to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:57 | 23.11.2020

Κοινωνία

Τι απαντά ο Γ. Μυλόπουλος στον Ν. Ταχιάο για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

«Όσο οι Ταχιάοι βυσσοδομούν, το Μετρό είναι στον αέρα και το δημόσιο πληρώνει τους εργολάβους...». Ο τέως πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, απαντάει στον νυν, γαλάζιο και «με προφανή αξιοκρατικά κριτήρια» διορισμένο πρόεδρο της εταιρείας, για το το έντονο, στα όρια του χυδαίου, δημοσίευμα του δεύτερου σε «φιλική» ιστοσελίδα.


Όσο οι Ταχιάοι βυσσοδομούν, το Μετρό είναι στον αέρα και το δημόσιο πληρώνει τους εργολάβους...

Απάντηση σε όσα δημοσιεύει σε άρθρο του στον ιστότοπο liberal.gr ο «γαλάζιος» πρόεδρος του Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, δίνει ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας Γιάννης Μυλόπουλος.

O Γ. Μυλόπουλος αρχικά κατηγορεί τον Ν. Ταχιάο πως ο νυν πρόεδρος προβαίνει σε «απαξιωτικά και υβριστικά» σχολία σε βάρος των επιστημόνων και των καθηγητών «που αποδομούν το αντιεπιστημονικό του αφήγημα και αποκαλύπτουν τις μεθοδεύσεις που η κυβέρνηση επιστρατεύει», για να επιβάλει τη λύση της απόσπασης των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου.

Όμως αυτό που τονίζει ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, είναι πως ο Ν. Ταχιάος δεν απαντά «πως κι η Αττικό Μετρό, που πάντοτε κατέφευγε σε επιστήμονες και ειδικούς για να σχεδιάσει τα έργα της, δεν βρήκε έναν καθηγητή Πολυτεχνείου, έναν ειδικό στο αντικείμενο της Γεωτεχνικής Μηχανικής & των Υπογείων Έργων, να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης για το μονόδρομο της απόσπασης των αρχαιοτήτων».

Αναλυτικά η απάντηση του Γιάννη Μυλόπουλου:

«Προφανώς και ΔΕΝ θα απαντήσω στον Ταχιάο για όσα απαξιωτικά και υβριστικά διαλαμβάνει σε κείμενο που υπογράφει και δημοσιεύει το Liberal σε βάρος των επιστημόνων και των καθηγητών που αποδομούν το αντιεπιστημονικό του αφήγημα και αποκαλύπτουν τις μεθοδεύσεις που η κυβέρνηση επιστρατεύει για να επιβάλει τη λύση της απόσπασης των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου.
Προφανείς οι σκοπιμότητες ενός τέτοιου συμπλεγματικών κινήτρων κειμένου...

Εξακολουθεί πάντως ο εν λόγω να μην απαντά στο ερώτημα, πως κι η Αττικό Μετρό, που πάντοτε κατέφευγε σε επιστήμονες και ειδικούς για να σχεδιάσει τα έργα της, δεν βρήκε έναν καθηγητή Πολυτεχνείου, έναν ειδικό στο αντικείμενο της Γεωτεχνικής Μηχανικής & των Υπογείων Έργων, να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης για το μονόδρομο της απόσπασης των αρχαιοτήτων.
Γιατί για την ώρα, οι δυο καθηγητές του ΕΜΠ και του ΑΠΘ, Καββαδάς και Αναγνωστόπουλος, που περιλαμβάνονται στο χυδαιολόγιο Ταχιάου, κατέθεσαν στο ΣτΕ υπέρ της λύσης της παραμονής των αρχαίων στη θέση τους, διαψεύδοντας το κυβερνητικό αφήγημα.

Θα θυμίσω πάντως ότι όσο οι διάφοροι Ταχιάοι που έχει διορίσει η κυβέρνηση της ΝΔ με προφανή αξιοκρατικά κριτήρια (μην το ζαλίζουμε), βυσσοδομούν σε βάρος της επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, το Μετρό της Θεσσαλονίκης παραμένει σταματημένο.
Χωρίς καμία πρόοδο και χωρίς χρονοδιάγραμμα εργασιών και ολοκλήρωσης.

Και όσο το Μετρό παραμένει στον αέρα, η Αττικό Μετρό πληρώνει εκ. Ευρώ στην ΑΚΤΩΡ, επιβαρύνοντας τα δημόσια ταμεία σε εξαιρετικά δύσκολη εποχή, για τις καθυστερήσεις που η ίδια προκαλεί στο έργο, με πρόσχημα την απόσπαση των αρχαιοτήτων.

Τους ενημερώνουμε λοιπόν ότι όπως συμβαίνει και στην πανδημία, έτσι και στο Μετρό και τα Αρχαία η κοινωνία εμπιστεύεται την επιστημονική γνώση που είναι αυτή που δίνει πάντοτε τη λύση».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)