to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:47 | 22.08.2012

Πολιτική

Το Υπουργείο Παιδείας και η "κατασκευή" κοινής γνώμης για την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών, του Χρήστου Κάτσικα

Με πόσα ψέματα μπορεί κάποιος να ντύσει τις λέξεις!


Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ από το υπουργείο Παιδείας εμφανίζονται αισιόδοξοι ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά που θα προκύψουν. «Ο όλος σχεδιασμός επικεντρώνεται αφενός στο να μην υπάρξουν κενά κατά την έναρξη του σχολικού έτους και αφετέρου να γίνει απόλυτα ορθολογική κατανομή των αναπληρωτών στις περιοχές που υπάρχουν πραγματικές ανάγκες», τόνισε στο «ΕΘΝΟΣ» ο υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.
Κάτι σαν το Ευαγγελικό "ουκ ήλθον λαταλύσαι αλλά πληρώσαι".

Με πόσα ψέματα μπορεί κάποιος να ντύσει τις λέξεις! Την ίδια ώρα που κάνει τους λιγότερους διορισμούς από τη μεταπολίτευση και μετά, το Υπουργείο Παιδείας δεν διστάζει να δηλώσει ότι "ο όλος σχεδιασμός επικεντρώνεται στο να μην υπάρξουν κενά"

Ενδεικτικά για να υπάρχει μια εικόνα αναφέρουμε ότι φέτος 1.074 φιλόλογοι κατέθεσαν αίτηση για συνταξιοδότηση και την ίδια ώρα, στη θέση τους, προσέλαβαν 90!



Είναι σίγουρο ότι μεθοδεύουν αύξηση ωραρίου. Αφού οδηγήσουν τα σχολεία σε ακόμη μεγαλύτερα αδιέξοδα, θα σπρώξουν τους περιφερειακούς διευθυντές να δίνουν εντολές για συγχωνεύσεις τμημάτων για να μπορεί να λειτουργήσει το σχολείο με το υπάρχον προσωπικό. Και την ίδια ώρα, θα το Υπουργείο θα πιάνει τα στασίδια των media και θα δηλώνει την ανησυχία του για τις φουσκωμένες τάξεις, για τα παιδιά που δεν μπορεί έτσι να μάθουν γράμματα, θα δηλώνουν την εκπαιδευτική τους ανησυχία για την κατάσταση... Και θα επεμβαίνουν τότε οι παλατιανοί δημοσιογράφοι με δομή ρωσικής μπάμπουσκα, οι αοιδοί της συναίνεσης, αυτοί που ανεβάζουν το κασέ τους ανάλογα με τη δυνατότητα χειραγώγησης της κοινής γνώμης που διαθέτουν, και θα ρωτάνε αθώα : Μα καλά κ. Υπουργέ αυτοί οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν μπορούν να δουλέψουν κάποιες ώρες παραπάνω; Έστω προσωρινά μέχρι να βγούμε από το τούνελ; Τόσες διακοπές έχουν και πληρώνονται την ίδια ώρα που χιλιάδες συνάνθρωποί μας στον ιδιωτικό τομέα δουλεύουν 12ωρα και λένε και ευχαριστώ που έχουν δουλειά... Τέτοια αναλγησία κ. Υπουργέ. Και εσείς κ. Υπουργέ τι κάνετε; γιατί τους χαιδεύετε; γιατί αφήνετε να παιδιά μας να κάνουν μάθημα σε φορτωμένες τάξεις; Γιατί αφήνετε να λασπώνει το μέλλον της νέας γενιάς ο κάθε ασυνείδητος εκπαιδευτικός που θέλει στο σχολείο να δουλεύει τρεις ώρες αλλά στα ιδιαίτερα τρέχει με αντοχή εικοσάρη;

 
Έτσι θα μοντάρουν, θα μαντάρουν και θα ευπρεπίζουν την εξαπάτηση. 

Τους ακούω σα να τους έχω μπροστά μου τώρα. Σα να έχω κλέψει τις σημειώσεις τους στα πρωινά του mega του antena του skai.


Και ο Υπουργός με κατεβασμένο το κεφάλι, με βελούδινη μονοτονία και βικτωριανή υποκρισία, θα λέει: Κάνουμε ότι μπορούμε, βοηθήστε και εσείς, να βοηθήσουν και οι γονείς που τόσα υποφέρουν. Ναι κάνω έκκληση στους εκπαιδευτικούς να δώσουν το καλό παράδειγμα και να βοηθήσουν τους μαθητές τους όπως αυτοί πολύ καλά ξέρουν, όπως οι δικοί μας δάσκαλοι που έλιωναν μέσα στις τάξεις με διπλάσιο ωράριο και με τη φλόγα του δάσκαλου με Δ κεφαλαίο. ...
 
Σε πιάνει γέλιο νευρικό ακούγωντας όλους αυτούς τους ευαγγελιστές της αγοράς. Αυτούς που έχουν μετατρέψει την εκπαίδευση σε οργανωμένο ακρωτηριασμό. Πράγματι δίνουν τα ρέστα τους.  

Το σκηνικό φτιάχνεται. Το θέμα είναι αν θα καταφέρουν να "μεταλλάξουν" και πάλι μεγάλο μέρος των αφανισμένων εργαζόμενων σε "κοινή γνώμη" που χωνεύει αμάσητα την επικοινωνιακή μαεστρία αυτών που χρησιμοποιούν την κρίση που οι ίδιοι προκάλεσαν σαν ευκαιρία για να μετατρέψουν τη χώρα και το λαό σε έρημο.
Ένα έχουμε να πούμε σε όλους όσους θίγονται από αυτή την πολιτική: Σκάψτε τους τοίχους της οργανωμένης άγνοιας. Σκάψτε βαθιά. Οι πηγές της γνώσης ανήκουν στους διψασμένους. Και όταν ερμηνεύσετε σωστά τον κόσμο μη σταματάτε. Αλλάξτε τον!


Πηγή: alfavita.gr

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)