to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:54 | 01.02.2017

Κοινωνία

Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη: Στηρίζουμε την ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ στη διαμόρφωση του νέου χάρτη των δημόσιων συγκοινωνιών της πόλης

«Η Ανοιχτή Πόλη - Θεσσαλονίκης συνεχίζει να υποστηρίζει το δημόσιο χαρακτήρα των μαζικών μεταφορών, ως κοινωνικού αγαθού»


Όλη η ανακοίνωση:
Η πόλη της Θεσσαλονίκης και οι πολίτες της, παρακολουθούν τις τελευταίες ημέρες την αρχή του τέλους μίας ιστορίας διαπλοκής, νεποτισμού και διασπάθισης δημοσίου χρήματος. Ο λόγος φυσικά για τον ΟΑΣΘ, ενός οργανισμού που χρησιμοποιήθηκε για πάνω από μισό αιώνα ως μέσο εξυπηρέτησης συμφερόντων, πολιτικών και οικονομικών. Όλα αυτά τα χρόνια, η εξυπηρέτηση των δημοσίων μεταφορών από το μόνο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς που διαθέτει η πόλη, μόνο ως ιδανική δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Με αποφασιστικότητα και σχεδιασμένες κινήσεις, η ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ, σε συνεργασία με φορείς της πόλης, ήδη σχεδιάζουν τη διάδοχη κατάσταση στις δημόσιες αστικές και περιαστικές μεταφορές της Θεσσαλονίκης, με την ίδρυση δύο φορέων: ενός εποπτικού φορέα για όλα τα μέσα και του διαδόχου φορέα εκτέλεσης των μετακινήσεων με λεωφορεία. 
Η Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη, παράταξη που διαχρονικά υποστήριξε την πλήρη διαφάνεια στον Οργανισμό:
- Χαιρετίζει τις κινήσεις του ΥΠΟΜΕΔΙ, καθώς είναι στη σωστή κατεύθυνση και στο σωστό χρόνο, περίπου τρία χρόνια πριν την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και δύο χρόνια πριν την οριστική λήξη της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ.
- Θα παρακολουθεί από κοντά τη διαμόρφωση του νέου χάρτη των δημόσιων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και θα παρεμβαίνει με προτάσεις όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Στην πορεία αυτή, θεωρεί ότι σημαντικό ρόλο έχουν να διαδραματίσουν οι φορείς, επαγγελματίες και επιστήμονες της πόλης, με βασικότερους πυλώνες το Α.Π.Θ., την Εγνατία Οδό Α.Ε., την ΕΛΒΟ και το επιστημονικό δυναμικό φορέων όπως ο ΣΑΣΘ, ο ΟΑΣΘ, αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες επιστήμονες. Οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής "τρίτων" φορέων θα πρέπει να θεωρείται εκ του περισσού, αν όχι δόλια.
- Συνεχίζει να υποστηρίζει το δημόσιο χαρακτήρα των μαζικών μεταφορών, ως κοινωνικού αγαθού."

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)