to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:06 | 07.07.2020

Κοινωνία

Ξεκίνησε η λειτουργία των τριών νέων σταθμών του μετρό

Αναμένεται να εξυπηρετούν καθημερινά περισσότερους από 60.000 επιβάτες - Βαρεμένος - Σπίρτζης: Ο Μητσοτάκης δεν μπορεί να αποκρύψει τον όγκο της συμβολής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό


Τις πύλες τους στο επιβατικό κοινό άνοιξαν από σήμερα το πρωί (Τρίτη7/7/20) οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά, «Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Μόνο τα μισά δρομολόγια της νέας επέκτασης του μετρό θα φτάνουν σε αυτούς τους σταθμούς. Τις ώρες αιχμής (07.30-17.30)  μεταξύ Δουκ. Πλακεντίας και Αιγάλεω θα κυκλοφορούν συρμοί ανά 4 λεπτά και από Αγία Μαρίνα έως Νίκαια ανά 8 λεπτά.

Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο αεροδρόμιο σε 55 λεπτά. Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Νίκος Αθανασόπουλος, δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι «από σήμερα το πρωί, οι μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από και προς τη Δυτική Αττική γίνονται ταχύτερες και ευκολότερες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι νέοι σταθμοί της γραμμής 3 «θα εξυπηρετούν καθημερινά περισσότερους από 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό "Δημοτικό Θέατρο" του Πειραιά.

»Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού πραγματοποιήθηκε ένας σημαντικός ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, έτσι ώστε οι οδικές συγκοινωνίες να συνδεθούν με τους νέους σταθμούς του μετρό και να διευκολυνθούν οι μετεπιβιβάσεις μεταξύ των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς».

Η αναδιάταξη των λεωφορειακών γραμμών, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, θα γίνει σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση ενεργοποιείται με την έναρξη λειτουργίας των τριών σταθμών και προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις, που θα αξιολογηθούν κατά το πρώτο διάστημα λειτουργίας τους. Στη συνέχεια, θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση αυτών των περιοχών.

Βαρεμένος - Σπίρτζης: Ο Μητσοτάκης δεν μπορεί να αποκρύψει τον όγκο της συμβολής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό

Η παράδοση των τριών σταθμών της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, είναι μία κατάκτηση για το λαό των εργατικών συνοικιών της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά και αξίζουν πολλά ευχαριστώ σε όσους συνέβαλαν διαχρονικά στην υλοποίηση του έργου. Για εμάς, απόλυτη προτεραιότητα  τώρα, όπως είχε προγραμματισθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποτελούν:

·       Η ολοκλήρωση του έργου του ΜΕΤΡΟ Πειραιά στο σύνολο του, εντός του χρονοδιαγράμματος το 2021 και όχι το 2022 όπως ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

·       Η έναρξη των εργασιών της Γραμμής 4, που για την πορεία των διαγωνιστικών διαδικασιών παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις,

·       Η ταχεία ωρίμανση και η διαγωνιστική διαδικασία της επέκτασής του ΜΕΤΡΟ στη Δυτική Αθήνα, από το Άλσος Βεΐκου έως και την Πετρούπολη. Ο εργαζόμενος λαός της Δυτικής Αθήνας το έχει απόλυτη ανάγκη και το απαιτεί.

·       Η ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης και η ολοκλήρωση της επέκτασης του για Καλαμαριά.

·       Η έναρξη των πρόδρομων εργασιών, η ωρίμανση και η διαγωνιστική διαδικασία για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στις Δυτικές Συνοικίες της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Μητσοτάκης, παρότι αναγνώρισε τη συμβολή όσων συνετέλεσαν στο να γίνει πραγματικότητα το έργο, επιχείρησε -μέσω του καλολαδωμένου οργουελικού μηχανισμού- να το εντάξει στο προπαγανδιστικό σύνθημα: Το είπαμε, το κάναμε. Ως προς το τί είπαν προεκλογικά και τί κάνουν μετεκλογικά, θα το κρίνει ο κόσμος, όπως και το αν η δική τους πινελιά στο έργο μπορεί να αποκρύψει τον όγκο της συμβολής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό. Ο αρμόδιος υπουργός προσπάθησε να κρύψει πίσω απ’ την θεωρία των μουσαμάδων τις δικές του ευθύνες για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη ή η Πάτρα δεν θα έχουν την χαρά να δουν σύντομα τα εγκαίνια παρόμοιων έργων και οι πολίτες της Αθήνας την έναρξη της κατασκευής της γραμμής 4, διότι η κυβέρνηση για τους γνωστούς λόγους δεν συνέχισε τα έργα που βρήκε σε εξέλιξη. Αν προχωρούσαμε τη συζήτηση στο πνεύμα του κ. Καραμανλή, θα του υπενθυμίζαμε σε ποια κατάσταση βρήκε το τελματωμένο έργο του Μετρό Πειραιά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με κύρια προβλήματα: την χρηματοδότηση αφού  μόνο για ΦΠΑ χρωστούσαν 12 εκ. €, την μη ύπαρξη εγκεκριμένων μελετών για τον ανασχεδιασμό  του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ, η κατασκευή του οποίου μετέθετε σημαντικά την ολοκλήρωση του έργου, την μη ύπαρξη περιβαλλοντικής αδειοδότησης για την αποκομιδή των προϊόντων εκσκαφής από το σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, χωρίς την οποία  δεν θα ήταν εφικτή η τμηματική παράδοση των 3 πρώτων σταθμών και τέλος χωρίς υλοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα.

Όσο για την αναφορά του κ. Μητσοτάκη περί ΣΔΙΤ στα εγκαίνια ενός έργου Μετρό, δεν μπορούμε να φαντασθούμε τί άλλο μπορεί να επινοήσει ο αδηφάγος επιτελικός νους, για άμεση ή έμμεση ιδιωτικοποίηση, πέραν αυτών που εξήγγειλαν ήδη για εμπλοκή ιδιωτών στην Διαχείριση του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μία μόνο παραίνεση: σταματήστε το νεοφιλελεύθερο κατήφορο των ιδιωτικοποιήσεων.

tags: Μετρό

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)