to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Ζάπινγκ στην ώρα του Μητσοτάκη

100.000 τηλεθεατές άλλαξαν κανάλι στη διάρκεια της συνέντευξής του Κ. Μητσοτάκη στον Α. Σρόϊτερ του Alpha - Σαρωτική η σύγκριση με τον Αλ. Τσίπρα


Ο αποκρουστικός λόγος του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας όχι μόνο δεν συσπειρώνει, αλλά διώχνει και τους... συσπειρωμένους. Τηλεθεατές. Αυτό φανερώνει καθαρά η προχθεσινή του εμφάνιση στον Alpha και η παραχώρηση συνέντευξης στον Α. Σρόιτερ, καθώς κατόρθωσε, αντί να αυξάνει την τηλεθέαση του δελτίου ειδήσεων, να την οδηγεί προς τα κάτω.

Το δυσοίωνο μέλλον που προοιωνίζεται ο Κυρ. Μητσοτάκης για τους οικονομικά αδύναμους, τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και όσους δεν βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του κοινωνικού ανταγωνισμού, όλο το οικοδόμημα δηλαδή του νεοφιλελευθερισμού, απωθεί τους πολίτες και διώχνει τους τηλεθεατές σε άλλα... κανάλια. Είναι χαρακτηριστικό ότι τη συνέντευξη Μητσοτάκη την περασμένη Δευτέρα παρακολούθησαν μόλις 545.000 τηλεθεατές, ενώ λίγους μήνες πριν ο Αλέξης Τσίπρας από την ίδια θέση, στο ίδιο κανάλι, απαντώντας στις ερωτήσεις του ίδιου δημοσιογράφου, την ίδια ώρα, συγκέντρωσε 883.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Ο Κυρ. Μητσοτάκης σε όλη σχεδόν τη διάρκεια της συνέντευξής του στο δελτίο ειδήσεων έχανε συνεχώς κοινό. Για την ακρίβεια, όσο απαντούσε στις ερωτήσεις του Α. Σρόιτερ οι τηλεθεατές άλλαζαν κανάλι, με αποτέλεσμα να φύγουν συνολικά περισσότεροι από 100.000 τηλεθεατές. Δικαίως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πρωταθλητής του ζάπινγκ.

Αντίστροφη πορεία είχε η συνέντευξη Τσίπρα τον περασμένο Νοέμβριο στον Alpha, καθώς στο τέλος της συνέντευξης είχε κερδίσει 150.000 τηλεθεατές περισσότερους σε σχέση με την έναρξη (βλ. και γράφημα). Όλα τα στοιχεία που παρουσιάζει η «Α» είναι επίσημα στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων Nielsen και βρίσκονται στα χέρια όλων των τηλεοπτικών σταθμών.

Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνονται και από το «μερίδιο τηλεθέασης», το οποίο καταγράφει τον ανταγωνισμό μεταξύ των καναλιών: ποσοστό επί του συνόλου όσων παρακολουθούν τηλεόραση τη συγκεκριμένη ζώνη ώρας. Μόλις 18,5% του συνόλου των τηλεθεατών με ανοικτούς δέκτες παρακολούθησε τον Κ. Μητσοτάκη. Ο πρωθυπουργός αντίστοιχα είχε συγκεντρώσει το 27,3%.

Υπενθυμίζεται πως στην τελευταία του συνέντευξη ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου στις 16 Απριλίου, συγκέντρωσε «μερίδιο τηλεθέασης» 24,1%, ενώ ο αριθμός τηλεθεατών «χτύπησε κόκκινο» με 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές να βλέπουν το τελευταίο τέταρτο της συνέντευξης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Τα αποτελέσματα αυτά φαίνεται ότι σταθμίζουν στο επιτελείο της Ν.Δ. και αποτρέπουν τον Κ. Μητσοτάκη από τηλεοπτικό ντιμπέιτ με τον πρωθυπουργό. Από την πλευρά τους, πολύ καλά κάνουν.

tags: άρθρα

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)