to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Ξεκίνησε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες – Ακολουθεί η σύνδεση με Κυκλάδες και Ηράκλειο

Το πρωί της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε το πρώτο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Σκιάθο, την Σκόπελο και την Αλόννησο για την θερινή σεζόν του 2018. Πρόκειται για την μια από τις δύο γραμμές που θα φιλοξενήσει το φετινό καλοκαίρι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.


Το δρομολόγιο, το οποίο έχει τοποθετηθεί για τους καλοκαιρινούς μήνες, θα ξεκινά καθημερινά από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 10 το πρωί, και θα επιστρέφει στις 7 το απόγευμα. Το κόστος για απλή μετάβαση υπολογίζεται στα 60 ευρώ, ενώ η κράτηση μετ’ επιστροφής στα 108 ευρώ. Για το δρομολόγιο αυτό μίλησαν το πρωί της Παρασκευής σε συνέντευξη τύπου ο εκπρόσωπος της ακτοπλοϊκής εταιρείας αλλά και η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.

Για μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο μίλησε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Golden Star Ferries, Γιώργος Στεφάνου, καθώς πρόκειται για ένα δρομολόγιο το οποίο λειτουργεί με ιδιωτικά κεφάλαια, και δεν ενισχύεται οικονομικά από την Πολιτεία. Σε σχέση με την δρομολόγηση του σύγχρονου Super Speed ο κ. Στεφάνου τόνισε πως πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή της εταιρείας του, μετά και την προτροπή του δημάρχου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για σύγχρονο σκάφος, το οποίο μπορεί να ταξιδέψει με τις δυσμενέστερες καιρικές συνθήκες. Σύμφωνα με τον κ. Στεφάνου, θα κινείται με την ταχύτητα των 32 μιλίων την ώρα, και θα φτάνει στα νησιά των Σποράδων σε 3 ώρες.

Σε σχέση με την διάρκεια του δρομολογίου, το οποίο σε πρώτη φάση θα ισχύσει έως τα τέλη Αυγούστου, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι «θέλουμε να μείνουμε στη Θεσσαλονίκη και θα το προσπαθήσουμε». Αυτό θα εξαρτηθεί από την επιτυχή ή όχι οικονομική του πορεία, καθώς για να καλυφθούν τα έξοδα του κάθε δρομολογίου θα πρέπει αυτό να έχει 250-300 επιβάτες την φορά.

Απαραίτητη για την ανάπτυξη του τουρισμού της ευρύτερης περιοχής χαρακτήρισε από την πλευρά του την ακτοπλοϊκή αυτή σύνδεση ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Σύμφωνα με τον δήμαρχο για να είναι πετυχημένο το εν λόγω ακτοπλοϊκό δρομολόγιο πρέπει να διαφημιστεί άμεσα στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, της Βορείου Ελλάδος αλλά και των γειτονικών βαλκανικών χωρών.

Μάλιστα, ο κ. Μπουτάρης πρότεινε προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία να προγραμματίσουν από κοινού επίσημες παρουσιάσεις της ακτοπλοϊκής γραμμής στα Σκόπια, την Σόφια, την Φιλιππούπολη, το Βουκουρέστι και τα Τίρανα. «Αν θέλουμε να λεγόμαστε μητρόπολη των Βαλκανίων πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτή τη συγκυρία» σημείωσε, ενώ ζήτησε από τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας να στηρίξουν οικονομικά το συγκεκριμένο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο.

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, αναφέρθηκε στην ανάγκη δημιουργίας τουριστικών πακέτων που θα συνδυάζουν την επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη με αυτή στα νησιά των Σποράδων.

Σε σχέση με την δεύτερη ακτοπλοϊκή γραμμή που θα φιλοξενήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρόκειται για την σύνδεση ης Θεσσαλονίκης με Σποράδες, Κυκλάδες και Ηράκλειο. Ο σχετικός διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και υπάρχει τουλάχιστον μία εταιρία η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ το υπ. Ναυτιλίας εκτιμά πως μετά τις 20 Ιουνίου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια. Η εν λόγω γραμμή θα χρηματοδοτηθεί μέσω των κονδυλίων για τις άγονες γραμμές, με το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ για τρεις μήνες.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)