to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

«Τα σχολεία της αγέλης» άνοιξαν για να μην «κλείσει» η υπουργική καριέρα της κυρίας Κεραμέως

Ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε χώρα που πανηγυρίζει επειδή διαθέτει αξιόπιστο σύστημα που καταγράφει τα ρεκόρ αστέγων ή κατανάλωσης αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών, που "επιτυγχάνει" παγκοσμίως.


φωτ. EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Τι είδους χώρα θα ήταν αυτή;

Αν επιπλέον διέθετε και υπουργό Παιδείας να επιδεικνύει με υπερηφάνεια τον μηχανισμό που πιστοποιεί ότι η χώρα του/της είναι πρωταθλήτρια κόσμου στο bullying, στην εγκατάλειψη του σχολείου ή στους νεκρούς μαθητές από χρήση όπλων.


Και να ισχυρίζεται "πόσο σημαντικό είναι να γίνεται ανίχνευση των όπλων στα σχολεία, παρά να κυκλοφορούν και να πυροβολούν ανεξέλεγκτα εκτός!".

Όση υπερβολή κι αν κρύβουν τα παραπάνω, δεν παύουν να προκαλούν συνειρμούς με την κουτοπόνηρη και δόλια επικοινωνιακή πολιτική, στην οποία επιδίδεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Έχοντας ανάγει σε επιστήμη μια χαμηλοτάτου επιπέδου προπαγάνδα που απευθύνεται και κολακεύει τα πιο ταπεινά κοινωνικά ένστικτα.

Μάλιστα, όσοι "διακονούν" αυτή τη "μηχανή" παραγωγής ασύδοτου ψεύδους και κραυγαλέου αναποδογυρίσματος της πραγματικότητας, έχουν τόσο πολύ εθιστεί στην οργιώδη παραποίηση των γεγονότων, που μοιάζει να διαγωνίζονται πλέον για το βραβείο της μεγαλύτερης και πιο αναίσχυντης τερατολογίας.

Προς το παρόν, αυτό πηγαίνει στην πολυνίκη του είδους, υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Που κατάφερε να "μοντάρει" όλον τον επικοινωνιακό μηχανισμό της ΝΔ στην υποστήριξη του έμπλεου κυνισμού επιχειρήματός της," Όσο πιο πολλά τα κρούσματα μέσα στα σχολεία, τόσο πιο καλά!".

Βέβαια, πέρυσι όταν έκλεινε τα σχολεία , περισσότερο από κάθε άλλη χώρα στο κόσμο, με πολύ λιγότερα κρούσματα, υποστήριζε το ακριβώς αντίθετο. "Last year", όπως λένε τα παιδιά μας, ή μάλλον άλλες ήταν τότε οι ανάγκες που υπαγόρευαν τα συμφέροντα (βλ. Cisco).

Με τον τρόπο αυτό, τα σε διατεταγμένη υπηρεσία επικοινωνιακά μέσα της κυβέρνησης, επιδιώκουν να αποκρύψουν το μείζον και αληθινά "τερατώδες" γεγονός: Ότι η Ελλάδα είναι το τελευταίο 20ήμερο μεταξύ των χειρότερων τριών -τεσσάρων χωρών του ΠΛΑΝΗΤΗ στη διάδοση του ιού, αναλογικά με τον πληθυσμό της.

Αντί γι' αυτό, προσπαθούν να στρέψουν το ενδιαφέρον του κόσμου στο μέγιστο "επίτευγμα" της καταγραφής των κρουσμάτων, (με ολίγην από "κατάληψη Βιολογικού ΑΠΘ" ή ΑΣΟΕΕ) λες και αυτή με έναν μαγικό τρόπο, εξαφανίζει τον ιό.

Το ίδιο επιχειρήθηκε να γίνει με τον εμβολιασμό και τις ψηφιακές καινοτομίες του υπερεκτιμημένου κ. Πιερρακάκη, ως προς το κλείσιμο των ραντεβού, και την οργάνωση των εμβολιαστικών κέντρων. Που "σκέπασαν" την τραγική αποτυχία της κυβέρνησης να επιτύχει έγκαιρα τους εμβολιαστικούς στόχους της χώρας, με αποτέλεσμα την υγειονομική τραγωδία που ζούμε. Με την Ελλάδα των 21.600 νεκρών, στην τετράδα πλέον των χειρότερων χωρών της Δυτ. Ευρώπης, σε αριθμό θανάτων σε σχέση με τον πληθυσμό της και σε απόσταση αναπνοής από την Μεγ. Βρετανία του ανεκδιήγητου Τζόνσον.

Με τον τρόπο αυτό, αντί να συζητάμε την κατάσταση του ΕΣΥ ή την πρωτοφανή μεταδοτικότητα του ιού στη χώρα μας, αυτές τις μεγάλες πολιτικές αποτυχίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που έχουν φονικές επιπτώσεις στους λεγόμενους "σκληρούς δείκτες" της πανδημίας (νοσήσεις, διασωληνώσεις, θάνατοι), καλούμαστε, ως χαζοχαρούμενοι λοβοτομημένοι ("Don' t look up") πολίτες, να θαυμάσουμε το σύστημα καταγραφής της διάδοσης του ιού στα σχολεία μέσω self test και να αποθεώσουμε την κυβέρνηση που το επέβαλλε.

Αντί, τα κανάλια να σφυροκοπούν την κυβέρνηση για την απόλυτη ανυπαρξία συστήματος ιχνηλάτησης, αφού πλέον 99 στα 100 κρούσματα χαρακτηρίζονται "ορφανά" άγνωστης προέλευσης, προβάλλουν το περίφημο "εκτεταμένο testing" στα σχολεία, σα να πρόκειται για τη μεγαλύτερη υγειονομική ανακάλυψη όλων των εποχών!

