to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:37 | 07.03.2018

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Θ. Λυμπερόπουλος: Μεγάλη επιτυχία το ότι «πέρασε» το νομοσχέδιο για τα ταξί

Πολύ μεγάλη επιτυχία για τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά και τους Χρ. Σπίρτζη και Ν. Μαυραγάνη, είναι το γεγονός ότι «πέρασε» το νομοσχέδιο για τα ταξί από την τρόικα και τα λόμπι, που πίεζαν σκληρά για να απορυθμίσουν την αγορά με τις «καινοτόμες» εφαρμογές που επέτρεπαν να βγαίνουν τα κέρδη εκτός Ελλάδας, είπε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά. Παρά ταύτα, σημείωσε ότι ακόμη οι ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν έχουν παρέμβει, παρά μόνο η Τροχαία, για οχήματα υπηρεσιών όπως η Uber.


Το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα ταξί κατατέθηκε χτες στη Βουλή για να πάρει ημερομηνία συζήτησης στις επιτροπές, είπε ο κ. Λυμπερόπουλος.
 
Σε επίπεδο ελέγχων, όμως, «εκτός από την Τροχαία, δεν έχουμε δει κάποια άλλη παρέμβαση, όπως π.χ. από το ΣΔΟΕ, την ΑΑΔΕ που θα έπρεπε να έχει πρωτοστατήσει» στον έλεγχο των εταιρειών με διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η Uber, σημείωσε ο κ. Λυμπερόπουλος. 
 
«Μιλάμε για πολυεθνικές που εισπράττουν χρήματα παρανόμως και τα πηγαίνουν στο εξωτερικό ... Τα δημόσια έσοδα που χάνονται και όλοι αυτοί στον τουρισμό και τις τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πάμπολλα τέτοια αυτοκίνητα πετυχαίνουν όχι μόνο αυτά που κερδίζουν να μην δηλώνονται, αλλά και να δηλώνεται ως παθητικό το κόστους λειτουργίας των αυτοκινήτων αυτών στις επιχειρήσεις και να αποσβαίνουν και άλλα οφέλη», όπως είπε.
 
Τα οχήματα που σήμερα συνεχίζουν να λειτουργούν σε τέτοιες πλατφόρμες «δεν τηρούν τίποτε, ούτε καν την σηματοδότηση επάνω, που προβλέπει ο νόμος» είπε ο κ. Λυμπερόπουλος.
 
Θύμισε παράλληλα ότι και αυτό το πλαίσιο «το φτιάξαμε με τη σημερινή κυβέρνηση, ήταν υποχρέωση ήδη για την προηγούμενη και δεν το φτιάξανε, είναι κατασκευές νόμων μέσα από τον 4093 του Χατζηδάκη, που πήγε να ανοίξει την αγορά, να υφαρπάξει όλο το έργο και να πηγαίνει σε φορολογικούς παραδείσους. Είναι ο κατασκευαστής αυτής της διάλυσης των μικρομεσαίων».
 
Ενώ η μάχη των αυτοκινητιστών που οδήγησε στην δικαίωση στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ήταν σε εξέλιξη, «τρία χρόνια το υπουργείο Μεταφορών υπέφερε, να φτιάξει αυτό το σχέδιο. Εάν δεν έβγαινε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, δεν θα μπορούσε να το περάσει, διότι οι πιέσεις της τρόικας και των ευρωπαϊκών και αμερικανικών λόμπι λόγω Uber ήταν θανατηφόρες. Δεν άφηναν το νομοσχέδιο με τίποτε, όλο το γύριζαν πίσω», υπογράμμισε ο κ. Λυμπερόπουλος, «είναι πολύ μεγάλη επιτυχία και του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του υπουργείου Μεταφορών και των Χρ. Σπίρτζη και Ν. Μαυραγάνη, που κατόρθωσαν να το περάσουν».
 
Μάλιστα, χαρακτήρισε τον κ. Χατζηδάκη τον «διάολο» του κλάδου, προσθέτοντας ότι «θα ήθελα στη Βουλή όλοι αυτοί να εκτεθούν, να πουν την άποψή τους, να ζητηθεί ονομαστική ψηφοφορία, για να ξέρει ο κλάδος με ποιους έχει να κάνει».
 

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)