to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:28 | 06.05.2014

Πολιτική

Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη:Το «success story» του Γ. Μπουτάρη στην Καθαριότητα

Η καθαριότητα στο Δήμο Θεσσαλονίκης όχι μόνο δεν είναι «μισή αρχοντιά» αλλά ένα ακόμη ακριβοπληρωμένο από τους δημότες σκάνδαλο.


Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Η καθαριότητα στο Δήμο Θεσσαλονίκης όχι μόνο δεν είναι «μισή αρχοντιά» αλλά ένα ακόμη ακριβοπληρωμένο από τους δημότες σκάνδαλο. Αυτό αποκόμισαν για ακόμη μία φορά ο Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και οι υποψήφιοι του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη-Ανοιχτή Πόλη» κατά τη σημερινή τους επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της  «Βιώσιμης Κινητικότητας» στην Ν. Ελβετία και στην ενοικιαζόμενη αποθήκη – αμαξοστάσιο Τμήματος Διαχείρισης και Κίνησης Οχημάτων (πρώην Lavipharm), όπου εδρεύει ο στόλος των απορριμματοφόρων.

Οι εργαζόμενοι δουλεύουν στη μεν Νέα Ελβετία σε τριτοκοσμικές εγκαταστάσεις σκεπασμένες με λαμαρίνες στο δε αμαξοστάσιο, σε μια χαώδη αποθήκη χωρίς θέρμανση και στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής, χωρίς καν να έχουν μία ντουλάπα για να κρεμάσουν τα ρούχα της δουλειάς τους. Επιπλέον τα ακριβοπληρωμένα απορριμματοφόρα του Δήμου «βουλιάζουν» στη λάσπη ενός ακατάλληλου-χωρίς ασφαλτόστρωση- αγροτεμαχίου στάθμευσης οχημάτων.

Ο Τριαντάφυλλος Μηταφίδης μιλώντας με τους εργαζόμενους για τα ζητήματα αυτά υπενθύμισε ότι η διοίκηση Μπουτάρη παρέδωσε τον μηχανικό εξοπλισμό της καθαριότητας σε έναν ιδιώτη, απαξιώνοντας το προσωπικό του  μηχανουργείου που στελεχώνεται από έμπειρους τεχνίτες.

Σε αντίθεση με την επιχειρηματική λογική της διοίκησης  Μπουτάρη η παράταξή μας, ήδη από την ημέρα ορκωμοσίας του νέου Δημοτικού Συμβουλίου (2/1/2011), είχε έγκαιρα καταθέσει τεκμηριωμένη πρόταση για την σύναψη προγραμματικής σύμβασης με την ΕΛΒΟ που πλέον οδηγείται σε εκκαθάριση.

 Η «Θεσσαλονίκη-Ανοιχτή Πόλη» είχε συγκεκριμένα προτείνει να ανατεθεί στην ΕΛΒΟ όχι μόνο η συντήρηση και η επισκευή των οχημάτων του Δήμου αλλά και η κατασκευή των αναγκαίων για τον Δήμο οχημάτων. Πρέπει να τονίσουμε ότι τα απορριμματοφόρα του Δήμου αναγκάζονται να μεταφέρουν τα απορρίμματα διανύοντας απόσταση 36 χλμ .στη Μαυροράχη ενώ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κινητοί σταθμοί μεταφόρτωσης τους οποίους θα μπορούσε να κατασκευάσει η ΕΛΒΟ.

«Η πολιτική της διοίκησης Μπουτάρη στην καθαριότητα έχει ανεβάσει το κόστος αποκομιδής   ενώ με τη «λεόντεια» συμφωνία που έχει υπογράψει με τον ιδιοκτήτη του ΚΔΑΥ Σίνδου (ΟΙΚΟΜΕΤ- γνωστή από την υπόθεση της κακοποίησης της Κ. Κούνεβα), ο Δήμος  αντί να αποκομίζει έσοδα από την ανακύκλωση, τα χαρίζει στον ιδιώτη» δήλωσε συγκεκριμένα ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τρ. Μηταφίδης.

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι συνομίλησαν επίσης με τους εργαζόμενους στην υπηρεσία «Βιώσιμης Κινητικότητας» του Δήμου στην οδό Κωνσταντινουπόλεως 167 καθώς και στην Υπηρεσία Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων Βορείου  Ελλάδος (ΥΑΣΒΕ) την οποία κατήργησε η κυβέρνηση μαζί με τον Οργανισμό Ρυθμιστικού. Παρά την πρόσφατη επαναφορά της  το μέλλον των εργαζομένων  στις υπηρεσίες παραμένει σκοτεινό.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)