to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:13 | 21.12.2017

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Θ. Λυμπερόπουλος: Πρωτοφανές η ηγεσία της ΝΔ να κάνει bullying σε κλάδους υπέρ επιχειρηματιών - Πήραν απάντηση στις εκλογές

Η Uber μπαινόβγαινε στην Πειραιώς και το γραφείο του Κ.Κυρανάκη, ο Μητσοτάκης στηρίζει δημόσια μία εταιρεία διαμεσολάβησης χωρίς να ξέρει πώς λειτουργεί, αυτά τα πράγματα είναι ύποπτα και δεν εκπροσωπούν την ιδεολογία της ΝΔ πριν το 2010, είπε ο επικεφαλής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος Στο Κόκκινο και τον Γιώργο Τραπεζιώτη


Η Uber μπαινόβγαινε στην Πειραιώς και το γραφείο του Κ.Κυρανάκη, ο Μητσοτάκης στηρίζει δημόσια μία εταιρεία διαμεσολάβησης χωρίς να ξέρει πώς λειτουργεί, αυτά τα πράγματα είναι ύποπτα και δεν εκπροσωπούν την ιδεολογία της ΝΔ πριν το 2010, είπε ο επικεφαλής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος Στο Κόκκινο και τον Γιώργο Τραπεζιώτη. «Είπε ότι εκπροσωπεί τους μισούς ταξιτζήδες. Πού τους ξέρει; Δεν έχει ούτε το ένα δέκατο τέταρτο. Μπορεί να το αποδείξει; Έχει κάποιον μέσα που είναι λογιστής και ξέρει; Συμμετέχει μέσα;» αναρωτήθηκε.

Ο κ. Λυμπερόπουλος σημείωσε ότι «πρέπει να αλλάξει ο τρόπος σκέψης των συνδικαλιστικών οργάνων των Ευρωπαίων, να μην διακατέχεται από λομπίστικες, νεοφιλελεύθερες ιδέες. Ταξί και ΙΧ είναι τελείως διαφορετικά πράγματα, δεν είναι θέμα ανταγωνισμού μεταξύ τους».

Η απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ «δεν δικαιώνει μόνο για την Uber» τους αυτοκινητιστές, «δικαιώνει για κάθε εφαρμογή και διαμεσολάβηση που έχουν να κάνουν με το ταξί», οι χώρες οφείλουν να εφαρμόζουν το κοινοτικό κεκτημένο, την Οδηγία 123, στην οποία στηρίχθηκε το δικαστήριο», όπως τόνισε.

«Παράλληλα, ο διαμεσολαβητής δεν μπορεί να κάνει μη κύριο έργο, δεν μπορεί να αγοράζει την μεταφορά διά του πελάτη και να πληρώνεται αυτός, αν δεν ανοίξει άδεια άσκησης επαγγέλματος στη χώρα», τόνισε ο κ. Λυμπερόπουλος.

Η αστική μεταφορά που κάνουν οι διαμεσολαβητές οφείλει να προσαρμοστεί στο εθνικό δίκαιο κάθε χώρας, τόνισε, «είναι πάρα πολύ απλό», παρά τις «δηλώσεις κάποιων (σ.τ.σ. εκπροσώπων των) εφαρμογών που δεν καταλαβαίνουν τι λένε ή προσπαθούν να παραπλανήσουν. Η Δικαιοσύνη λέει ότι "δεν μπορείς να κάνεις διαμεσολάβηση χωρίς να ανοίξεις εταιρεία ΕΠΕ, να αγοράζεις το έργο και να πληρώνεσαι ως τρίτος"», ξεκαθάρισε.

Αυτή τη στιγμή, «η Beat κάνει το ίδιο; Ο πελάτης πληρώνει την Beat, χωρίς να ξέρουμε πού πηγαίνουν τα χρήματα, οι επιστροφές στους ταξιτζήδες έρχονται από άλλες χώρες όπως η Ολλανδία, ένα πολυδαίδαλο σύστημα. Οφείλει να είναι εδώ, επώνυμος» ο διαμεσολαβητής, τόνισε.

«Δεν μπορεί να πηγαίνει -αν πηγαίνει- να φορολογηθεί έξω. Πώς θα επιβιώσει αυτή η χώρα;», αναρωτήθηκε ο ίδιος. Γι' αυτό πρέπει να επιβληθεί έλεγχος και να εφαρμοστεί το Εθνικό Δίκαιο, υπηρεσίες που παρέχονται στην Ελλάδα να φορολογούνται εδώ και να πηγαίνουν στο εισόδημα και να επιβάλλεται ΦΠΑ, όπως είπε.

Οι εφαρμογές αυτές «αμφισβητούσαν τα εθνικά πλαίσια τουλάχιστον σε επίπεδο Ευρώπης», εκτίμησε και η προσφυγή που έγινε, αλλά και η μεγάλη συζήτηση που άνοιξε, έδειξε ότι «δεν μπορεί να κάνει αστική μεταφορά το ΙΧ και ο διαμεσολαβητής κάνει αστική μεταφορά ... οφείλει λοιπόν να ανοίξει φορολογικό μητρώο εδώ, να φορολογείται εδώ ... και αν συμφέρει τον ταξιτζή να συμμετέχει, τότε συμμετέχει».

«Ξέρουμε για την Uber ότι μπαινόβγαινε στην Πειραιώς, στο γραφείο του Κυρανάκη, ο ίδιος το έχει δηλώσει ... δεν ξέρω πώς εκπροσωπεί, νομικά, πολιτικά; Γιατί σύσσωμη η ΝΔ, τα πολιτικά στελέχη, δεν έχουν βγει» να πάρουν θέση, συνέχισε ο κ. Λυμπερόπουλος. «Τους εκπροσωπεί ως ΝΔ;» αναρωτήθηκε.

Σε κάθε περίπτωση, τόνισε, «είναι πρωτοφανές η ΝΔ να στηρίζει δημόσια, ειδικά ο αρχηγός της, μία εταιρεία διαμεσολάβησης, χωρίς να ξέρει πώς λειτουργεί ... έφτασε στο σημείο να πει ότι εκπροσωπεί τους μισούς ταξιτζήδες. Πού τους ξέρει; Δεν έχει ούτε το ένα δέκατο τέταρτο. Μπορεί να το αποδείξει; Έχει κάποιον μέσα που είναι λογιστής και ξέρει; Συμμετέχει μέσα; Πώς βγαίνει τόσο σίγουρος και λέει ότι εκπροσωπεί τους μισούς ταξιτζήδες;».

«Αυτά τα πράγματα είναι πολύ ύποπτα, είναι πρωτοφανές, δεν εκπροσωπούν την ιδεολογία της ΝΔ από πριν από το 2010, είναι πρωτοφανές να βγαίνουν υπέρ όλων των επιχειρηματιών -πάρτε παράδειγμα από το τι έγινε με τους καναλάρχες. Είναι η πρώτη φορά που βγαίνει συνήγορος η πολιτική ηγεσία σε κάθε επιχειρηματία χωρίς να έχει δει τον συγκεκριμένο κλάδο, να κάνει bulling στον κλάδο».

Στα ταξί, «απάντησε ο κλάδος σύσσωμος στις 5 Νοεμβρίου στις εκλογές» κατέληξε.

 

Ακούστε το ηχητικό

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)