to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:27 | 21.12.2020

Κοινωνία

Τραγική η κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα

Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, σε ερώτηση που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, την οποία συνυπογράφουν 34 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.


Μία τραγική κατάσταση εγκατάλειψης και αδιαφορίας βιώνουν με την τηλε-εκπαίδευση του Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές, οι γονείς  και οι εκπαιδευτικοί. Στη λογική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, «βλέποντας και κάνοντας», η κα Κεραμέως,  επιδόθηκε σε μία επικοινωνιακή πολιτική, ανακοινώνοντας δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, από τον οποίο ούτε μία συσκευή(tablets-laptops) δεν έφτασε στις εργατικές-λαϊκές οικογένειες της Β’  Πειραιά, αν και πάνω από 4.000 μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το κινητό των γονιών τους.

Τα στοιχεία είναι αμείλικτα:

• Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ  ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.

• Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού,   περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

Επισημαίνεται ότι, αντίστοιχα προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλε-εκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς καμία επιμόρφωση.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)