to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:47 | 14.01.2017

Πολιτική

Σύσκεψη στο Γραφείο του Πρωθυπουργού για την υλοποίηση του προγράμματος σχολικών γευμάτων για 30.000 μαθητές δημοτικού

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των 8 δήμων (Νεάπολης-Συκεών, Παύλου Μελά, Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Ελευθερίου-Κορδελιού, Δέλτα, Χαλκηδόνος, Βόλβης, Λαγκαδά) και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τους οποίους ενημέρωσε ο Γενικός Γραμματέας Πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας Δημήτρης Καρέλλας για την εφαρμογή του προγράμματος και τις προϋποθέσεις επιτυχίας του


Η οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος σχολικών γευμάτων για περίπου 30.000 μαθητές των δημοτικών σχολείων 8 δήμων της Δυτικής Θεσσαλονίκης και υπαίθρου, το οποίο ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στις 14 Δεκεμβρίου, βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των 8 δήμων (Νεάπολης-Συκεών, Παύλου Μελά, Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Ελευθερίου-Κορδελιού, Δέλτα, Χαλκηδόνος, Βόλβης, Λαγκαδά) και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τους οποίους ενημέρωσε ο Γενικός Γραμματέας Πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας Δημήτρης Καρέλλας για την εφαρμογή του προγράμματος και τις προϋποθέσεις επιτυχίας του. Παράλληλα, διατύπωσε προτάσεις και για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να καλυφθεί ένα μεγάλο κενό στη στήριξη των μαθητών δημοτικών σχολείων σε περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο από την κρίση, με βάση το επιτυχημένο πρόγραμμα που εφαρμόζεται στην Αττική.

Οι εκπρόσωποι των 8 δήμων επιβεβαίωσαν τη βούληση να προχωρήσουν στην υλοποίηση του προγράμματος των δωρεάν σχολικών γευμάτων, ενώ εντοπίστηκαν και πιθανές δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)