to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:02 | 23.09.2014

Πολιτική

Τ. Κουράκης: «Η κύρια αντίθεσή μας βρίσκεται στη διασπαστική τακτική του Υπουργείου Παιδείας»

Δήλωση του Τ. Κουράκη Συντονιστή Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ


Θα ήθελα να διευκρινιστεί ότι η θέση του ΣΥΡΙΖΑ υπέρ της επαναφοράς του μαθήματος της Πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, είναι γνωστή και ήδη εκπεφρασμένη. Με την ίδια βαρύτητα, αντιμετωπίζουμε και το μάθημα της Χημείας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Ο τρόπος όμως που επιλέγονται και διαρθρώνονται τα επιστημονικά αντικείμενα για τις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν μπορεί να προκύψει από το «κεφάλι της Αθηνάς» χωρίς προηγουμένως το Υπουργείο Παιδείας :

· να έχει διαβουλευτεί με τις αρμόδιες επιστημονικές ενώσεις και τα αντίστοιχα τμήματα των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων

· να έχει συμβουλευτεί τους αρμόδιους φορείς

· να έχει ενημερώσει την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Ακόμη, δεν μπορεί να γίνει, εάν δεν έχει προηγηθεί μια εμπεριστατωμένη μελέτη της υφιστάμενης κατάστασης, του περιεχομένου των μαθημάτων, της σχέση τους με την εποχή που διανύουμε και την κατεύθυνση που πρέπει να έχoυν τα μαθήματα αυτά σε σχέση με  την αναπτυξιακή πορεία της χώρας.

Η κύρια αντίθεσή μας επομένως, βρίσκεται στην τακτική του Υπουργείου Παιδείας να καταθέτει αιφνιδιαστικά τροπολογίες, φέρνοντας τη Βουλή προ τετελεσμένου και συνεχίζουμε να καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να πάψει να υπερασπίζεται με μπαλώματα την «τρύπια βάρκα» του Νέου Λυκείου με τρόπο μάλιστα που να αναγκάζει επιστημονικά πεδία να βρίσκονται σε θέση αντιπαράθεσης. 

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)