to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Τρία επεισόδια σε ΜΜΕ που κάνουν το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τη Λίστα Πέτσα να φαίνεται light

«Ξεσηκώθηκε» η ΕΣΗΕΑ και ορισμένα μέσα ενημέρωσης με αφορμή το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τη «Λίστα Πέτσα» και έκαναν λόγο για «στοχοποίηση των δημοσιογράφων» και «απαράδεκτο διασυρμό συλλήβδην του δημοσιογραφικού κόσμου».


Παρακάμπτουμε την πολύ επιλεκτική ευαισθησία της ΕΣΗΕΑ, αλλά και τα κροκοδείλια δάκρυα μεγαλο-αφεντικών των ΜΜΕ για τους εργαζόμενούς τους, τους οποίους συνθλίβουν καθημερινά επαγγελματικά, ηθικά και εργασιακά.

Θα υπενθυμίσουμε τρία όχι πολύ μακρινά στιγμιότυπα, κατά τα οποία μέλη της ΕΣΗΕΑ εξευτέλισαν το επάγγελμα του δημοσιογράφου και αποκάλυψαν στα μάτια των πολιτών τις ανίερες σχέσεις που διατηρεί η εξουσία με ορισμένους παράγοντες του Τύπου στην Ελλάδα.

Τρία στιγμιότυπα, κατά τα οποία ελάχιστοι δημοσιογράφοι ανέδειξαν και σχολίασαν δηκτικά, καθώς αποτελούσαν απλά αποκάλυψη ενός «κοινού μυστικού» που όλοι γνωρίζουν και ελάχιστοι ψέγουν δημόσια στο τοπίο ζούγκλας που επικρατεί στα ΜΜΕ.

1. Όταν ο Γιώργος Αυτιάς «φανερά συγκινημένος» αποκάλυπτε παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι η ΝΔ θα τον κατέβαζε υποψήφιο για τη Βουλή.

Το σχέδιο δεν ευοδώθηκε, γιατί τελικά ο Μητσοτάκης «δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί τη μεγάλη αγάπη του κόσμου στον παρουσιαστή-δημοσιογράφο»

2. Όταν ο Θανάσης Μαυρίδης (liberal.gr / «Φιλελεύθερος») έλεγε στον πρωθυπουργός πως δεν θέλει κρατική διαφήμιση.

Διαβάστε εδώ πως ανήγγειλε, απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη, το κλείσιμο του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας του, μιας και οι πωλήσεις της ήταν πάρα πολύ χαμηλές.

«Δεν είμαι από εκείνους που θα ήθελαν να γίνει πρωταθλητής στην κρατική διαφήμιση για να επιβιώσει επιχειρηματικά» έλεγε ο Μαυρίδης. Μην νομίζετε πως τελικά δεν πήρε διαφήμιση. Πήρε και μάλιστα υπέρογκη από τράπεζες, τόσο για την εφημερίδα του όσο και για την χαμηλής επισκεψιμότητας ιστοσελίδα του.

Στα στοιχεία που υποχρεούνται να δημοσιεύουν οι τράπεζες, η επιχείρησή του, σύμφωνα με την ΕΦΣΥΝ, φαίνεται να έχει πάρει το 2019 πάνω από 300.000 διαφήμιση. Οι συγκρίσεις με άλλα μέσα δείχνουν το σκανδαλώδες του πράγματος…

3.   Όταν δημοσιογράφος του «Φιλελεύθερου» και του «newsit.gr» που καταγγέλθηκε ότι έλαβαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από την καμπάνια για «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», βρήκε να ρωτήσει μεταξύ άλλων πόσα λεφτά πήρε μια εφημερίδα που αποκλείστηκε από την καμπάνια, το Documento, σε διαφημίσεις επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

«Πάρε πάσα, βάλε γκολ» η συνεννόηση του δημοσιογράφου με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)