to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:17 | 13.07.2020

Πολιτική

Στη Βουλή φέρνει την αδιαφάνεια της «λίστας Πέτσα» π ΣΥΡΙΖΑ

Ερώτηση προς τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιο για θέματα επικοινωνίας και ενημέρωσης και τον Υπουργό Οικονομικών κατέθεσαν 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία των βουλευτών Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη και Θεσπρωτίας Μάριου Κάτση. Οι βουλευτές ρωτούν για τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική́ καμπάνια Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς».


Η Αξιωματική Αντιπολίτευση δια των βουλευτών της σημειώνει πως μια και η ότι η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις ακόλουθες αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημο-σιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1)   Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης , όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;

2)  Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι,  από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Ζητείται επίσης αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).

Αναλυτικά η ερώτηση:

ΕΡΩΤΗΣΗ  ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ (ΑΚΕ)

Προς τους:
κ. Υφυπουργό́ παρά τω Πρωθυπουργώ,
αρμόδιο για θέματα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης
κ. Υπουργό Οικονομικών

Θέμα: «Κριτήρια για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την ενημερωτική́ καμπάνια Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς».

Μετά την δημοσιοποίηση από́ τον αρμόδιο Υφυπουργό́ παρά τω Πρωθυπουργώ της λίστας με τα ποσά που έλαβε κάθε μέσο ενημέρωσης για τις διαφημιστικές καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά ως προς τα κριτήρια επιμερισμού του ποσού που είχε δεσμευτεί για τη καμπάνια πληροφόρησης των πολιτών για την επιδημία.
Με δεδομένο ότι η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις ακόλουθες αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης , όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;
Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι,  από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Ζητείται επίσης αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).

Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Μαμουλάκης Χάρης
Κάτσης Μάριος

Αβραμάκης Λευτέρης
Αθανασίου Νάσος
Αλεξιάδης Τρύφων
Αναγνωστοπούλου Σία
Βαγενά Άννα
Βαρδάκης Σωκράτης
Βασιλικός Βασίλης
Βέττα Καλλιόπη
Γεροβασίλη Όλγα
Δραγασάκης Γιάννης
Ελευθεριάδου Σουλτάνα
Ζεϊμπέκ Χουσεϊν
Ζουράρις Κώστας
Θραψανιώτης Μανόλης
Καλαματιανός Διονύσης
Κασιμάτη Νίνα
Λάππας Σπύρος
Μάλαμα Κυριακή
Μάρκου Κώστας
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Γιάννης
Μπάρκας Κώστας
Μωραϊτης Θάνος
Παπαηλιού Γιώργος
Παππάς Νίκος
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Ραγκούσης Γιάννης
Σκουρλέτης Πάνος
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σπίρτζης Χρήστος
Συρμαλένιος Νίκος
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τσίπρας Γιώργος
Φάμελλος Σωκράτης
Φίλης Νίκος
Φωτίου Θεανώ
Χαρίτου Δημήτρης
Χατζηγιαννάκης Μίλτος
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γιώργος

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)