Στην περίπτωση του τμήματος Πάτρα - Πύργος, είπε ο κ. Μαυραγάνης, «"σπάσαμε" τις εργολαβίες σε μικρότερα κομμάτια, γιατί θέλαμε να μειώσουμε το οικονομικό αντικείμενο των έργων και να κάνουμε διαγωνισμούς με περισσότερους ανταγωνιστές. Ήμασταν οι πρώτοι που με τον 4412/2016 εφαρμόσαμε ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς με πλήρη διαφάνεια και πολύ μεγάλο έλεγχο».
«Μας κατηγόρησαν ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλαμε να ευνοήσουμε ορισμένους. Ο διαγωνισμός ήταν ανοιχτός, κάποιος έδωσε καλύτερη προσφορά για το Δημόσιο. Τι να κάνουμε, να μην δώσουμε το έργο;» αναρωτήθηκε.
Αντιθέτως, «κρατούμε αυτούς τους διαγωνισμούς υπό έλεγχο ακόμη και σήμερα από όλες τις υπηρεσίες, μήπως τυχόν είναι αδικαιολόγητα μειωμένες οι προσφορές, με βάση τις τιμές της αγοράς. Εμάς λοιπόν, που αφήνουμε τις υπηρεσίες να το ψάχνουν χωρίς παρέμβαση, θα μας κατηγορήσουν αυτοί που διασπάθιζαν τα χρήματα και έδιναν έκπτωση 5% ενώ εμείς πήραμε 50% έκπτωση;» είπε χαρακτηριστικά.