to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:36 | 07.12.2021

Πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ: Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία συρρίκνωσης του Δημοτικού Σχολείου Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης

Ερώτηση 24 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ –Προοδευτική Συμμαχία προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων


«Η λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου Κωφών – Βαρήκοων Πεύκης όχι μόνο δεν πρέπει να διαταράσσεται από παρεμβάσεις που οδηγούν σε αγωνία και αναστάτωση την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά να στηρίζεται ολόπλευρα με σχέδιο και καθημερινή μέριμνα», τονίζουν 24 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στην ερώτηση που κατέθεσαν προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του κόμματος, Πάνου Σκουρλέτη και θέμα: «Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία μετακίνησης εκπαιδευτικών και αύξησης των μαθητών ανά αίθουσα στο Δημοτικό Σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης».

Επικαλούμενοι την πρόσφατη ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου, οι ερωτώντες βουλευτές επισημαίνουν ότι πρόκειται να μετακινηθούν τρία μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού του συγκεκριμένου σχολείου σε  σχολεία της Πεντέλης και του Παπάγου, καθώς και ότι, σύμφωνα με την Β΄ Δ/νση Π.Ε. Αθήνας, ο αριθμός των παιδιών ανά τάξη είναι μικρός και πρέπει να αυξηθεί! Τέθηκε, επίσης, και το ζήτημα να υπάρχουν μόνο κωφοί δάσκαλοι στο σχολείο. Οι βουλευτές τονίζουν ότι είναι αναγκαίο «να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία συρρίκνωσης του εν λόγω Δημοτικού Σχολείου» και θυμίζουν ότι «η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. στήριξε τα σχολεία Ειδικής Αγωγής στα δοσμένα πλαίσια της περιόδου σε αντίθεση με την υφιστάμενη πολιτική που στοχεύει στη συρρίκνωση αυτής».

Στην ερώτηση αναφέρεται ακόμη, ότι «η συνολική στρατηγική της κυβέρνησης για την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και τα σχολεία πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων εκφράζεται με τη νεοφιλελεύθερη «αξιολόγηση», την αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα, την περαιτέρω αποδυνάμωση από εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, την ύπαρξη κενών ακόμη και σήμερα, τη μη διανομή σχολικών γευμάτων, την ανύπαρκτη μέριμνα για επιδημιολογική επιτήρηση και επαρκή καθαριότητα εν μέσω πανδημίας, κ.α.».

Η υπουργός ερωτάται:

1. Υπάρχει σχεδιασμός ή απόφαση μετακίνησης του ΕΒΠ από το Δημοτικό Σχολείο σε άλλα όμορων περιοχών και εάν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να αρθεί;

2. Σε ποιο θεσμικό πλαίσιο εδράζεται η παραπάνω διαδικασία για ύπαρξη μόνο κωφών δασκάλων στο Δημοτικό Σχολείο καθώς η παρουσία ακουόντων εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με την παρουσία κωφών εκπαιδευτικών είναι απολύτως αναγκαία και επιβεβλημένη από το πρωτόκολλο λειτουργίας του συγκεκριμένου σχολείου;

3. Σχεδιάζεται αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα στο εν λόγω Δημοτικό Σχολείο;

4. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο Παιδείας ώστε έστω και με τεράστια καθυστέρηση να γίνουν όλες οι αναγκαίες προσλήψεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ και παράλληλη στήριξη;

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)