Αλλά, φευ, τα επικοινωνιακά θαύματα καταρρέουν πριν "αλέκτορα φωνήσαι, τρις...".Αφού τα επιβεβαιωμένα κρούσματα του ΕΟΔΥ μέσω ράπιντ ή pcr τεστ, στις ηλικίες 0-17 ετών, είναι πάνω κάτω τα ίδια το διήμερο 10-11/1(13931) με εκείνα του διημέρου 3-4/1 (12439), όταν τα σχολεία ήταν κλειστά.

Άνθρακες λοιπόν ο θησαυρός της κυβερνητικής προπαγάνδας και από την άποψη της γενικότερης αποτελεσματικότητας του testing, αφού αυτό δεν ανίχνευσε σημαντικά περισσότερα πραγματικά κρούσματα από τις προηγούμενες μέρες. Για να μη μιλήσουμε βέβαια για την αναξιοπιστία μιας "μέτρησης" που γίνεται (όσο γίνεται) στα σπίτια με βάση την "ατομική ευθύνη" κι όχι με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο από δημόσιες δομές, που θα έπρεπε να συνταγογραφούν αξιόπιστα δωρεάν ράπιντ και pcr τεστ. Ενώ, ο διαγνωσθείς με αρνητικό self test μαθητής, μπορεί να "θετικοποιηθεί" λίγες ώρες αργότερα και να μεταδίδει με "ασφάλεια" τον ιό στους συμμαθητές του και στο ευρύτερο περιβάλλον. Αυτό έγινε άλλωστε την Τρίτη, που διαπιστώθηκαν μεν 10.000 κρούσματα, που όμως τη Δευτέρα, κυκλοφορούσαν στα σχολεία και στις υπόλοιπες συναναστροφές ή δραστηριότητες των παιδιών.

Πέρα από τις επικοινωνιακές πομφόλυγες μιας επικίνδυνης και παντελώς αποτυχημένης κυβέρνησης στην αντιμετώπιση της πανδημίας, υπάρχει ένα κρίσιμο ερώτημα.

Γιατί αποφασίστηκε να ανοίξουν τα σχολεία και μάλιστα με τη διατήρηση του πυροδοτικού μηχανισμού, ως προς την εξάπλωση της νόσου, "50%+1", κατά πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία; Γιατί η κυβέρνηση "έστησε" ένα ακόμη κανάλι διάδοσης της "Ο" στην κοινωνία, αντί να περιμένει λίγες μέρες να καταλαγιάσει η έξαρση της "Ο", ανταποκρινόμενη στις εκκλήσεις των γιατρών που μάχονται στα υπερφορτωμένα νοσοκομεία και στις ΜΕΘ;

Η μία ή δύο εβδομάδες παραπάνω μαθήματος, ως δικαιολογία δεν ευσταθεί. Άλλος είναι ο πραγματικός λόγος.

Και πρέπει να αναζητηθεί στην "αλλαγή παραδείγματος" ως προς την αντιμετώπιση της πανδημίας από τις κυρίαρχες τάξεις. Που τείνει όλο και περισσότερο προς την "ανοσία της αγέλης" και αντικαθιστά το "Πρώτα η υγεία" με το σύνθημα "Πρώτα η οικονομία". Προσχωρώντας, έτσι, με ένα χρόνο καθυστέρηση στην κεντρική θέση του αντιεμβολιαστικού κινήματος.

Διαμορφώνοντας, μια εκ πρώτης όψεως παράδοξη συμπόρευση μαζί του, κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένας "εμβολιασμένος αντιεμβολιασμός". Και "εμβολιαστείτε" και "ανοσία της αγέλης", είναι πλέον η επιλογή, ένα κυριολεκτικά εγκληματικό χαρμάνι.

Βέβαια, μαζί με τα παραπάνω στο χώρο της Παιδείας, υφίστανται και τα "βρώμικα απόνερα" του σκανδάλου Cisco. Τόσο το εσπευσμένο υπό τις παρούσες συνθήκες άνοιγμα των σχολείων, όσο και η διατήρηση του "50%+1", δείχνουν ότι φέτος η κυβέρνηση και προσωπικά η υπουργός Παιδείας, δεν θέλουν με τίποτα "να πιουν ως τον πάτο" το πικρό ποτήρι της τηλεκπαίδευσης.

Αφού, πρώτον, όλη η κοινωνία θα πληροφορηθεί το σκάνδαλο Cisco που ανέδειξε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και δεύτερον, θα αποκαλυφθεί ότι μετά την de facto αποβολή της Cisco, η χώρα στερείται νόμιμου και ασφαλούς συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Όπως στερείται ψηφιακών υποδομών στα σχολεία για να πραγματοποιείται από εκεί η διδασκαλία και όχι με τον οικιακό εξοπλισμό των εκπαιδευτικών. Για να xαρακτηρίζονται, μάλιστα, από τους οργανωτές του κοινωνικού λυντσαρίσματος τύπου Πορτοσάλτε, τεμπέληδες που για "το καθισιό" ζητούν να μην ανοίξουν τώρα τα σχολεία.

Αποτελεί εδραία πεποίθηση λοιπόν, ότι τα σχολεία σε πολύ μεγάλο βαθμό επαναλειτούργησαν με όρους "ανοσίας της αγέλης", για να μην τρίξει η καρέκλα και "κλείσει" άδοξα η υπουργική καριέρα της κυρίας Κεραμέως. Αυτό είναι το ονοματεπώνυμο της ευθύνης. Μαζί με εκείνο του Πρωθυπουργού, που γνωρίζει το σκάνδαλο, το καλύπτει και διατηρεί στη θέση της την υπουργό Παιδείας.

tags: άρθρα

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)