Ανοιχτή θα παραμείνει η ηλεκτρονική πλατφόρμα στην οποία οι καταναλωτές με πολύ εύκολο τρόπο θα μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες για αισχροκέρδεια, για πλασματικές εκπτώσεις, αλλά και για άλλες παραβάσεις των επιχειρήσεων σε βάρος των καταναλωτών. Οι επώνυμες καταγγελίες θα εξετάζονται κατά προτεραιότητα.
Οι καταγγελίες από τους καταναλωτές θα μπορούν να γίνονται στην πλατφόρμα kataggelies.mindev.gov.gr και αφορούν πιθανές παραβάσεις εντός Ελλάδας, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στην πλατφόρμα εμφανίζονται πέντε διαφορετικές θεματικές επί των οποίων μπορούν να υποβάλλουν καταγγελία οι καταναλωτές: καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες, τραπεζικές υπηρεσίες, ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Ακόμη και αν για μία θεματική δεν είναι αρμόδια η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μέσω της πλατφόρμας δίνονται οι πληροφορίες στον καταναλωτή για την υπηρεσία στην οποία πρέπει να απευθυνθεί.
______
Με στοιχεία από ΑΠΕ-ΜΠΕ (ρεπορτάζ: Μαρία Τσιβγέλη)