to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:40 | 25.07.2019

Κοινωνία

ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Αντίθετοι σε οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς των αρχαιοτήτων

Καλούμε τους φορείς και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης να αντιταχθούν στα ιδεοληπτικά σχέδια της κυβέρνησης τα οποία εάν εφαρμοστούν θα μας γυρίσουν στην εποχή που το μετρό ήταν το πιο σύντομο ανέκδοτο της πόλης.


Η ανακοίνωση:

Αποφασισμένη να γκρεμίσει οτιδήποτε θυμίζει τον ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως είναι η κυβέρνηση της ΝΔ.

Αυτή τη φορά, δια στόματος του βουλευτή της, κ. Στράτου Σιμόπουλου, ο οποίος δηλώνοντας πως «η περίπτωση του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό δυστυχώς αποδεικνύει πόσο οι ιδεοληψίες και η επικοινωνία μπορούν να οδηγήσουν σε αξεπέραστα προβλήματα ένα έργο και να κρατήσουν σε “ομηρία” το κέντρο μίας πόλης», δείχνει τις προθέσεις της κυβέρνησης για το πολύπαθο έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Ένα έργο το οποίο όταν ανέλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ήταν σταματημένο, οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι ενώ είχαν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα στην πόλη. Σύντομα όμως όλα αποκαταστάθηκαν, τα έργα ξεκίνησαν κανονικά και τώρα βρισκόμαστε μερικούς μήνες πριν από τη, ολοκλήρωση του έργου και τη λειτουργία του μετρό.

Όλα αυτά φαίνεται πως τα αγνοεί ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, ο οποίος για ένα ιδεοληπτικό πείσμα, επαναφέρει το θέμα της απόσπασης των αρχαίων της Βενιζέλου με το επιχείρημα της καθυστέρησης και της αύξησης του κόστους. Μόνο που ο κ. Σιμόπουλος και η ΝΔ αποκρύπτουν το γεγονός ότι όλα αυτά θα συμβούν εφόσον εφαρμοστεί το δικό τους σχέδιο. Όπως συγκεκριμένα είπε ο πρόεδρος του Μετρό, κ. Γιάννης Μυλόπουλος, η αλλαγή σχεδιασμού σημαίνει νέες καθυστερήσεις ενώ ανυπολόγιστο θα είναι και το κόστος με τις αποζημιώσεις που θα ζητήσουν οι εργολάβοι, το εργατικό κόστος και, κυρίως, η ταλαιπωρία ολόκληρης της πόλης. Το σχέδιο της κυβέρνησης σημαίνει πως θα έχουμε τέσσερα χρόνια επί πλέον καθυστέρηση για την παράδοση του σταθμού. Δηλαδή αντί για το 2023 θα πάμε στο 2027.

Να θυμίζουμε πως η ιδέα της απόσπασης των αρχαίων είχε βρει αντίθετο τότε τον ΣΥΡΙΖΑ και το Τμήμα Πολιτισμού του κόμματος, το οποίο ανακίνησε το θέμα και είχε βρεθεί στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την διατήρηση των αρχαιοτήτων in situ (επί τόπου), με το σύνθημα “και μετρό και αρχαία”. Στη συνέχεια η άποψη αυτή αγκαλιάστηκε από όλους σχεδόν τους φορείς της πόλης με πρώτο το δήμο Θεσσαλονίκης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης αντιτίθεται σε οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς των αρχαιοτήτων. Πιστεύουμε πως η Ιστορία και ο Πολιτισμός δεν κοστολογούνται ούτε μπορούν να χρησιμοποιούνται για την πολιτική αντιπαράθεση. Και δηλώνουμε την ετοιμότητά μας στην υπεράσπιση όσων κερδίσαμε με αγώνες τα προηγούμενα χρόνια.

Καλούμε τους φορείς και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης να αντιταχθούν στα ιδεοληπτικά σχέδια της κυβέρνησης τα οποία εάν εφαρμοστούν θα μας γυρίσουν στην εποχή που το μετρό ήταν το πιο σύντομο ανέκδοτο της πόλης.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)