

    Στο Φάληρο θα έπρεπε να εκβαθύνουν την εκβολή γερανοί και να σκάβουν το αντιπλημμυρικό κανάλι τώρα
  • Ποιος θα βάλει χαλινάρι στην Cosco;

    06.12.2020 - 11:36

    Η εκτέλεση των έργων από την Cosco με προδιαγραφές αποικιακού τριτοκοσμικού λιμανιού δεν της βγαίνει τελικά. Πέρα από τις κεντρικές αντιδράσεις για την κρουαζιέρα, αντιδράσεις στο Πέραμα για τα ναυπηγεία, για τα καζάνια πετρελαιοειδών, για το διαμετακομιστικό κέντρο του Κερατσινίου, στη Σαλαμίνα για την καταστροφή του Τύμβου Σαλαμινομάχων από τα διαλυτήρια, αλλά και στην Αίγινα από την απόρριψη της λάσπης των έργων στον βυθό του νησιού.
  • Πώς ταξιδεύουν οι επιδημίες στους αιώνες

    23.03.2020 - 17:30

    Διαβάζοντας ξανά το μάθημα του Μαύρου Θανάτου και της ισπανικής γρίπης είναι βέβαιο ότι εκτός από το επίπεδο του πολιτισμού και το επίπεδο των υποδομών Υγείας, που θα αποδειχθούν κρίσιμα και καθοριστικά στην εξέλιξη της πανδημίας, υπάρχουν άλλοι δύο σημαντικοί παράγοντες: Οι αστικές συγκεντρώσεις και οι ταχύτητες μεταφορών και επικοινωνιών
  • Γιατί πρέπει να γίνει μουσείο ενάλιων αρχαιοτήτων το Σιλό του Πειραιά

    10.11.2019 - 18:17

    Η Βενετία, το Λονδίνο, το Ρότερνταμ, η Βαρκελώνη, η Βαλέτα έχουν τα αντίστοιχα διεθνούς εμβέλειας μουσεία τους, καταμεσής στα λιμάνια τους, δίπλα στο νερό, ως τοπόσημα των πόλεων και κιβωτούς της ιστορίας τους. Ο Πειραιάς είναι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό λιμάνι.
  • Η πόλη μου, ο Πειραιάς

    23.12.2018 - 20:29

    Η πόλη μου, ο Πειραιάς, διευθύνεται από ανθρώπους που έρχονται από τα ακριβά προάστια, με μαύρα πανάκριβα τζιπ, κρυμμένοι πίσω από φυμέ τζάμια. Δίνουν εντολές και φεύγουν. Θα αναρωτηθείτε: είναι κακό αυτό; Θα μπορούσε να μην είναι, αν είχαν σώσει την πόλη «με τα λεφτά τους», όπως ισχυρίζονταν το 2014.
  • Καταστροφές, πεύκα και άροτρα

    10.09.2018 - 17:39

    Για να σταματήσουν οι καταπατήσεις, θα πρέπει να ολοκληρωθούν γρήγορα τα δύο βασικά εργαλεία: οι χάρτες που δείχνουν τι είναι ιδιωτικό και τι είναι δημόσιο κτήμα και οι χάρτες που δείχνουν τι είναι δάσος και τι όχι. Σε όλη την επικράτεια. Το πρώτο λέγεται κτηματολόγιο και το δεύτερο δασικοί χάρτες!
  • Μπορούν να υπάρξουν δασικές πόλεις;

    30.07.2018 - 13:16

    Σε μία καταστροφή σαν αυτή της προηγούμενης εβδομάδας, αν επιτρέπεται να είναι κανείς ψύχραιμος, να αντέχει, να αναλύσει νηφάλια, οφείλει να ψάξει ξανά για τις αιτίες.
  • Παριστάνοντας τον λαό

    28.06.2018 - 11:25

    Ο κενού εγκεφάλου παίκτης, πρώην κάτι, των social media, η νέα αυτή φιγούρα που πρόβαλε στα χρόνια της κρίσης, παίζει.
  • Ένα, δύο, τρία μητροπολιτικά πάρκα

    10.06.2018 - 18:07

    Κάποτε ονειρευόμασταν τρία μεγάλα μητροπολιτικά πάρκα στην Αθήνα. Στο Ίλιον το "Αντώνης Τρίτσης", στο Γουδί και στο Ελληνικό

Σελίδες

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)