to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:51 | 20.03.2023

Πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ο Καραμανλής αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας, τους αποζημίωνε με εκατομμύρια

Σκληρή κριτική από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την αποκάλυψη της Εφημερίδας των Συντακτών, πως ο Κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.


«Ο Καραμανλής αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας, τους αποζημίωνε με εκατομμύρια για τις πιέσεις του ΣΥΡΙΖΑ», τονίζει σε ανακοίνωση του το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφορικά με την απόκάλυψη της Εφημερίδας των Συντακτών ότι ο πρώην υπουργός έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε. Σύμφωνα με την εφημερίδα, το δώρο των 3,3 εκατ. ευρώ έγινε καθώς  η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο Κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει.

«Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών» σημειώνει χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι αποκλύπτεται η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ.

Σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για τους χειρισμούς του τέως υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή από έγγραφο που φαίνεται ότι υπέγραψε ρήτρα αποζημιώσεων προς την κοινοπραξία Alstom - TOMH, η οποία είχε αναλάβει τη διεκπεραίωση της σύμβασης 717 για την ανακατασκευή της σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Η υπουργική απόφαση Καρανλή αφορά αποζημίωση ύψους 2.767.782,93 ευρώ στα οποία εν συνεχεία προστέθηκαν άλλα 560.000 ευρώ - με απόφαση της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ. Συνολικά δόθηκαν περισσότερα από 3 εκατ. ευρώ την ώρα που ο αναθέτων του έργου βρισκόταν σε διαμάχη με την κοινοπραξία (εκδικάσεις προσφυγών κ.λπ.) κι ενώ ο ίδιος (η ΕΡΓΟΣΕ δηλαδή), με έγγραφό της απέρριπτε τις ενστάσεις της εταιρείας με τις οποίες ζητούσε τις αποζημιώσεις. Φαίνεται πως ο Κ. Καραμανλής αγνόησε τις παλαιότερες εισηγήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και προχώρησε στην πληρωμή του ποσού.

Σύμφωνα με άλλο έγγραφο, του Μαΐου του 2022 που επίσης δημοσιεύεη η Εφημερίδα των Συντακτών, η Διεύθυνση Εργων της ΕΡΓΟΣΕ βάζει σειρά ενστάσεων και για τις αξιώσεις της εταιρείας σε αποζημιώσεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως δεν της προσκομίζει τις αντίστοιχες αποδείξεις. Εκει γίνεται αναδρομή σε όλες τις ενστάσεις που είχε καταθέσει η εταιρεία κατά της ΕΡΓΟΣΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ όλες οι ενστάσεις «απορρίπτονται σιωπηρώς» από την ΕΡΓΟΣΕ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει

Σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών αποκαλύπτει ότι ο κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών.

Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους.

Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)