to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:26 | 26.09.2020

Κοινωνία

Ξεκίνησαν οι αντιδράσεις για την νέα «λίστα Πέτσα»: Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ και όχι «δωράκια» σε ΜΜΕ

Την αρχή, από μεριάς των ίδιων των μέσων ενημερωσης, κάνει η 24MEDIA η οποία ανακοινώνει πως θα διαθέσει δωρεάν όσο χώρο χρειαστεί για την προβολή μηνυμάτων υγειονομικού χαρακτήρα. «Η χώρα δεν χρειάζεται "πέτσινη" ενίσχυση στα ΜΜΕ. Χρειάζεται ΜΕΘ, γιατρούς και σχολικές αίθουσες», το μήνυμα που εκπέμπεται σε σχετικό άρθρο-παρέμβαση.


Η κυβέρνηση προανήγγειλε μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα, ότι σύντομα θα ξεκινήσει νέα καμπάνια ενημέρωσης ύψους 2.000.000 ευρώ, αντίστοιχη του "Μένουμε Σπίτι" για την προβολή σποτ από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.

Με αφορμή την νέα αυτή εξέλιξη, η 24MEDIA μέσω της ενημερωτικής ιστοσελίδας news247.gr, δημοσιεύει σήμερα άρθρο-παρέμβαση στο οποίο ανακοινώνει πως η εταιρεία θα διαθέσει δωρεάν όσο χώρο χρειαστεί για την προβολή μηνυμάτων υγειονομικού χαρακτήρα. «Η χώρα δεν χρειάζεται "πέτσινη" ενίσχυση στα ΜΜΕ. Χρειάζεται ΜΕΘ, γιατρούς και σχολικές αίθουσες», είναι το μήνυμα του μέσου.

Ωστόσο δεν στέκεται μόνο εκεί. Σε ένα αιχμηρό άρθρο, αναλύει και σχολιάζει τα εξής:

Ενώ το ΕΣΥ δέχεται ασφυκτική πίεση, τα νοσοκομεία γεμίζουν, τα  παιδιά κάνουν μάθημα σε τάξεις των 25 μαθητών και οι εργαζόμενοι συνωστίζονται σε λεωφορεία, τρένα και μετρό, η κυβέρνηση επιλέγει να χρηματοδοτήσει ξανά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ενώ υπάρχει το προηγούμενο της κακοδιαχείρισης κονδυλίων από την λίστα Πέτσα.

Στην πρώτη καμπάνια, υπήρξαν καταγγελίες για αμφισβητούμενες διαδικασίες, μέτρα και σταθμά διανομής με αποτέλεσμα Όμιλοι ΜΜΕ που συμμετείχαν, μεταξύ των οποίων η 24MEDIA, να ζητήσουν απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση της λίστας και των ποσών, ενώ υπήρξε και το παράδειγμα της Alter Ego Media, η  οποία επέστρεψε τα κονδύλια.

Αν τότε, υπήρξε το επιχείρημα του κατεπείγοντος, αιφνιδιασμός και βιασύνη, τώρα μετράμε ήδη 7 μήνες μάχης με την επιδημία του κορονοϊού για να επαναληφθούν τα ίδια λάθη και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από την πλευρά της κυβέρνησης.

Γι'αυτό και η 24MEDIA ζητά το αυτονόητο: όλα τα ΜΜΕ στο εξής να προβάλλουν δωρεάν τα μηνύματα υγειονομικού ενδιαφέροντος για λόγους προστασίας δημοσίου συμφέροντος, ώστε να συμβάλλουν στη μάχη κατά του κορονοϊού, αλλά και να επιχειρήσουν την ανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας τους.

Η περίοδος που διανύουμε είναι κρίσιμη και η χώρα μας, όπως και όλες οι χώρες του κόσμου πολεμούν έναν επικίνδυνο εχθρό, έναν φονικό ιό που στην Ελλάδα έχει κοστίσει τη ζωή σε 371 συμπολίτες μας.

Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ, υγειονομικό υλικό, γιατρούς, υποδομές, σχολικές αίθουσες και κονδύλια για την οικονομική ενίσχυση όσων πλήττονται βάναυσα από τις οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Δεν έχουμε ανάγκη απο "δωράκια" σε ΜΜΕ για μηνύματα που οφείλουν να μεταδίδουν δωρεάν.

Η ίδια η 24MEDIA θα διαθέσει δωρεάν διαφημιστικό χώρο για αυτά τα μηνύματα για όσο καιρό χρειαστεί και είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν και άλλοι, που θα κατανοήσουν τη σημασία του να συμβάλλουν ανιδιοτελώς σε μια εθνική μάχη, μακριά απο μικροπολιτική και "πέτσινες" λίστες.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)