to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:32 | 04.12.2021

Πολιτική

Υψηλές αποζημιώσεις και μετρό το 2025 “εξασφάλισαν” για τη Θεσσαλονίκη οι Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη

Κοινή δήλωση εξέδωσαν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης για το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών που αποκαλύπτει την υπερκοστολόγηση και τη χρονική καθυστέρηση που προκάλεσαν οι αποφάσεις της κυβέρνησης στο Μετρό Θεσσαλονίκης


Αναλυτικά η δήλωση τους:

  • Μηνιαίες αποζημιώσεις περίπου 1 εκατ. ευρώ προς τον ανάδοχο για καθυστερήσεις που σημειώνονται από τον Σεπτέμβριο του 2019 και για όσο διαρκεί η απόσπαση των αρχαιοτήτων από τη Βενιζέλου. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο σταθμός δεν θα παραδοθεί στην κοινοπραξία πριν την άνοιξη του 2023.
  • Ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης όχι πριν την άνοιξη του 2025, όπως προκύπτει από εκτιμήσεις του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και παραδοχές της Αττικό Μετρό και του αναδόχου.
  • Χρηματοδότηση του έργου με έξοδα του δημοσίου μετά τις 31/12/2023, όταν και σταματά η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
  • Ένα κατατεμαχισμένο μνημείο.

Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη να αλλάξουν τον σχεδιασμό υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολύ ακριβά. Κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά.

Το ορόσημο της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2023, όπως το παρουσίασε ο κ. Μητσοτάκης, καταρρέει. Το ίδιο και τα ψέματα της Ν.Δ.

Η Θεσσαλονίκη σήμερα θα είχε μετρό.

Αντί αυτού, βιώνει ένα έγκλημα.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)