to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:30 | 16.03.2014

Κοινωνία

Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη: "Μετρό Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο ανέκδοτο"

"Μπουτάρης και Καλαφάτης μετρούν ψήφους με...το μετρό, που μετρά χρόνια, χρήμα και πληγές στην πόλη", τονίζει σε ανακοίνωσή της η Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη.


Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

"Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι εδώ και δεκαετίες το μεγαλύτερο ανέκδοτο στην ευρύτερη περιοχή: με «ζωή» τουλάχιστον 25ετή, με συνεχείς διακοπές από την ανάδοχη κοινοπραξία που οδηγούν σε νέα χατίρια οικονομικής φύσης, με την καταστροφή εν κρυπτώ της ιστορικής μνήμης και την εξόντωση των επιχειρηματιών που είχαν την ατυχία να γειτνιάζουν με τα εργοτάξια, το έργο αντί για ευλογία κατάντησε κατάρα. 

Στο ίδιο πλαίσιο ανακολουθίας με την κυβέρνηση και την ανάδοχη εταιρία αυτοτοποθετείται κι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, που ανακάλυψε αίφνης, δυο μήνες πριν από τις εκλογές, τις καθυστερήσεις και λοιπές αμαρτίες του έργου κατασκευής μετρό.

Η «αξιοπιστία» του κ. Μπουτάρη έχει καταγραφεί όταν:

- αδιαφόρησε πλήρως για τους καταστηματάρχες που πλήττονται από την αδράνεια των κατασκευαστών και τον πολύχρονο αποκλεισμό των επιχειρήσεων τους από τα νεκρά εργοτάξια,

- με συνεχείς αλλαγές στάσης στο θέμα της σωτηρίας και ανάδειξης των αρχαιολογικών ευρημάτων βοήθησε την κατασκευάστρια κοινοπραξία να εισπράξει κάποιες δεκάδες εκατομμύρια, παρά τις δεσμεύσεις που η σύμβαση της προβλέπει,

- ουδέποτε προσχώρησε στις προτάσεις φορέων αλλά και δημοτικών παρατάξεων όπως η «Θεσσαλονίκης – Ανοιχτή Πόλη» για τη συγκρότηση ενός μετώπου διεκδίκησης της αποπεράτωσης του έργου. 

Σημειώνουμε ότι η τελευταία προθεσμία για τη λειτουργία του μετρό που είχε δώσει το κόμμα του κ. Μπουτάρη, το ΠαΣοΚ, ήταν το 2008! Τώρα μιλούν για το 2020 και αν…

Η «Θεσσαλονίκη – Ανοιχτή Πόλη» απαιτεί από την κυβέρνηση και τα παρακολουθήματά της, τις ηγεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης, να δημοσιοποιήσουν τις επαφές τους με την κατασκευάστρια κοινοπραξία και τις συμφωνίες μαζί της και να δηλώσουν στον λαό της Θεσσαλονίκης για πότε τοποθετούν την παράδοση του έργου και με ποιο τελικό κόστος. 

Έστω και λίγο καιρό πριν από την αποκαθήλωσή τους, ας δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους."

 

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)