Οι «ανύπαρκτοι», μη αυθεντικοί χρήστες του Facebook, φέρονται να ανήκουν σε τρεις κύριες κατηγορίες:
- Το 4,8% αποτελεί διπλά προφίλ ίδιων προσώπων,
- το 2,4% λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει χρήστες για εταιρεία, μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή απλά...το αγαπημένο τους ζωάκι,
- Το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το BBC, ο αριθμός αυτός περιλαμβάνεται στα έγγραφα που κατέθεσε το Facebook στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.
Ο αριθμός κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς στην ουσία θέτει αμφιβολίες για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης, καθώς στην ουσία αυτοί οι χρήστες είναι πρακτικά... άχρηστοι για τους διαφημιστές.
Πηγή: Ημερησία